reklama

Dawid "Cygan" Kostecki: mistrz drugiego planu (film)

Janusz TarkowskiZaktualizowano 
Dawid "Cygan" Kostecki - mistrz drugiego planu.
Dawid "Cygan" Kostecki - mistrz drugiego planu. youtube.com
Rzeszowski bokser Dawid "Cygan" Kostecki oprócz umiejętności sportowych ma też spore poczucie humoru. Zobacz jak zażartował sobie z jednego z dziennikarzy (film).

Dawid Kostecki to świetny bokser, ale też niezły żartowniś. Zobacz "Cygana" w klasycznym filmiku z cyklu "mistrz drugiego planu".

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 22

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

J
Jaaa

Jeżeli by był takim przestępcą i bandziorem tak większość z was tu pisze, to siedział by teraz w pudle. Nie znacie go a pierd*** smuty jak nie wiem. I zamiast zrobić coś ze swoim życiem to siedzicie przed komputerem i napier*** w tą klawiaturę trując innym życie. 25 czerwca gala w Rzeszowie, wszyscy kozacy przyjdźcie do ringu Dawid się ucieszy. Pozdro Pały..

R
Resoviak

Jeśli Kostecki będzie mistrzem świata, to prezydent Ferenc dzień po nim zostanie Miss Polonia;). Średniawy bokser, zaraz się pewnie odezwą obrońcy mówiąc mi, że nie osiągnąłem tyle, co on, ale pamietajcie, że nie trzeba mieć połamanych nóg, żeby być dobrym chirurgiem;).
Jako reklama miasta spisuje się słabo a więcej słychać o jego pozasportowych wyczynach niż walkach zawodowych, ale cóż zrobić, kiedy na boksie zarabia się mało, a chce się żyć na wysokim poziomie....).

v
vitoo

Po co piszecie o tym bandziorze?To juz nie ma ciekawszych tematów? Napiszcie jak bedzie siedzial tam gdzie jego miejsce w koncu

g
gold

Nie wymagajmy od niego zbyt dużo. W końcu chodził do specjalnej szkoły. Jak to sie mówi z g...wna bata nie ukręci;)

s
sledik

No wiesz jak to w zyciu bywa.
ku*** , ku***e lba nie urwie.

t
tajson

Potrafi tylko kretyna z siebie zrobić idiota. Nie wiem czym się kierował Ferenc jak mu pomagał??Swój swojego zawsze znajdzie;)

G
Gość
Taki sam imbecyl jestes jak cygan. Kto pisał że robi głupka ze siebie na ringu? On po prostu jest głupi. Taki sie już urodził. Cygan zawsze pozostanie cyganem.

Sam jesteś imbecylem! jak nie znasz Dawida to go nie obrażaj! Masz jakis kompleks?
N
Nieznajomy

hahahahahhahahaha

D
Dawid Kostecki

Brawa dla Tadeusza Ferenca.

G
Gość
OJ oj jaki twardziel powiedz to w twarz
A cygan troche popracowal nad soba i na ringu juz nie robi z siebie glupka z czego sie ciesze bo mu kibicuje.

Taki sam imbecyl jestes jak cygan. Kto pisał że robi głupka ze siebie na ringu? On po prostu jest głupi. Taki sie już urodził. Cygan zawsze pozostanie cyganem.
R
Rikko

stare jak dinozaury

a
aaaaaaaa

Macie refleks. Film już pół roku krąży w necie....

g
gośc

MC Hammer Can't touch this:)

G
Gość

wie ktos może jaki tutuł tej piosenki jest w filmiku?

J
Jaca

do----- Autor: Janusz Tarkowski --- czy Wy naprawde w tych Nowinach nie macie co robic tylko takie denne artykuły wstawiac na pierwszą stronę , pomijam o kim to jest(porazka)!!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3