Gdzie się wybrać w podróż poślubną

Ewa Kurzyńska
Podróż poślubna to czas, który małżonkowie długo wspominają. Opowiadają o niej dzieciom i wnukom. Fot. KRZYSZTOF ŁOKAJ
Tę wyprawę pamięta się przez resztę życia. Jednak, żeby było co wspominać trzeba zadbać, by miesiąc miodowy był wyjątkowy.

Jak wynika z obserwacji pracowników biur turystycznych, nowożeńcy w podróż poślubną najchętniej jeżdżą do ciepłych krajów. W oczach świeżo upieczonych małżonków romantyczny, ale drogi Paryż przegrywa ze słonecznym, egzotycznym Egiptem.

- Największą popularnością wśród młodych par cieszą się wycieczki na Mauritius, Malediwy i do Egiptu - mówi Barbara Góźdź, specjalista ds. turystyki z biura podróży "Neckermann" w Rzeszowie.

Młode pary oczekują komfortu

Równie często świeżo upieczeni małżonkowie wybierają wycieczki do Grecji czy Hiszpanii. Wybierając ofertę młodzi ludzie zazwyczaj nie liczą się z kosztami. Wykupując wycieczkę na miodowy miesiąc preferują te z pełnym wyżywieniem, dodatkowymi atrakcjami i wygodnymi hotelami.

- Podróż poślubna to nie jest zwykła wycieczka. Dlatego młode pary są gotowe wydać więcej, by spędzić miodowy miesiąc w pełnym komforcie. Jak mówią, nie oszczędzają, bo taki wyjazd wspomina się potem całe życie - mówi Barbara Góźdź.

Z tą opinią zgadza się Barbara Wójcis z Rzeszowa, która w swoją podróż poślubną pojechała do Portugalii.

- Spędziłam tam prawie dwa tygodnie. Wraz z mężem zwiedziliśmy m. in. Lizbonę i Porto. Gdy mieliśmy dość wycieczek, odpoczywaliśmy na zalanej słońcem plaży. To wtedy poznałam smak owoców morza - wspomina z rozmarzeniem mężatka z 2-letnim stażem.

Najważniejszy jest pomysł

Zdaniem Anny Skulskiej z Rzeszowa, aby przeżyć niezapomnianą podróż poślubną nie trzeba wcale wyjeżdżać za granicę i wydawać przy tym wszystkie oszczędności.

- Braliśmy ślub podczas studiów i nie stać nas było na wypad do ciepłych krajów. Ba, nawet na sąsiednią Słowację! Ponieważ mój mąż jest żeglarzem, znajomy pożyczył nam na tydzień jacht i żeglowaliśmy po Mazurach - wspomina Anna, mężatka od 8 lat.

Tamtej wyprawy Anna nie zamieniłaby na najbardziej ekskluzywną i egzotyczną wycieczkę.

- Wspólny tydzień pod żaglami pozostawił niezatarte wspomnienia. Mieliśmy czas tylko dla siebie, a łódka była naszym pierwszym, wspólnym domkiem...

Kiedy dostaniesz pieniądze za rozliczenie PIT? To zależy od Ciebie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 8

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

x
xxx

taaaa,lecisz do Tunezji tej koło kociej wólki

R
Radek

A ja z żoną w podróż poślubną lecę do Tunezji. To będzie nasz pierwsza podróż za granicę. Już odliczamy dni.Nawet wykupiliśmy już ubezpieczenie i zamówiliśmy dokumenty z clubcardu. Tak doradzili nam znajomi, którzy bardzo często wyjeżdżają na wczasy za granicę.

k
kenda

Lecimy do Australii w podróż poślubną - to będzie objazd po całym kraju/wyspie/kontynencie. Wymarzyliśmy go sobie już jakiś czas temu, trochę zwlekaliśmy, ale ostatecznie - lecimy. To będzie wycieczka zorganizowana - z biurem podróży Logostours. Nasi rodzice już z nimi kilka razy robili różne kierunki, więc to samo biuro i my wybraliśmy. Jesteśmy mocno nakręceni na ten wyjazd, bo wiemy, że to będą tematy, których w życiu jeszcze nie widzieliśmy. Naczytaliśmy się na ten temat, oglądaliśmy wiele filmów i ogólnie - nie możemy się doczekać!

M
Mery

My z mężem naszą podróż poślubną spędziliśmy nad morzem w Ustce. Wykupiliśmy sobie pakiet na romantyczny pobyt dla dwojga w Hotelu Lubicz hotel-lubicz.pl, gdzie w cenie mieliśmy noclegi, zabiegi w spa i wyżywienie. Muszę przyznać, ze spa mają rewelacyjne, mnóstwo ciekawych zabiegów sauny itp. Świetne! Można się niesamowicie zrelaksować i odpocząć :)

p
polinkaa

Chyba mniej ważne jest gdzie pojedziemy, ważne żeby w ogóle pojechać w podróż poślubną. Jest to dobra okazja żeby odreagować :)

C
Carotta

Wszystkie te wyjazdy zagraniczne już nie są takim wielkim "halo" bo większość ludzi jeździ w każde wakacje gdzieś za granicę. Tak, żeby było z polotem i finezją to może Spa? Jakieś fajne zabiegi mogą trochę podkręcić atmoserę np. jakiś fajny masaż czekoladowy:D Fajnie jest w Primaverze- to jest nad morzem- w Jastrzębiej Górze. Słyszałam same dobre opinie to polecam.

m
marysia ranczka

przesyłąm link do tej strony tanie bilety lotnicze

M
Maria

najlepiej prosto po weselu w poniedzialek isc do pracy.
Mniejszy szok dla organizmu.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.