Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

CH Pruchnicka - nowa galeria na Podkarpaciu

Roman Kijanka [email protected]
CH Pruchnicka będzie kolejnym elementem powstającego przy ul. Pruchnickiej skupiska dużych sklepów. fot. ROMAN KIJANKA
CH Pruchnicka będzie kolejnym elementem powstającego przy ul. Pruchnickiej skupiska dużych sklepów. fot. ROMAN KIJANKA
Większość powierzchni liczącego prawie 7,5 tysiąca metrów kwadratowych Centrum Handlowego Pruchnicka ma już najemców. Ponad tysiąc metrów kwadratowych zajmie supermarket Tesco i salon meblowy Blac Red White.

Głównym inwestorem wartego około 20 mln zł centrum jest jarosławska firma Szron. Część handlowa jest niemal ukończona. Otwarcie zaplanowano na 26 stycznia. Wiosną będzie ukończony wielopoziomowy parking na około 250 samochodów.

Powrót do tradycji

Wśród najemców CH Pruchnicka znajdą się m.in. drogeria Vita, salon prasowy Kolporter, apteka, sklep odzieżowy Moodo, Campus Alpinus, plac zabaw, restauracja Big City Pizza i sklep zoologiczny.

– Cześć firm pojawi się dopiero w marcu, jednak już od 26 stycznia będą działać m.in. sklepy wielkopowierzchniowe – wyjaśnia Stanisław Mazurkiewicz, dyrektor generalny PHU Szron. W nowo otwieranym kompleksie znajdzie zatrudnienie około 100 osób.

Jarosław jest miastem o dużych możliwościach, zawdzięcza to w głównej mierze położeniu na przecięciu ważnych szlaków komunikacyjnych. Nowe centrum leży przy ul. Pruchnickiej w sąsiedztwie Stokrotki, Niwexu i domu handlowego ABC. Z większych sklepów, działają tu m.in. trzy Biedronki, Market Media Expert, Merkury Market. EURO RTV AGD, Jysk, Alei, Niwex.

Powstaną kolejne galerie

W ciągu najbliższych dwóch lat ma powstać galeria handlowa o powierzchni 20 tysięcy metrów kwadratowych przy ul. Piekarskiej oraz dwa budynki przeznaczone pod wielkopowierzchniowy handel przy ul. Grodziszczańskiej. Jeden o powierzchni 9 tys. metrów kwadratowych, drugi 4. W sąsiedztwie CH Pruchnicka planowana jest też budowa składów budowlanych Mrówka.

- Rozwój takich sklepów i galerii zmienia mentalność mieszkańców. Wzmacnia też konkurencję – uważa Andrzej Wyczawski, burmistrz Jarosławia.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24