Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria w banku PKO BP. Klienci zdezorientowani, bank pracuje nad naprawą

Bartosz Gubernat
Bartosz Gubernat
Sylwia Dąbrowa
Klienci banku PKO BP informują, że z powodu awarii nie mogą korzystać ze wszystkich produktów.

- Dzień dobry. Od dziś nie działają aplikacje, strony, bankomaty i karty PKO BP. Nastąpiła awaria z nieznanych nikomu przyczyn, pracownicy banku również nie wiedzą z jakich przyczyn i do kiedy potrwa. Zapewne dotyczy kilku milionów klientów w Polsce, w regionie też sporo. Być może redakcja Nowin mogłaby w imieniu czytelników rozeznać sprawę? Za ewentualne zainteresowanie dziękuję i pozdrawiam - pisze pan Piotr.

Jego pytanie przesłaliśmy do banku PKO BP.

- Zarówno nasza strona, serwis bankowości internetowej, jak i karty działają. Podobnie bankomaty i wpłatomaty. Utrudnienia dotyczą aplikacji mobilnej IKO. Pracujemy nad tym, żeby aplikacja zaczęła działać, staramy się, aby było to jak najszybciej

- odpowiada Magdalena Lejman z zespołu prasowego PKO BP.


ZOBACZ TEŻ: Gospodarka. Co nas czeka w ciągu kolejnych miesięcy? Rozmowa z ekonomistą

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24