Awaria w banku PKO BP. Klienci zdezorientowani, bank pracuje nad naprawą

Bartosz Gubernat
Bartosz Gubernat
Sylwia Dąbrowa
Udostępnij:
Klienci banku PKO BP informują, że z powodu awarii nie mogą korzystać ze wszystkich produktów.

- Dzień dobry. Od dziś nie działają aplikacje, strony, bankomaty i karty PKO BP. Nastąpiła awaria z nieznanych nikomu przyczyn, pracownicy banku również nie wiedzą z jakich przyczyn i do kiedy potrwa. Zapewne dotyczy kilku milionów klientów w Polsce, w regionie też sporo. Być może redakcja Nowin mogłaby w imieniu czytelników rozeznać sprawę? Za ewentualne zainteresowanie dziękuję i pozdrawiam - pisze pan Piotr.

Jego pytanie przesłaliśmy do banku PKO BP.

- Zarówno nasza strona, serwis bankowości internetowej, jak i karty działają. Podobnie bankomaty i wpłatomaty. Utrudnienia dotyczą aplikacji mobilnej IKO. Pracujemy nad tym, żeby aplikacja zaczęła działać, staramy się, aby było to jak najszybciej

- odpowiada Magdalena Lejman z zespołu prasowego PKO BP.


ZOBACZ TEŻ: Gospodarka. Co nas czeka w ciągu kolejnych miesięcy? Rozmowa z ekonomistą

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie