Firma Inglot z Przemyśla oficjalnym sponsorem prestiżowego Blue Note Jazz Festival w Nowym Jorku. W ramach tego przedsięwzięcia będzie promować polskich muzyków. To kontynuacja ponad 30-letnich działań właścicieli marki Inglot. Do tej pory sprowadzali na występy do Przemyśla muzyków, w tym znakomitych jazzmanów. Organizowali między innymi koncerty Krzysztofa Zawadzkiego, Billa Evansa, Erica Marienthala, Deana Browna i wielu innych.Teraz postanowili pójść krok dalej i kontynuować promocję polskiej muzyki również za oceanem. Głównym założeniem projektu jest promocja polskich artystów.
- Jazz jest ponadczasowy i inspirujący. Mój brat Wojciech, założyciel firmy, był wielkim fanem tego gatunku muzycznego. Siostra Elżbieta i ja sam, podzielamy jego pasję. Wiele naszych pomysłów rodziło się z muzyką jazzową w tle. Współpraca z legendarnym Blue Note Jazz Club jest dla nas przysłowiowym crème de la crème. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być częścią znakomitego wydarzenia, jakim jest Blue Note Jazz Festival - mówi Zbigniew Inglot, prezes zarządu firmy Inglot.
Pierwszy koncert odbył się 28 maja. Na scenie Blue Note wystąpił Włodek Pawlik, legenda polskiej muzyki, zdobywca prestiżowej Grammy Awards. Razem z nim zagrali z Paweł Pańta (kontrabas), Cezary Konrad (perkusja) oraz amerykańska gwiazda jazzu Randy Brecker.
PRZECZYTAJ TEŻ: Jennifer Lopez rozpoczęła współpracę z firmą Inglot z Przemyśla
Wkrótce wystąpi kultowy zespół jazzowy Walk Away wraz z Deanem Brownem.
Poza występami polskich artystów, w ramach tej współpracy do sprzedaży w USA trafiła także limitowana, personalizowana kolekcja kosmetyków. Specjalna kolekcja jest dostępna w sprzedaży podczas trwania nowojorskiego festiwalu Blue Note w miejscach koncertów (przez cały czerwiec) oraz we flagowym salonie Inglot na Times Square. W czasie trwania partnerstwa przedstawiciele obydwu stron zapowiadają również wiele innych dodatkowych przedsięwzięć.
- Inglot to marka, którą my, jako Blue Note, niezwykle szanujemy i bardzo mocno się z nią identyfikujemy. Obecna od ponad trzech dekad na rynku kosmetycznym, w przeciągu ostatnich dziesięciu lat imponująco rozszerzyła działalność międzynarodową i zaznaczyła swoją obecność w 80 krajach, robiąc to z niezwykłą pasją. Ta współpraca jest wyjątkową okazją dla wsparcia rozwoju polskiej marki w USA oraz na świecie. Z dumą przedstawiamy Inglot jako sponsora prezentującego Festiwal Jazzowy Blue Note - twierdzi Jordy Freed, wiceprezes ds. marketingu strategicznego i rozwoju biznesu Blue Note Entertainment Group.
Tak na Facebooku Blue Note Jazz Club z Nowego Jorku reklamowała rozpoczęcie współpracy z Inglotem z Przemyśla
WIADOMOŚCI Z PRZEMYŚLA:
Policja znowu zabezpieczała procesję w Przemyślu [ZDJĘCIA]
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie