26 nietrzeźwych kierowców. Na Podkarpaciu trwa policyjna akcja „Wielkanoc 2016”

MM, KWP
Dariusz Bloch/polska press
Od piątku podkarpaccy policjanci prowadzą działania "Wielkanoc 2016". Funkcjonariusze w sposób szczególny nadzorują drogi województwa.

- Okres świąteczny to czas, kiedy wiele osób podróżuje drogami Podkarpacia, aby spędzić święta wspólnie z rodzinami. W Wielki Piątek funkcjonariusze rozpoczęli akcję "Wielkanoc 2016". Do Poniedziałku Wielkanocnego policjanci czuwać będą nad płynnością i bezpieczeństwem ruchu – informuje Jacek Kocan z zespołu prasowego podkarpackiej policji.

Dodaje, że funkcjonariusze będą monitorować dopuszczalną prędkość pojazdów i reagować na wykroczenia, szczególnie te najbardziej niebezpieczne: nieprawidłowe wyprzedzanie, omijanie i wyprzedzanie pojazdów przed i na przejściach dla pieszych, przekraczanie dopuszczalnej prędkości, nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu, niestosowanie się do obowiązku korzystania z pasów bezpieczeństwa. Policjanci będą również zwracać uwagę na trzeźwość kierowców.

- Przypominamy, że obowiązywał będzie zakaz ruchu pojazdów i zespołów pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 12 ton, w dniach: 27 marca od godz. 8. do godz. 22 oraz 28 marca od godz. 8 do godz. 22. Pamiętajmy, że bezpieczeństwo na drogach zależy nie tylko od działań policjantów, ale od zachowania wszystkich uczestników ruchu. Dołóżmy wszelkich starań, aby zbliżające się święta były bezpieczne i z jak najmniejszą liczbą zdarzeń – apeluje Jacek Kocan z podkarpackiej policji.

Wczoraj oraz w Wielki Piątek ujawniono 26 nietrzeźwych kierowców. Doszło do 13 wypadków: liczba rannych wyniosła 5 osób. Niestety, liczba zabitych również wynosi 5 osób.

Wideo

Komentarze 19

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

p
pielegniarka z UK
W dniu 29.03.2016 o 08:02, olo napisał:

nie piję - jak mam jeździć - a jeżdżę dużo - jako zawodowiec - więc "na picie " nie mam czasu...chodzi tylko o normy i zasady które w tym "naszym" kraju są w porównaniu do tzw.Europy po prostu chore...w takich Niemczech gościu po jednym piwie - jest w porządku a u nas to już wykroczenie!a czy taki Niemiec czy inny Anglik ma bardziej odporna głowę? no chyba nie...kilka razy byłem u rodziny pod Londynem - i widziałem taką scenkę - jak policjanci odwieźli sąsiada mojej rodziny z sąsiedniego mieszkania do domu ponieważ wypił zbyt dużo - jak na tamtejsze normy, i panowie policjanci powiedzieli - musi pan odpocząć - bo dziś nie może pan prowadzić, nadmieniam też - że ów pan jest Anglikiem...a Polaków zawsze po dup.e walą i mówią że to dla ich dobra... nie tylko chodzi o te normy - a prawo do posiadania broni???we wszystkich okolicznych krajach obywatele mają do dyspozycji bardziej liberalne prawo do jej posiadania - nawet na Ukrainie!nie mówiac o Niemczech czy Słowacji...a prawo do wyrobu domowego alkoholu na własny użytek??? chore - komuś widocznie zleży aby Polak był gnębiony i uciskany we własnym? kraju...i jakoś żadne te czy inne partie przy władzy - tego nie zmieniają - lepiej kieruje się bezbronnym , bezrozumnym motłochem niż świadomym swoich praw obywatelem a co do Ciebie - jesteś jak widzę "produktem" indoktrynacji - wmówiono Ci że to wszystko dla twego dobra - a ty w to uwierzyłeś ...

Zapomniales napisac ze takich wypadkow z przywiezieniem pijanego przez Policje w krajach zachodnich do domu to sie zdarza jak WYGRANA gra w lotto.

U nas na osiedlu jak Policja przywiozla jednego takiego z Pubu do domu to na ulice wypadla polowa Osiedla aby zobaczyc taka sensacje. Jak sie zdarzy takie cos raz w roku to gadania, a gadania i sensacji niesamowita ilosc, przy czym kupa smiechu i pokazywania palcami.

W Polsce to gdyby wszystkie taksowki przemienil w radiowozy to nie nadazyly by wozic tych pijakow ktorych by zbierano na ulicach.

Jezeli piszesz to z ktoregos z krajow zachodnich to wiesz ze tamtejszych pijanych mieszkancow na ulicach NIE SPOTKASZ ! Jak jest juz jakies pijane bydelko i sie szwenda po ulicy to na pewno emigrant i to z Europy wschodniej !

