Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” znowu trafiło do PGE

[email protected]
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” znowu trafiło do PGE
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” znowu trafiło do PGE Archiwum
Spółka PGE Obrót, zajmująca się w GK PGE sprzedażą energii, już po raz trzeci otrzymała prestiżowy laur przyznawany przez klientów.

 

Uznanie o godło FPK spółka zdobyła za profesjonalizm oraz solidną, skuteczną i uprzejmą obsługę.

 

- PGE Obrót w kolejnej edycji projektu Firma Przyjazna Klientowi uzyskała najlepszy z dotychczasowych wyników czyli ogólny indeks na poziomie 90 procent - podkreśla Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy spółki. - Celem tego programu badawczo-certyfikującego jest wyróżnianie przedsiębiorstw za wysoką jakość świadczonej obsługi i dobre relacje z klientami.

 

Warto wyjaśnić, że Godło „Firma Przyjazna Klientowi” (FPK) trafia do przedsiębiorstw, które w niezależnym badaniu satysfakcji przeprowadzanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania osiągną oceny na poziomie minimum 80 proc. w każdym z badanych obszarów oraz zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 85 proc.

 

W badaniu telefonicznym CATI klienci indywidualni oceniali obsługę w Biurach Obsługi Klienta oraz PGE Contact Center (400 zrealizowanych ankiet), a klienci korporacyjni dedykowaną obsługę opiekunów handlowych (400 zrealizowanych ankiet). W badaniu PAPI (wywiad kwestionariuszowy przeprowadzany face-to-face) klienci indywidualni oceniali obsługę w Biurach Obsługi Klienta oraz PGE Contact Center (200 zrealizowanych ankiet).

 

- Klienci dostrzegli zaangażowanie PGE we wprowadzanie przyjaznych dla nich rozwiązań. Filozofia tworzenia portfela produktowo-usługowego PGE opiera się na słuchaniu głosu klientów, odpowiadaniu na ich potrzeby, a także na zdolności do elastycznego, szybkiego reagowania na zmiany ich oczekiwań. Klienci już po raz trzeci, potwierdzili słuszność tej strategii - dodaje Agnieszka Szczekala.

 

Godło FPK jest nagrodą przede wszystkim dla pracowników Biur Obsługi Klienta i PGE Contact Center. To z nimi klienci stykają się w pierwszej kolejności i często na podstawie ich pracy budowana jest opinia o PGE.

 

- Cieszy fakt, że nasi klienci doceniają m.in. fakt, że Biura Obsługi Klienta są do ich dyspozycji w dogodnych godzinach. Dużą popularnością i zaufaniem cieszy się również PGE Contact Center (422 222 222), dzięki któremu można zrealizować wszystkie formalności nie wychodząc z domu - tłumaczy rzecznik prasowy spółki.

 

PGE Obrót jednak na tym nie poprzestaje. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju i podnoszenia poziomu obsługi klientów jest uruchomione niedawno elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (www.ebok.gkpge.pl). Ten instrument umożliwia w dogodnym czasie i miejscu m.in. zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę.

 

- Miło nam, że w ślad za uznaniem klientów indywidualnych idzie także dobra opinia klientów korporacyjnych, którzy postrzegają PGE Obrót jako firmę solidną, zapewniającą bezpieczeństwo i niezawodność dostaw energii elektrycznej - mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy spółki.

 

Organizatorem projektu FPK jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24