Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dębica > Kosztowna promocja miasta

sol
Chociaż w magistracie czworo pracowników zajmuje się promocją, miasto zatrudniło firmę z Katowic do koordynowania pracy urzędników.

Podatników będzie to kosztowało dodatkowych kilka tysięcy złotych miesięcznie.
Według burmistrza zaangażowanie firmy Polański & Partners Business Training jest potrzebne.

- Dzięki pomocy z zewnątrz szybciej doczekamy się na efekty pracy wydziału - mówi Paweł Wolicki, burmistrz Dębicy. - Poza tym chcemy promować miasto nie tylko w powiecie, województwie czy nawet kraju, ale także za granicą. Dzięki firmie z doświadczeniem, będzie nam łatwiej.

Miasto w tym roku na promocję przeznaczyło 280 tys. zł. Do tego dochodzi około 180 tys. zł na wynagrodzenia dla pracowników Wydziału Promocji. Wynagrodzenie firmy z Katowic będzie kosztowało budżet trzy tysiące złotych netto. Do tego trzeba jeszcze doliczyć np. zwrot kosztów podróży albo wyżywienia pracowników śląskiej firmy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24