Business Without Limits to kongres, który na stałe, wpisał się w kalendarz ważnych wydarzeń dla świata biznesu i nauki. Każda jego edycja ściąga tłumy uczestników. Przypominamy, że jeśli chcecie wziąć w nim udział, musicie zarejestrować się na stronie businesswithoutlimits.pl.
- W mojej ocenie, to szczególne wydarzenia na mapie biznesowej Polski, a szczególnie na mapie Podkarpacia – mówi Elżbieta K. Szydłowska, dyrektor zarządzający Business Boutique. - To miejsce, w który praktycy biznesu spotykają się z praktykami z dziedzin, które biznes wspierają. Jest to doskonałe miejsce by sięgnąć po dwie kwestie, które są esencjonalne dla rozwoju współczesnych firm: po praktyczną wiedzę, inspiracje z niej płynące i nowe kontakty, dla których nawiązywania, stworzona jest tu przestrzeń. Podczas III edycja Kongresu jednym z tematów jakie będziemy podejmować jest ekspansja polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Podejmiemy dyskusję na temat tego w jaki sposób wybierać rynki strategiczne pod katem eksportu, w jaki sposób je badać, jak formułować dla nich ofertę pod względem produktu, ceny ale także opakowania marketingowego. Jak promować markę, jak budować zespół wokół wyzwań na rynkach ekspertowych i najważniejsze jak się tego wszystkiego nie bać i od czego zacząć – dodaje.
W tym roku podczas BWL prelegenci spotkają się na ośmiu panelach. Początek o godz. 10.
Dynamika reklamy
W ramach Kongresu Business Without Limits, a dokładnie 29 listopada odbędzie się Flexi Form Day. To cykl konferencji i warsztatów organizowanych przez nowiny24.pl, poświęconych najnowszym trendom i rozwiązaniom wykorzystywanym w komunikacji marketingowej.
– Rynek reklamy to jedna z najbardziej dynamicznie zmieniających się branż. Pamiętam początek lat 2000. Pracowałem w agencji sieciowej, jednej z największych na świecie. Z centrali przyszły do nas wytyczne, żeby proponować klientom by aż 3 proc. budżetu przeznaczali na reklamę w Internecie. Dzisiaj te firmy więcej wydają na reklamę w Internecie niż w innych mediach razem wziętych. Dzisiaj większość informacji konsumujemy w smartfonach. Powstały w tym czasie zawody, których wcześniej nie było, stworzył je rynek. My nawet nie nadążamy z nazywaniem tych zawodów po polsku. Reklama tak szybko się dzisiaj zmienia, że dobór kanałów jest wtórny. Ważniejsze jest to komu i w jakich okolicznościach, momentach powinna zostać podana informacja o usługach i produktach – mówi Wacek Wykrytowicz, prezes zarządu Agencji TRULY. Podczas Flexi Form Day poprowadzi wykład – „Mobile first! Czy na pewno?”.
Drugim z wykładowców będzie Maciej Westerowski, wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, trener biznesu, który poprowadzi wykład „Multiscreen – czyli jak zmienia się świat wokół nas”.
Flexi Form Day zaczyna się o godz. 10.15.
Relacje z kongresu, zdjęcia oraz materiały wideo już wkrótce na naszym portalu.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie
- Gąsiewska wygina się w krzakach. Fani dostrzegli gigantyczną zmianę [ZDJĘCIA]
- Koroniewska po śmierci matki została zupełnie sama. Smutne, co mówi o relacji z ojcem