Dla dziewcząt stworzono oddzielną kategorię, weźmie udział aż 1106 żeńskich zespołów.
- Mieliśmy świadomość rosnącej popularności piłki nożnej wśród dziewcząt - tłumaczy Katarzyna Borecka, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
Drugą tegoroczną nowością jest ujednolicenie kategorii wiekowej - 14-16 lat.
W związku z tym do udziału w turnieju zaproszono jedynie uczniów gimnazjów. Zawężenie kryteriów nie przełożyło się jednak na znaczny spadek liczby uczestników.
Najwięcej zgłoszonych drużyn pochodzi z województwa mazowieckiego (309). Niewiele mniejszą liczbą zgłoszeń mogą się pochwalić województwa podkarpackie (300), wielkopolskie (298) i śląskie (286). Młodzi piłkarze wybiegną na boiska już na początku kwietnia
Stawką jest wyjazd do piłkarskiego centrum szkoleniowego Ajaxu Amsterdam.