Dębica > Kosztowna promocja miasta

sol
Chociaż w magistracie czworo pracowników zajmuje się promocją, miasto zatrudniło firmę z Katowic do koordynowania pracy urzędników.

Podatników będzie to kosztowało dodatkowych kilka tysięcy złotych miesięcznie.
Według burmistrza zaangażowanie firmy Polański & Partners Business Training jest potrzebne.

- Dzięki pomocy z zewnątrz szybciej doczekamy się na efekty pracy wydziału - mówi Paweł Wolicki, burmistrz Dębicy. - Poza tym chcemy promować miasto nie tylko w powiecie, województwie czy nawet kraju, ale także za granicą. Dzięki firmie z doświadczeniem, będzie nam łatwiej.

Miasto w tym roku na promocję przeznaczyło 280 tys. zł. Do tego dochodzi około 180 tys. zł na wynagrodzenia dla pracowników Wydziału Promocji. Wynagrodzenie firmy z Katowic będzie kosztowało budżet trzy tysiące złotych netto. Do tego trzeba jeszcze doliczyć np. zwrot kosztów podróży albo wyżywienia pracowników śląskiej firmy.

Uwaga na chińskie telefony

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie