Galeria Sanowa w Przemyślu rośnie najszybciej

Norbert Ziętal
Powierzchnia handlowa Galerii Sanowej wyniesie 29 tys. metrów kw. Na dwóch kondygnacjach znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych oraz pięciosalowe kino. Zaplanowano parking na 850 samochodów.
Powierzchnia handlowa Galerii Sanowej wyniesie 29 tys. metrów kw. Na dwóch kondygnacjach znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych oraz pięciosalowe kino. Zaplanowano parking na 850 samochodów. ARCHIWUM INWESTORA
Kilku inwestorów zapowiadało budowę w Przemyślu galerii handlowych. Na razie postępy widać tylko na placu budowy Galerii Sanowej.

- Zaawansowanie w budowie Galerii Sanowej wynosi ok. 25 proc. - informuje Monika Kostrzewska, specjalista ds. public relations Cushman & Wakefield.

C&W zajmuje się wynajmem powierzchni w przyszłej Galerii Sanowej. Inwestorem jest San Development, stworzony przez PA Nova oraz Beef San.

Do grona wynajmujących dołączyły dwie kolejne firmy. Drogeria Natura, oferująca kosmetyki, oraz CCC, sieć sklepów obuwniczych.

Wcześniej umowy na wynajem powierzchni w Sanowej podpisały ogólnospożywczy i przemysłowy Kaufland, oferujący artykuły sportowe Martes Sport, odzieżowy H&M oraz perfumeria Douglas.
Galeria powstaje na terenie dawnych zakładów mięsnych. Tuż u zbiegu ulic Kopernika, Brudzewskiego, Rzeźniczej i Sanowej. Jej uruchomienie zaplanowano na wrzesień 2010 r.

Budowę kilku galerii w Przemyślu zapowiadają inni inwestorzy. Są to Galeria Przemyśl przy ul. Jagiellońskiej, Galeria Cegielnia przy ul. Słowackiego, galeria budowana przez Mayland Real Estate przy ul. Lwowskiej. Na placu budów nie widać jednak prac.

Kiedy dostaniesz pieniądze za rozliczenie PIT? To zależy od Ciebie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 10

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

r
re gozel
W dniu 11.02.2009 o 14:24, gozel napisał:

Ta uwaga z mojej strony, faktycznie jest niepotrzebna. Masz rację, możlwe że będzie czyściej wokół galerii. Ale ta czystosć będzie się kończyć na Policji. Dalej, będzie tak jak było - czyli syf brud. Tak sobie teraz o tym myślę i nie mogę pojąc jak w tym rejonie miasta może być taki syf. Z jednej strony komenda Policji, dwie stacje benzynowe i to na trasie przejazdowej ze wschodu na zachód, duży supermarket z duzym parkingiem. Dwie przychodnie lekarskie, co jeszcze ?. zakład energtyczny, straż miejska, straz pozarna, bank, dworzec PKP.....i w końcu ciuchy i zielony rynek. Jakby nei patrzeć jest to najbardziej w dzień powszedni oblegany chyba rejon miasta, przez mieszkańców miasta i okolic a także niestety przez turystów. Dochodzę do przykrego wniosku, że Twoje wburzenie na temat stanu tych ulic jest zupełnie i w 100 % uzasadnione. W tym rejonie jest jednym slowem jeden wielki burdel. NIeszczęśni potencjalni turyści którzy jakims cudem tam zabładzą, pewnie zakończą swoja podróż w tym miejscu i dalej jużnie pójdą. Pomyśla sobie, skoro tu jest tak strasznie w to pewnie dalej jest tak samo albo i gorzej. Niestety nasza władza to ci sami ludzie - i są tak samo przyzwyczajeni do nijakości bałaganu ect jak szary mieszkaniec. Od nich nie ma co wymagać bo oni od samych siebie nawet nie potrafią czegokolwiek wymagać. Póki co jedyne sensowne rozwiązanie widzę w jakichś dzialaniach kóre może podejmie w tej kwestii TUM - jak skończy wojnę o rynek.



