A co zmienia? Głównie tryb multiplayer, poprzez balans klas postaci (między innymi: Szpieg, Strzelec, Hombre, Weteran i Snajper). Umożliwia również korzystanie z przygotowanego przez Techland UCCP (User Contenet Creation Package).
Jego zaletą jest potężny, ale łatwy w obsłudze edytor ChromeED. To w pełni funkcjonalne narzędzie do tworzenia oraz modyfikowania map w trybie multiplayer oraz singleplayer. W trybie uproszczonym oferuje kreator poziomów, który przeprowadza użytkownika krok po kroku, przez proces tworzenia całych poziomów (przy uproszczonym interfejsie).
Z kolei tryb zaawansowany pozwala w pełni używać możliwości, jakie oferuje ChromeED, a to przez udostępnianie profesjonalnych narzędzi, używanych podczas procesu tworzenia Call of Juarez: Więzy Krwi. Tryb jest idealnym rozwiązaniem dla wymagających i doświadczonych modderów, którzy chcą mieć pełną kontrolę nad używanym contentem.
Wraz z ChromeED, Techland - wydawca gry - oferuje eksporter dla standardu 3D Studio Max, umożliwiając w ten sposób importowanie własnych modeli do gry (wspierane są również tekstury, animacje, efekty specjalne, muzyka i dźwięki).
Więcej informacji na temat UCCP można znaleźć na
www.cojmodding.com
www.callofjuarez.com/patch
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?