K
Koziara
W dniu 29.03.2016 o 08:02, olo napisał:

nie piję - jak mam jeździć - a jeżdżę dużo - jako zawodowiec - więc "na picie " nie mam czasu...chodzi tylko o normy i zasady które w tym "naszym" kraju są w porównaniu do tzw.Europy po prostu chore...w takich Niemczech gościu po jednym piwie - jest w porządku a u nas to już wykroczenie!a czy taki Niemiec czy inny Anglik ma bardziej odporna głowę? no chyba nie...kilka razy byłem u rodziny pod Londynem - i widziałem taką scenkę - jak policjanci odwieźli sąsiada mojej rodziny z sąsiedniego mieszkania do domu ponieważ wypił zbyt dużo - jak na tamtejsze normy, i panowie policjanci powiedzieli - musi pan odpocząć - bo dziś nie może pan prowadzić, nadmieniam też - że ów pan jest Anglikiem...a Polaków zawsze po dup.e walą i mówią że to dla ich dobra... nie tylko chodzi o te normy - a prawo do posiadania broni???we wszystkich okolicznych krajach obywatele mają do dyspozycji bardziej liberalne prawo do jej posiadania - nawet na Ukrainie!nie mówiac o Niemczech czy Słowacji...a prawo do wyrobu domowego alkoholu na własny użytek??? chore - komuś widocznie zleży aby Polak był gnębiony i uciskany we własnym? kraju...i jakoś żadne te czy inne partie przy władzy - tego nie zmieniają - lepiej kieruje się bezbronnym , bezrozumnym motłochem niż świadomym swoich praw obywatelem a co do Ciebie - jesteś jak widzę "produktem" indoktrynacji - wmówiono Ci że to wszystko dla twego dobra - a ty w to uwierzyłeś ...

 

:D :D :D :D :D :D

 

Łomatkobosko -  aleś ty jest tak durny jak moja koza!

o
olo
W dniu 27.03.2016 o 19:26, Gość napisał:

To nie pij jak masz jechac autem i problem cie nie bedzie dotyczyl.

nie piję - jak mam jeździć - a jeżdżę dużo - jako zawodowiec - więc "na picie " nie mam czasu...chodzi tylko o normy i zasady które w tym "naszym" kraju są w porównaniu do tzw.Europy po prostu chore...w takich Niemczech gościu po jednym piwie - jest w porządku a u nas to już wykroczenie!a czy taki Niemiec czy inny Anglik ma bardziej odporna głowę? no chyba nie...kilka razy byłem u rodziny pod Londynem - i widziałem taką scenkę - jak policjanci odwieźli sąsiada mojej rodziny z sąsiedniego mieszkania do domu ponieważ wypił zbyt dużo - jak na tamtejsze normy, i panowie policjanci powiedzieli - musi pan odpocząć - bo dziś nie może pan prowadzić, nadmieniam też - że ów pan jest Anglikiem...

a Polaków zawsze po dup.e walą i mówią że to dla ich dobra...

 

nie tylko chodzi o te normy - a prawo do posiadania broni???

we wszystkich okolicznych krajach obywatele mają do dyspozycji bardziej liberalne prawo do jej posiadania - nawet na Ukrainie!

nie mówiac o Niemczech czy Słowacji...a prawo do wyrobu domowego alkoholu na własny użytek??? chore - komuś widocznie zleży aby Polak był gnębiony i uciskany we własnym? kraju...i jakoś żadne te czy inne partie przy władzy - tego nie zmieniają - lepiej kieruje się bezbronnym , bezrozumnym motłochem niż świadomym swoich praw obywatelem

 

a co do Ciebie - jesteś jak widzę "produktem" indoktrynacji - wmówiono Ci że to wszystko dla twego dobra - a ty w to uwierzyłeś ...

k
kierowca chlodni
W dniu 28.03.2016 o 13:09, kat napisał:

No i co z tego, stoją, mierzą, chowają sie po krzakach, a ludzie i tak giną i to nie tylko przez alkohol, ale i przez brak nacisku policji na lepsze szkolenie kierowców. Łatwiej jest złapać na radar, niż nauczyć jeździć, co policjanci? Dobra rada. Weźcie się za lobbing na rzecz nauki jazdy, a na pewno bedziecie bardziej zadowoleni ze swojej pracy i jej efektów. Gwarantuje. 

Na takich furmanow jak ty to nawet stalowego batoga za malo !

