Produkowany w fabryce w Tychach kompakt kosztuje już od 129 600 zł. To cena za hybrydową wersję Junior Ibrida z silnikiem 48-V Hybrid VGT (Variable Geometry Turbo) o mocy 136 KM. Auto jest konstrukcją bliźniaczą z Jeepem Avenegerem i Fiatem 600 grupy Stellantis.
Klient ma do wyboru również wersję czysto elektryczną o nazwie Elettrica z baterią o pojemności 54 kWh, z doładowaniem od 20% do 80% mocy w 27 minut na szybkiej ładowarce i zasięgiem do 410 km w cyklu mieszanym WLTP1, dostępną w dwóch mocach. Cena wersji 156-konnej zaczyna się już od 173 200 zł. W ofercie znajduje się też najbardziej sportowy, w pełni elektryczny, 240-konny model Junior Veloce, wyposażony w samoblokujący, mechaniczny mechanizm różnicowy, najbardziej bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego w swoim segmencie, zwiększony rozstaw kół ze specjalnymi przednimi i tylnymi stabilizatorami, sportowe zawieszenie i układ hamulcowy oraz 20-calowe aluminiowe obręcze kół.
Podstawowa wersja wyposażenia Ibrida to m.in:
- Klimatyzacja automatyczna
- 17-calowe felgi aluminiowe, z oponami 215/60 R17
- Cyfrowy zestaw wskaźników z 10-calowym wyświetlaczem
- Klimatyzacja automatyczna
- System multimedialny z 10-calowym ekranem dotykowym
ZOBACZ TAKŻE: Alfa Romeo Tributo Italiano. Na wskroś włoska
Alfa Romeo Junior będzie dostępna w gamie Ibrida i Ibrida Speciale oraz trzech wersjach modelowych Elettrica: standardowej, topowej Speciale i najbardziej sportowej Veloce. Konkurentami Alfa Romeo Milano (Junior) w segmencie premium będzie Lexus LBX czy Audi Q2.
Policja radzi jak zaplanować podróż
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?