Cieszę się że choć jednego nieprzekonanego przekonałem do moich intencji. A są one uzasadnione. Od kilku lat prosżę , apeluję o poprawę stanu chodników i ulic o których piszę i nic. Ba , obiecano w magistracie że ul. Kopernika będzie zmodernizowana w 2008 roku i co , widać to co widać. Naprawdę gdybyś mieszkał tu i codziennie chodził po tych chodnikach - właściwie nie chodnikach zniszconych ulicach , widział codziennie te okropne budy bazarowe , taplał się w błocie na na tym zieleniaku itd. itd. to naprawdę miałbyś podjrzewam takie zdanie jak ja. Przecież jak już pisałem jest to centrum miasta , Dworce PKP O PKS - które same są zdewastowane , ostatnie dworce w Unii Europejskiej. Jak nie jest nie wstyd rządzącym i odpowiedzialnym za wygląd i estetykę miasta to ja się z anich wstydzę i to opisuję. Dlatego mam prawo podejrzewać że wiele funduszy zamiast na poprawę stanu ulic i chodników jest przeznaczana na dofinansowanie m. innymi deficytowego zjazdu i wyciągu oraz na inne nieznane mi cele. Nie dziw się więc że ucieszyłem się gorzko że przy okazji budowy tej galerii jako jedynej inwestycji w Przemyślu przy okazji uprządkuje się trochę ten rejon miasta( a był tam jeden wielki śmietnik). Tyle i aż tyle. Kończymy polemikę . Pozdrawiam
m
mentor

To piękne miasto — mówią o Przemyślu turyści z kraju, a nawet ci z zagranicy — ale dlaczego takie zaśmiecone? Czy nie macie koszy na śmieci? Czy we własnych domach też taki brud macie? — pytają. Rzeczywiście czystość i schludność to wizytówka każdej gminy czy miasta. Jak cię widzą tak cię piszą, mówi jedno z polskich przysłów. I słusznie. Miasto może rozwijać się w najlepsze, ale jeżeli dookoła jest syf i brud to nikt nie dostrzeże jego piękna. Każdy zwróci uwagę na papier, pobitą butelkę czy brudną puszkę, o którą się potyka, dostrzeże walające się szmaty i foliowe worki. Tego typu widoki na ulicach Przemyśla to niemalże codzienność. Nie pomoże tu także jednorazowa akcja „sprzątanie świata” dopóki mieszkańcy sami nie zaczną dbać o czystość wokół siebie, dopóki nie poczują się odpowiedzialni za swoje otoczenie. Nie tylko to na własnym podwórku...

g
gozel
W dniu 11.02.2009 o 12:45, re gozel napisał:

Wiem o tym że nie sama tzw. władza jest wszystkiemu winna.Ludzie w Przemyślu popadli w apatię . obojętność i tumiwisizm. Są przyzwiczajeni od pokoleń do byle jakości . szarzyzny , brudu , smrodu itd. i tu masz rację. Niestety niewychowanachołata również niszczy co na ich drodze, widzę jak wyglądająprzystanki autobusowe , dworzec i tunek PKP , tzw. zieleńce które od dawna nie są zieleńcami , elewacje kamienic itd , ostatnio nie oszczędzili nawet ławek koło kapliczki Matki Bożej w parku na Gorze Zamkowej, Niestety szkoła od dawna nie wychowuje , kościół słabo oddziaływuje , a wychowywanie przez niewychowanych niestety rodziców , telewizję i internet powouje zupełne zdziczenie obyczajów i takie właśnie skutki. O czasy o obyczaje. A dalej cię nie rozumię , skoro napisałem że przy okazji budowy galerii uporządkują wokół teren co widzisz w tym złego .że może będzie czyściej i bardzie estetycznie, nie rozumię zupełnie tej uwagi pod moim adresem.



