Uznanie o godło FPK spółka zdobyła za profesjonalizm oraz solidną, skuteczną i uprzejmą obsługę.
- PGE Obrót w kolejnej edycji projektu Firma Przyjazna Klientowi uzyskała najlepszy z dotychczasowych wyników czyli ogólny indeks na poziomie 90 procent - podkreśla Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy spółki. - Celem tego programu badawczo-certyfikującego jest wyróżnianie przedsiębiorstw za wysoką jakość świadczonej obsługi i dobre relacje z klientami.
Warto wyjaśnić, że Godło „Firma Przyjazna Klientowi” (FPK) trafia do przedsiębiorstw, które w niezależnym badaniu satysfakcji przeprowadzanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania osiągną oceny na poziomie minimum 80 proc. w każdym z badanych obszarów oraz zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 85 proc.
W badaniu telefonicznym CATI klienci indywidualni oceniali obsługę w Biurach Obsługi Klienta oraz PGE Contact Center (400 zrealizowanych ankiet), a klienci korporacyjni dedykowaną obsługę opiekunów handlowych (400 zrealizowanych ankiet). W badaniu PAPI (wywiad kwestionariuszowy przeprowadzany face-to-face) klienci indywidualni oceniali obsługę w Biurach Obsługi Klienta oraz PGE Contact Center (200 zrealizowanych ankiet).
- Klienci dostrzegli zaangażowanie PGE we wprowadzanie przyjaznych dla nich rozwiązań. Filozofia tworzenia portfela produktowo-usługowego PGE opiera się na słuchaniu głosu klientów, odpowiadaniu na ich potrzeby, a także na zdolności do elastycznego, szybkiego reagowania na zmiany ich oczekiwań. Klienci już po raz trzeci, potwierdzili słuszność tej strategii - dodaje Agnieszka Szczekala.
Godło FPK jest nagrodą przede wszystkim dla pracowników Biur Obsługi Klienta i PGE Contact Center. To z nimi klienci stykają się w pierwszej kolejności i często na podstawie ich pracy budowana jest opinia o PGE.
- Cieszy fakt, że nasi klienci doceniają m.in. fakt, że Biura Obsługi Klienta są do ich dyspozycji w dogodnych godzinach. Dużą popularnością i zaufaniem cieszy się również PGE Contact Center (422 222 222), dzięki któremu można zrealizować wszystkie formalności nie wychodząc z domu - tłumaczy rzecznik prasowy spółki.
PGE Obrót jednak na tym nie poprzestaje. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju i podnoszenia poziomu obsługi klientów jest uruchomione niedawno elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (www.ebok.gkpge.pl). Ten instrument umożliwia w dogodnym czasie i miejscu m.in. zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę.
- Miło nam, że w ślad za uznaniem klientów indywidualnych idzie także dobra opinia klientów korporacyjnych, którzy postrzegają PGE Obrót jako firmę solidną, zapewniającą bezpieczeństwo i niezawodność dostaw energii elektrycznej - mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy spółki.
Organizatorem projektu FPK jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kim jest córka Kowalewskiego? Gabriela idzie w ślady rodziców. Będzie wielką gwiazdą?
- Nowe wieści o tajemniczym ojcu dziecka Tomaszewskiej. