Mówi się, że dobry towar nie potrzebuje reklamy. Eksperci z agencji InteractiveVision uważają jednak inaczej: żeby dany produkt stał się wartościowy, a klienci chcieli go kupować, muszą najpierw o nim usłyszeć. I to w taki sposób, żeby chcieli go mieć. Dlatego zadaniem specjalistów od reklamy jest wzbudzenie w konsumentach pragnienia pożądania.
Bogate portfolio
Tak o swojej pracy mówią eksperci od reklamy z agencji InteractiveVision. Firma powstała w 2009 r. i początkowo zajmowała się głównie realizowaniem usług graficznych oraz tworzeniem stron www. Dziś specjalizuje się w kompleksowej obsłudze marketingowej firm, tworzeniu autorskich stron internetowych, materiałów reklamowych oraz identyfikacji wizualnej. Agencja obsługuje też profile społecznościowe, zajmuje się copywritingiem, pozycjonowaniem oraz kampaniami AdWords. W swoim portfolio ma ciekawe projekty dla znanych rzeszowskich firm m.in. z branży motoryzacyjnej, spożywczej, budowlanej oraz wielu innych.
- Branża marketingu i reklamy to dziedzina, która wymaga śledzenia bieżących trendów, obcowania z nowinkami technicznymi i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji - uważa Mariusz Trzeciak, założyciel i CEO agencji. - Na rynku reklamy nie można być niezauważalnym. Opracowywanie dla klientów strategii, która ma wypromować i zwiększyć sprzedaż ich produktów i usług, stawia specjalistom reklamy i marketingu poprzeczkę naprawdę wysoko. Musimy być profesjonalistami zorientowanymi we współczesnym rynku reklamowym.
Dlatego podstawową dewizą firmy jest bycie o kilka kroków przed klientem poprzez proponowanie mu najnowszych rozwiązań, na bieżąco testowanych. Dużą uwagę przykłada agencja do szkolenia swoich pracowników. Ci mają być wyposażeni w najnowsze narzędzia wspomagające ich pracę.
Siła tkwi w zespole
Bo InteractiveVision to przede wszystkim ludzie, którzy lubią to, co robią, a do tego darzą się wzajemną sympatią. W przestronnym, nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Rzeszowie wspólnie przygotowują strategie marketingowe, projekty stron internetowych i kampanie reklamowe. Każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie, począwszy od grafika, przez programistę, po specjalistę ds. marketingu. W 15-osobowym teamie każdy może poprosić o pomoc lub radę. Siłą agencji InteractiveVision jest właśnie zespół, który za cel stawia sobie wyznaczanie nowych granic. Kluczem do sukcesu jest dla nich indywidualne podejście do klienta, gwarantujące opracowanie reklamy skrojonej na miarę.
- Charakter pracy w agencji reklamowej sprawia, że często wspólnie planujemy kampanie, robimy tzw. burzę mózgów i wymyślamy koncepcję poszczególnych projektów - podkreśla Mariusz Trzeciak. - Wszystko po to, by efekt końcowy był dostosowany do potrzeb i gustu klienta, najwyższej jakości, a jednocześnie nowoczesny i spójny z obowiązującymi trendami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Uważajcie na Sablewską za kółkiem! Kiedyś doprowadzi do wypadku! Ekspert wyjaśnia
- Iwona z "Sanatorium" straciła dziecko i męża. To wyznanie złamało nam serca
- Wspólny występ Roksany Węgiel i Kevina Mgleja w cieniu tragedii. Tylko u nas
- Rzadki widok: Cleo pokazała swoje prawdziwe włosy bez doczepów. Poznalibyście ją?