Ta uwaga z mojej strony, faktycznie jest niepotrzebna. Masz rację, możlwe że będzie czyściej wokół galerii. Ale ta czystosć będzie się kończyć na Policji. Dalej, będzie tak jak było - czyli syf brud. Tak sobie teraz o tym myślę i nie mogę pojąc jak w tym rejonie miasta może być taki syf. Z jednej strony komenda Policji, dwie stacje benzynowe i to na trasie przejazdowej ze wschodu na zachód, duży supermarket z duzym parkingiem. Dwie przychodnie lekarskie, co jeszcze ?. zakład energtyczny, straż miejska, straz pozarna, bank, dworzec PKP.....i w końcu ciuchy i zielony rynek. Jakby nei patrzeć jest to najbardziej w dzień powszedni oblegany chyba rejon miasta, przez mieszkańców miasta i okolic a także niestety przez turystów. Dochodzę do przykrego wniosku, że Twoje wburzenie na temat stanu tych ulic jest zupełnie i w 100 % uzasadnione. W tym rejonie jest jednym slowem jeden wielki burdel. NIeszczęśni potencjalni turyści którzy jakims cudem tam zabładzą, pewnie zakończą swoja podróż w tym miejscu i dalej jużnie pójdą. Pomyśla sobie, skoro tu jest tak strasznie w to pewnie dalej jest tak samo albo i gorzej.
Niestety nasza władza to ci sami ludzie - i są tak samo przyzwyczajeni do nijakości bałaganu ect jak szary mieszkaniec. Od nich nie ma co wymagać bo oni od samych siebie nawet nie potrafią czegokolwiek wymagać. Póki co jedyne sensowne rozwiązanie widzę w jakichś dzialaniach kóre może podejmie w tej kwestii TUM - jak skończy wojnę o rynek.
r
re gozel
W dniu 11.02.2009 o 10:32, gozel napisał:

Ripostuję bo mam do tego prawo, tak samo jak Ty masz prawo opisywać to co widzisz. Nie znaczy to jednak, że Twoje posty są dobre - nie jest moim celem schebiać Tobie. Cóż ja też osobiście nie jestem zagorzałym fanem wyciągu, wolałbym żeby te pieniądze poszły np. na odnowę i rewitalizację tego co w Przemyślu jest najcenniejsze czyli na Twierdzę Przemyśl. Tak się nie stało jednak. Mimo wszystko staram się patrzeć w miarę sensownie i obiektywnie - i nie walczyć z wiatrakami. W sytuacji która jest juz lepiej żeby ten wyciąg działał, niz miano by go zamknąć i stalo by takie żelastwo przez najbliższych kilka lat. NIe wiem czy wyciąg przynosi straty bo nie widzialem żadnego zestawienia czy bilansu, więc nie wypowiem się. Jest mi wstyd za cały syf na jaki można się natknąć w całym mieście nie tylko w Twoich okolicach. Problem tyllko w tym że, niestety chya tylko Tobie przeszkadza bród i syf. Innym mieszkańcom, ludziom którzy pracują tam - lekarzom, straży miejskiej, biznesmenom z kantorów, nie przeszkadza ten stan. I to jest najbardziej smutne i tragiczne o wiele bardziej niż sam syf na ulicach.



Wiem o tym że nie sama tzw. władza jest wszystkiemu winna.Ludzie w Przemyślu popadli w apatię . obojętność i tumiwisizm. Są przyzwiczajeni od pokoleń do byle jakości . szarzyzny , brudu , smrodu itd. i tu masz rację. Niestety niewychowanachołata również niszczy co na ich drodze, widzę jak wyglądająprzystanki autobusowe , dworzec i tunek PKP , tzw. zieleńce które od dawna nie są zieleńcami , elewacje kamienic itd , ostatnio nie oszczędzili nawet ławek koło kapliczki Matki Bożej w parku na Gorze Zamkowej, Niestety szkoła od dawna nie wychowuje , kościół słabo oddziaływuje , a wychowywanie przez niewychowanych niestety rodziców , telewizję i internet powouje zupełne zdziczenie obyczajów i takie właśnie skutki. O czasy o obyczaje. A dalej cię nie rozumię , skoro napisałem że przy okazji budowy galerii uporządkują wokół teren co widzisz w tym złego .że może będzie czyściej i bardzie estetycznie, nie rozumię zupełnie tej uwagi pod moim adresem.
g
gozel
W dniu 10.02.2009 o 23:31, re krytykowi napisał:

