Z Aleksandrą Judą, prezesem zarządu LOTAMS, rozmawiamy o powstającej w Jasionce jednej z największych i najnowocześniejszych w Europie baz obsługi technicznej samolotów.
- Na jakim etapie jest ta warta pół miliarda złotych inwestycja, kiedy hangary będą gotowe, jakie samoloty będą przylatywać do Jasionki na przeglądy, czy już rozpoczęły się poszukiwania pracowników, kogo firma chce zatrudnić - m.in. o to pytamy prezes LOTAMS.
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
ż
żałość
czy to dziewczę w ogóle widziało samolot ...??
T
Tomasz Wawruszko
Warto też zauważyć, że owych Boeing'ów 787, LOT nabył tylko 15 sztuk.
To oznacza 30 silników, z których w ciągu roku zepsuje się może jeden.
A tak na codzień, to tylko przeglądy... aby podnieść maskę, popatrzeć, opuścić, podbić przegląd...
G
Gość
2 marca, 22:52, a:
Prezes zarządu lotams ? oczywiscie zwiazana z pisiorstwem - wczesniej w kancelarii premiera. Tylko tacy ludzie obejmuja wazne stanowiska w Pisiolsce
TROL z PO
T
Tomasz Wawruszko
Dobry Wieczór Państwu;
Baza serwisowa to jedno, a części zamienne to drugie.
Części zamienne tak czy inaczej musi kupić linia lotnicza do której należy serwisowany samolot.
Jeżeli linia oszczędza, to baza obsługi technicznej sama w sobie nie pomoże.
G
Gość
Promocja jak co tydzień.
P
Prawda
2 marca, 19:49, Prawda:
Najpierw niech te 787 mają sprawne silniki RR bo duża część jest ich uziemiona i nie łatają.
2 marca, 20:18, Gość:
Silników się nie łata.
literówka latają
G
Gość
2 marca, 19:49, Prawda:
Najpierw niech te 787 mają sprawne silniki RR bo duża część jest ich uziemiona i nie łatają.
Silników się nie łata.
P
Prawda
Najpierw niech te 787 mają sprawne silniki RR bo duża część jest ich uziemiona i nie łatają.