reklama

Exchange w Office 365. Biznesowy e-mail w nowo otwartej firmie

Materiał partnera zewnętrznego Zaktualizowano 
Exchange w Office 365 to biznesowa poczta, którą można użyć zarówno w mniejszych, jak i większych przedsiębiorstwach. Niewielkim nakładem możemy podwyższyć profesjonalizm działań w naszej firmie, a także zoptymalizować pracę.

W ramach Office 365, czyli chmurowej, nowszej wersji popularnego parkietu biurowego, otrzymujemy wiele rozbudowanych usług potrzebnych do prowadzenia firmy. Poza tradycyjnymi programami, jak Word, Excel czy PowerPoint, otrzymujemy pocztę Exchange oraz program do jej obsługi, czyli Outlook. Integracja tych dwóch programów, pozwala nam prowadzić profesjonalną i bezpieczną korespondencję ze swoimi klientami oraz pracownikami.

Microsoft Exchange dostępny jest w firmowych pakietach Office 365: Business Essentials, i Business Premium. Jakie korzyści zyskuje firma, która zdecyduje się na zakup subskrypcji?

  • Profesjonalny adres e-mail do kontaktu z klientami (klientom łatwiej zapamiętać adres biuro@firma.pl niż biuro.nazwafirmy@darmowadomena)
  • Nawet do 100 GB miejsca na skrzynce pocztowej
  • Możliwość wysyłania wiadomości do 150 MB

Exchange w Office 365. Jakie korzyści dla firmy?

Usługa Exchange, dostępna w ramach chmurowych pakietów Office 365, pozwala zwiększyć wiarygodność i bezpieczeństwo firmy. Jako, że skrzynka Outlook, jak i program Exchange są uruchamiane z serwerów Microsoft – online – możemy liczyć na wysoki poziom zabezpieczeń naszej korespondencji. W tym celu powstała usługa Exchange Online Protection, która chroni nas przed spamem i niechcianymi wiadomościami, a także przed złośliwym oprogramowaniem. Microsoft zapewnia zawsze aktualne wersje programów, co oznacza, że wszystkie poprawki (w tym te dotyczące bezpieczeństwa) są na bieżąco wprowadzane.

Biznesowa poczta zwiększa wiarygodność firmy w oczach klientów. Po pierwsze nie korzystamy z darmowego rozwiązania, po drugie możemy w pełni monitorować naszą korespondencję np. integrując kilka skrzynek pocztowych, przenosząc większe wiadomości bezpośrednio na OneDrive (dysk dostępny dla użytkowników Office 365), by przeznaczyć je do wglądu wszystkich naszych pracowników. W prosty sposób możemy również wykonać także kopie zapasowe naszych danych offline.

Chmurowość oraz integracja wszystkich usług w ramach Office 365 daje nam dodatkowe możliwości. Możemy korzystać ze skrzynki pocztowej na różnych urządzeniach. Wystarczy, że zalogujemy się online. Poza tym możemy przeglądać kalendarz nasz oraz naszych współpracowników, dzięki czemu w optymalnym terminie zorganizujemy spotkanie z klientem. Co więcej, w prosty sposób zostaniemy poinformowani o zbliżających się spotkaniach czy wideokonferencjach organizowanych poprzez Microsoft Teams. Wybierając Office 365, otrzymujemy całe środowisko pracy, które łączy się z naszą skrzynką pocztową.

Korzystając z Office 365 musimy wykupić miesięczną lub roczną subskrypcję. Możemy ją zamówić na stronie https://home.pl/office365 . Aktualnie home.pl przygotowało specjalny kod (O365-od-home.pl), który dodatkowo obniży cenę Office’a 365 (Business Essentials, Business, Business Premium) w abonamencie miesięcznym. Kod należy wpisać w koszyku zamówienia.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3