Ważne jest że cieszę się że choć jeden próbuje mnie zrozumieć i czyta moje wypowiedzi. Prawda , że są dobre skoro tak ripostujesz . A więc tak byłem jestem i będę krytykiem zagorzałym zjazdu i tzw. wyciągu gdyż niestety nie jest to udany pomysł i realizacja. Kiedy wdrażano pomysł wyciągu w czyn wiadomym było że ocieplający się klimat niepozwoli na jego funkcjonowanie. I efekty mamy , przecież takie milionowe inwestycje muszą w perespektywie zarabiać , tak jest na cały świecie , żaden inwestor prywatny czy państwowy lub samorządowy nie wybuduje wyciągu dla strat , a niestety ten przynosi corocne straty, proszę niech pomysłowdawca przedstawi na radzie miast oczywiści też do publicznejwiadomości bilans strati zyskówtej inwestycji. Przecież za te pieniądze można było wybudować w przemyslu widowiskową halę sportową która służyłaby dzieciom , młodzież i sportowcom cały rok. A jak wygląda nasza hala - wiadomo. Czy jest coś złego że walczę i będę walczył o poprawę estetyki tych ulic i te okolicy , przecież jest to centrum miasta , a tobie nie wstyd żeto tak wygląda jak opisuję i będę przy każdej okazji krytykować do momentu poprawy . Przejdź się czlowieku ulicą Kopernika np. od dworca PKP do nr. 24. Zobacz jak to wygląda , jakie chodniki jakie kamienice szcagólnie gdy jest błoto , zobacz jak wyglądają okienka piwniczne - zatkane szmatami , dyktami , papą deskami i czort nie wie czym. Przecież jak tam mieszkam i to widzę codziennie. A czy częśc pieniędzy nie pochłonął właśnie wyciąg , do którego corocznie tyke się dopłaca. Przecież obecne problemy ze śniegiem i właśnie ze zjazdami ma Zakopane a co dopiero Przemyśl, który nie jest miastem ani górskim , ani tuystycznym. Nigdy nie odniłem się do muzeum , podoba mi się to co jest za wyjątkiem parkingu gzie połamane są już wszystkie płytki , oraz budząca zgrozę brzydotą ulica Serbańska , mimo że znajdują się tam biura poselskie. Do galerii "tzw" sanowej nigdy nie miałem żadnej obiekcji , a więcpiszesz bzdury , ucieszyłem się że przy okazji uporządkuja ten teren bo jest tam okrpny "syf" powtarzm "syf"i tyle. Pomyślisz łatwo krytykować gorzej wykonać , niestety nie ja jestem samorządowcem , nie jak startowałem w wyborach , nie ja obiecywałem gruszki , od realizacji zadań w mieście jest wybrana w wyborach rada i prezydent , a jacy są każdy niech wyciąga wnioski , ja opisuję to co widzę , czuję mam do tego wszelkie demoktryczne prawo , bo tu mieszkam od 50 -ciu lat kiedy tobie człowieku się nie sniło by być na tym padole i nigdy takiego , brudu i bałaganu nigdy nie było. Mimo wszystkodobrze że czytasz moje wpisy.



Ripostuję bo mam do tego prawo, tak samo jak Ty masz prawo opisywać to co widzisz. Nie znaczy to jednak, że Twoje posty są dobre - nie jest moim celem schebiać Tobie. Cóż ja też osobiście nie jestem zagorzałym fanem wyciągu, wolałbym żeby te pieniądze poszły np. na odnowę i rewitalizację tego co w Przemyślu jest najcenniejsze czyli na Twierdzę Przemyśl. Tak się nie stało jednak. Mimo wszystko staram się patrzeć w miarę sensownie i obiektywnie - i nie walczyć z wiatrakami. W sytuacji która jest juz lepiej żeby ten wyciąg działał, niz miano by go zamknąć i stalo by takie żelastwo przez najbliższych kilka lat. NIe wiem czy wyciąg przynosi straty bo nie widzialem żadnego zestawienia czy bilansu, więc nie wypowiem się.
Jest mi wstyd za cały syf na jaki można się natknąć w całym mieście nie tylko w Twoich okolicach. Problem tyllko w tym że, niestety chya tylko Tobie przeszkadza bród i syf. Innym mieszkańcom, ludziom którzy pracują tam - lekarzom, straży miejskiej, biznesmenom z kantorów, nie przeszkadza ten stan. I to jest najbardziej smutne i tragiczne o wiele bardziej niż sam syf na ulicach.
r
re krytykowi
W dniu 10.02.2009 o 17:40, gozel napisał:

