Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bottle Boys zagrają na szklanych butelkach, także tych z Jarosławia

Norbert Ziętal
Należąca do Owens - Illinois huta szkła w Jarosławiu jest jednym z największych tego typu zakładów na świecie.
Należąca do Owens - Illinois huta szkła w Jarosławiu jest jednym z największych tego typu zakładów na świecie. Norbert Ziętal
The Bottle Boys, zespół grający na szklanych butelkach, będzie wykorzystywał opakowania produkowane przez Owens - Illinois (O-I).

Właśnie podpisano kontrakt w tej sprawie pomiędzy zespołem i koncernem. Częścią O-I jest huta szkła w Jarosławiu, jeden z największych tego typu zakładów na świecie.

- To partnerstwo jest znakomitym sposobem na przyciągnięcie pokolenia Millenium do opakowań szklanych i naszego ruchu Glass Is Life. Dzięki swojemu zabawnemu charakterowi, The Bottle Boys otworzą drzwi do konstruktywnych dyskusji na temat zalet i trwałości szkła - mówi Marie-Laure Susset, manager O-I Europe ds. brandingu i komunikacji zewnętrznej.

Przeboje wykonywane przez The Bottle Boys są hitami internetowego serwisu wideo YouTube. Na tym portalu zespół ma ponad 77 tys. subskrybentów. Ich największy przebój, Billie Jean Michaela Jacksona, był oglądany ponad 6 mln razy. Zespół powstał 10 lat temu, wtedy czwórka przyjaciół ożywiała imprezy improwizując znane melodie na butelkach do piwa. Publiczność szalała z zachwytu.

Zachęceni tym artyści zaczęli grać na ulicach i zbierać w ten sposób pieniądze. Filmiki ze swoich koncertów wrzucali na YouTube. Wystąpili w ponad 25 krajach.

Owens Illinois jest największym na świecie producentem szklanych opakowań. Główna siedziba jest w Perrysburgu w USA. W Polsce ma trzy zakłady, w tym jarosławską hutę. Od kilku lat prowadzi kampanię Glass Is Life, która promuje zalety szklanych opakowań.

Kontrakt z The Bottle Boys ma do szklanych opakowań przyciągnąć osoby z pokolenia Y. To pierwsza generacja społeczeństwa, która dorastała spożywając żywność i napoje w opakowaniach wytworzonych z materiałów inne niż szkło.

Umowa z zespołem obejmuje specjalne koncerty i imprezy organizowane dla klientów O-I oraz umieszczaniem logotypu projektu Glas Is Life w każdym wideoklipie zespołu.

- Ruch Glass Is Life przekazuje dokładnie to, co myślimy o szkle. Dla nas to jest radosne, pobudzające do życia i naturalne. Nie bylibyśmy The Bottle Boys bez szkła - komentuje Martin Barrett Aagaard, członek zespołu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24