Galerie handlowe otwarte od 1 lutego?
Czy uważasz się za uprzejmego klienta? Nie uprzykrzaj życia sprzedawcom - unikaj tych zachowań
DWMateriał oryginalny: Czy uważasz się za uprzejmego klienta? Nie uprzykrzaj życia sprzedawcom - unikaj tych zachowań - Kurier Lubelski
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
22 grudnia, 08:57, Gość:
Proszę dla równowagi wymienić 21 najbardziej wkurzających zachowań obsługi sklepu, np.przy kasie podczas płacenia za produkty, które klient CHCIAŁ zakupić:
mamy dzisiaj w promocji krem do twarzy .....
Nie dziękuje.
Ale przy zakupie 3 płaci pani za 2.
Nie dziękuję.
To może pastę do zębów również w promocji.
Nie dziękuję.
Mamy również w okazyjnej cenie....
I wtedy ciśnie się na usta klienta ,,wulgaryzm".
Ile można powtarzać NIE.
albo otwieranie z rana marketu kilka minut po 7-ej, odpalanie systemu na kasie dopiero po otwarciu marketu gdzie ludzie stoją już w kolejce do kasy itd, itd
Proszę dla równowagi wymienić 21 najbardziej wkurzających zachowań obsługi sklepu, np.przy kasie podczas płacenia za produkty, które klient CHCIAŁ zakupić:
mamy dzisiaj w promocji krem do twarzy .....
Nie dziękuje.
Ale przy zakupie 3 płaci pani za 2.
Nie dziękuję.
To może pastę do zębów również w promocji.
Nie dziękuję.
Mamy również w okazyjnej cenie....
I wtedy ciśnie się na usta klienta ,,wulgaryzm".
Ile można powtarzać NIE.