Czytając Twoje posty mam wrażenie że Przemyśl kończy się i zaczyna na ulicach Kopernika, Sportowa, Rokitniańska, CZarneckiego....reszta miasta jego potrzeby, to co powstało lub powstanie po prostu nie istnieje. Jest stok - żle, bo na ulicach ww. jest syf i bród. Jest muzeum - nieważne, bo na ulicach ww. jest syf i bród. Bedą albo nei będa robic remontu rynku - jeszscze gorzej bo nie zrobia remontu ww. ulic. Buduja galerie sanową - co z tego bo do póki nie wyremontują ww. ulic będzie żle. Przylecą marsjanie - co to mnie obchodzi przecież nie wylądują na ww. ulicach. Jednym słowem cokolwiek się wydarzy dobrego lub mniej dobrego wszędzie tylko nie tam gdzie mieszkasz jest to niepotrzebne,daremne itp ect.



Ważne jest że cieszę się że choć jeden próbuje mnie zrozumieć i czyta moje wypowiedzi. Prawda , że są dobre skoro tak ripostujesz . A więc tak byłem jestem i będę krytykiem zagorzałym zjazdu i tzw. wyciągu gdyż niestety nie jest to udany pomysł i realizacja. Kiedy wdrażano pomysł wyciągu w czyn wiadomym było że ocieplający się klimat niepozwoli na jego funkcjonowanie. I efekty mamy , przecież takie milionowe inwestycje muszą w perespektywie zarabiać , tak jest na cały świecie , żaden inwestor prywatny czy państwowy lub samorządowy nie wybuduje wyciągu dla strat , a niestety ten przynosi corocne straty, proszę niech pomysłowdawca przedstawi na radzie miast oczywiści też do publicznejwiadomości bilans strati zyskówtej inwestycji. Przecież za te pieniądze można było wybudować w przemyslu widowiskową halę sportową która służyłaby dzieciom , młodzież i sportowcom cały rok. A jak wygląda nasza hala - wiadomo. Czy jest coś złego że walczę i będę walczył o poprawę estetyki tych ulic i te okolicy , przecież jest to centrum miasta , a tobie nie wstyd żeto tak wygląda jak opisuję i będę przy każdej okazji krytykować do momentu poprawy . Przejdź się czlowieku ulicą Kopernika np. od dworca PKP do nr. 24. Zobacz jak to wygląda , jakie chodniki jakie kamienice szcagólnie gdy jest błoto , zobacz jak wyglądają okienka piwniczne - zatkane szmatami , dyktami , papą deskami i czort nie wie czym. Przecież jak tam mieszkam i to widzę codziennie. A czy częśc pieniędzy nie pochłonął właśnie wyciąg , do którego corocznie tyke się dopłaca. Przecież obecne problemy ze śniegiem i właśnie ze zjazdami ma Zakopane a co dopiero Przemyśl, który nie jest miastem ani górskim , ani tuystycznym. Nigdy nie odniłem się do muzeum , podoba mi się to co jest za wyjątkiem parkingu gzie połamane są już wszystkie płytki , oraz budząca zgrozę brzydotą ulica Serbańska , mimo że znajdują się tam biura poselskie. Do galerii "tzw" sanowej nigdy nie miałem żadnej obiekcji , a więcpiszesz bzdury , ucieszyłem się że przy okazji uporządkuja ten teren bo jest tam okrpny "syf" powtarzm "syf"i tyle. Pomyślisz łatwo krytykować gorzej wykonać , niestety nie ja jestem samorządowcem , nie jak startowałem w wyborach , nie ja obiecywałem gruszki , od realizacji zadań w mieście jest wybrana w wyborach rada i prezydent , a jacy są każdy niech wyciąga wnioski , ja opisuję to co widzę , czuję mam do tego wszelkie demoktryczne prawo , bo tu mieszkam od 50 -ciu lat kiedy tobie człowieku się nie sniło by być na tym padole i nigdy takiego , brudu i bałaganu nigdy nie było. Mimo wszystkodobrze że czytasz moje wpisy.
g
gozel
W dniu 10.02.2009 o 12:01, ~gość~ napisał:

Galeria galerią , i tak mało kogo będzie stać tam kupować. Dla mnie najważniejsze jako mieszkańca ul. Kopernika jest fakt że zostanie tam przy okazji zlikwidowany okropny brud i nieprządek w tym rejonie , bo to tam sie działo przekraczało ludzką wyobraźnię po prostu jeden syf. Ciekawe kiedy pomimo obiecanek - zacanek zabiorą sie za ulice i szczególnie chodniki na ul. Kopernika , Sportowa , Rokitniańska , Czarnieckiego bo to tam się dzieje przekracza ludzkie pojęcie. Zapraszam wielkich radnych i pana prezydenta przede wszystkim do pieszej wycieczki w ten rejon , bo przez szyby luksusowego samochodu wiedzi się niewiele.



Czytając Twoje posty mam wrażenie że Przemyśl kończy się i zaczyna na ulicach Kopernika, Sportowa, Rokitniańska, CZarneckiego....reszta miasta jego potrzeby, to co powstało lub powstanie po prostu nie istnieje. Jest stok - żle, bo na ulicach ww. jest syf i bród. Jest muzeum - nieważne, bo na ulicach ww. jest syf i bród. Bedą albo nei będa robic remontu rynku - jeszscze gorzej bo nie zrobia remontu ww. ulic. Buduja galerie sanową - co z tego bo do póki nie wyremontują ww. ulic będzie żle. Przylecą marsjanie - co to mnie obchodzi przecież nie wylądują na ww. ulicach. Jednym słowem cokolwiek się wydarzy dobrego lub mniej dobrego wszędzie tylko nie tam gdzie mieszkasz jest to niepotrzebne,daremne itp ect.
~gość~

Galeria galerią , i tak mało kogo będzie stać tam kupować. Dla mnie najważniejsze jako mieszkańca ul. Kopernika jest fakt że zostanie tam przy okazji zlikwidowany okropny brud i nieprządek w tym rejonie , bo to tam sie działo przekraczało ludzką wyobraźnię po prostu jeden syf. Ciekawe kiedy pomimo obiecanek - zacanek zabiorą sie za ulice i szczególnie chodniki na ul. Kopernika , Sportowa , Rokitniańska , Czarnieckiego bo to tam się dzieje przekracza ludzkie pojęcie. Zapraszam wielkich radnych i pana prezydenta przede wszystkim do pieszej wycieczki w ten rejon , bo przez szyby luksusowego samochodu wiedzi się niewiele.

s
sylvek
W dniu 14.01.2009 o 16:44, sylvek napisał:

wszystko ok. i bardzo cieszy taka informacja jednak kto mi wytłumaczy dlaczego spółki giełdowe (a mam na myśli Beefsan i Pa-Nova) wciąż tracą na wartości dlaczego są coraz tańsze, czy inwestorzy którzy zainwestowali w te spółki mogą spać spokojnie, czy coś się kryje złego pod tą wielką inwestycją



no i proszę jak ładnie dziś wystrzeliła spółka BEEFSAN
-a przecież do ukończenia inwestycji Galerii Sanowej zostało jeszcze sporo czasu

ale brawo tak trzymać
s
sylvek

wszystko ok. i bardzo cieszy taka informacja
jednak kto mi wytłumaczy dlaczego spółki giełdowe (a mam na myśli Beefsan i Pa-Nova) wciąż tracą na wartości dlaczego są coraz tańsze, czy inwestorzy którzy zainwestowali w te spółki mogą spać spokojnie, czy coś się kryje złego pod tą wielką inwestycją

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3