Co tam dla ciebie znacza jakies radary i mandaty. Nic !

k
kat

No i co z tego, stoją, mierzą, chowają sie po krzakach, a ludzie i tak giną i to nie tylko przez alkohol, ale i przez brak nacisku policji na lepsze szkolenie kierowców. Łatwiej jest złapać na radar, niż nauczyć jeździć, co policjanci? Dobra rada. Weźcie się za lobbing na rzecz nauki jazdy, a na pewno bedziecie bardziej zadowoleni ze swojej pracy i jej efektów. Gwarantuje. 

g
gosc
W dniu 28.03.2016 o 08:56, asdf napisał:

Pajace... Niszczą życie tym, co dla towarzystwa wypili sobie pól lampki wina i osiągnęli te straszne 0,2 promila alkoholu we krwi. Żaden kraj nie karze tak surowo kierowców jak Polska za tak niewielkie stężenie alkoholu, Próg powinien być podniesiony do 0,5 promila, bo kierowca po symbolicznej lampce wina nadal jest TRZEŹWY !!!

 

Jak ktos jest takim idiota,ze dla towarzystwa pije a potem wsiada za kolko to dobrze bo jest deb***em i nie powinno go byc na drodze skoro nie potrafi odmowic. Widac,ze tu podkarpacki ciemngrod baby najlepiej do garow a chlopy za kierownice nawet nawalony i tak bedzie lepszy niz baba.

K
Kierowca bez punktów

Ja mam pytanie o pomiar prędkości na odległość np. 50 metrów (o dalszej odległości nawet nie myślę): jak to jest, że niektórzy z policjantów nie trafiają w tarczę na 15 metrów, a trafiają miernikiem na odległość 50 metrów? Przecież miernik powinien być na statywie. Inna rzecz to legalność mierników, brak przeszkoleń policjantów itp.

k
komando foki

ale ta pania policjantka jakas nie dozywiona kruszynka, dobrze ze kolega pracuje a ona tylko jest . 

t
taki ktos

Pajace... Jak to artystycznie ująłeś. Tylko czy jak taki nietrzeźwy spowoduje wypadek i zabije Ci kogoś z rodziny to pierwszy zmieniasz nazwe i krzyczysz gdzie ta Policja.... Piłeś, nie jedź. Proste' ale czase, jakże trudne...

a
asdf

Pajace... Niszczą życie tym, co dla towarzystwa wypili sobie pól lampki wina i osiągnęli te straszne 0,2 promila alkoholu we krwi. Żaden kraj nie karze tak surowo kierowców jak Polska za tak niewielkie stężenie alkoholu, Próg powinien być podniesiony do 0,5 promila, bo kierowca po symbolicznej lampce wina nadal jest TRZEŹWY !!!

r
rocznik78

trzezwosc ?
a jak policjant kilka miesiecy temu mial 2.8 promila alkoholu we krwi i wjechal w autobus samemu ladujac w spiaczce to co panowie policjanty ? 2.8 promila a jak ktos ma 0.6 to w wielu krajach jest to dopuszczalny prog ale nie u nas

a policjanty wala gorzale i jada ale z radarami to pierwsi swieci

e
eazz
W dniu 28.03.2016 o 01:56, Gość napisał:

no ROOOTFL ....bo tak by było starczyło by tylko zechcieć....wogle "baby" w policji...OK na komendzie za biurkiem obsługujące drukarki...zgadzam sie...gdzie indziej niepotrzebna prowokacja i samobójstwo...TYLE.

zresztą ten cały eksperyment z kobietami się nie sprawdza psychicznie nie nadają się do pełnienia służby w terenie. jak i pracy w stresie...marginalne przypadki z tym ogarniają większosc nie.

G
Gość
W dniu 27.03.2016 o 16:23, ha,ha,ha poilicja? napisał:

Pomyślcie, co by te dziwczynki w bałych czapkach zrobiły w starciu z przeciętnym mężczyzną? Zabrał by im pistolce, dał po liściu i odjechał sobie na "kogutach".

no ROOOTFL ....bo tak by było starczyło by tylko zechcieć....wogle "baby" w policji...OK na komendzie za biurkiem obsługujące drukarki...zgadzam sie...gdzie indziej niepotrzebna prowokacja i samobójstwo...TYLE.

S
Seba

I to wszystko z przekroczeniem kompetencji Policji. Policja sama łamie prawo i nawet nikt tego nie raczy powiedzieć. nie twierdze ze źle robi, albo że nie popieram działań, ale prawo jest prawem nawet jeżeli jest złe. Podsumowując, przy dobrym prawniku kierowca pod "wpływem" jest w stanie się oczyścić z zarzutów z powodu przekroczenie uprawnień Policji

G
Gość

Ten bidocyna obok snajpera to tez policjant?Kto takich przyjmuje do policji i po co?Przeciez to strrach by było na to krzyknąć żeby se krzywdy nie zrobil.

Dodaj ogłoszenie