- Dzień dobry. Od dziś nie działają aplikacje, strony, bankomaty i karty PKO BP. Nastąpiła awaria z nieznanych nikomu przyczyn, pracownicy banku również nie wiedzą z jakich przyczyn i do kiedy potrwa. Zapewne dotyczy kilku milionów klientów w Polsce, w regionie też sporo. Być może redakcja Nowin mogłaby w imieniu czytelników rozeznać sprawę? Za ewentualne zainteresowanie dziękuję i pozdrawiam - pisze pan Piotr.
Jego pytanie przesłaliśmy do banku PKO BP.
- Zarówno nasza strona, serwis bankowości internetowej, jak i karty działają. Podobnie bankomaty i wpłatomaty. Utrudnienia dotyczą aplikacji mobilnej IKO. Pracujemy nad tym, żeby aplikacja zaczęła działać, staramy się, aby było to jak najszybciej
- odpowiada Magdalena Lejman z zespołu prasowego PKO BP.
ZOBACZ TEŻ: Gospodarka. Co nas czeka w ciągu kolejnych miesięcy? Rozmowa z ekonomistą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?