Firma Ira-Net z Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce wdarła się na rynek międzynarodowy

apl
Od lewej; Monika Duda-Kawa i Ewelina Komsa
Od lewej; Monika Duda-Kawa i Ewelina Komsa
Nie ma cię w Internecie? To nie ma cię wcale. Zasada dotyczy szczególnie biznesu, więc spółka Ira-Net, funkcjonująca w Inkubatorze Technologicznym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce, postanowiła z zasady uczynić przestrzeń działalności biznesowej.

Spółkę marketingową założyli David Abady i Beata Pisula, przed laty współproducentka kinowego przeboju „Dzieci Ireny Sendlerowej”. Tworzone przez firmę akcje promocyjne docierają każdego dnia do tysięcy Internautów. Specjalnością firmy są artykuły sponsorowane oraz landing page, umieszczane na własnej platformie Tal-com, po czym promowane na firmowych fanpage’ach, w mediach społecznościowych takich jak Linkedin czy Instagram, ale też na portalach Onet, Interia, Bussines Insider, MSN Poland, CDA.pl, Kozaczek i wielu innych.

- Wszystkie te artykuły są targetowane, czyli trafiają do wyselekcjonowanej grupy osób zainteresowanych konkretnym produktem albo usługą – tłumaczy Monika Duda-Kawa, Specjalista ds. Marketingu i obsługi Klienta w Ira-Net.

– To oznacza, że obsługujemy zarówno duże, międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze spółki, którym pomagamy na każdym etapie rozwoju ich biznesu. Począwszy od tworzenia stron internetowych, sklepów cyfrowych, przez wykreowanie i realizację kampanii marketingowych w sieci z wykorzystaniem treści i banerów reklamowych. Podpowiadamy, jakie wybrać media społecznościowe i gdzie warto promować kampanie marketingowe. Gwarantujemy spektakularne zwiększenie ruchu użytkowników na stronach firm, co niekoniecznie musi kosztować setki tysięcy złotych.

W ramach platformy Tal-com działa również e-bazar, gdzie można sprzedawać i kupować produkty, podobnie jak to funkcjonuje chociażby na Allegro.

Z oferty Tal-com korzystają firmy z całego świata. Najwięcej jest klientów z Polski, Izraela, Indii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Treści publikowane na Tal-com ukazują się w czterech językach: polskim, angielskim, hebrajskim oraz w języku hindi.

- Każda kampania jest dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta: innego targetu użyliśmy do promowania chociażby Hotelu w Arłamowie, a innego do sprzedaży części wykorzystywanych w przemyśle motoryzacyjnym - mówi Monika Duda-Kawa, Specjalista ds. Marketingu i obsługi Klienta w Ira-Net.

Zastrzega, że trzeba przynajmniej 3 miesięcy działań marketingowych w sieci, by były skuteczne.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego podkreśla, że spółka o takich sukcesach biznesowych powstała w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce.

Uwaga na chińskie telefony

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie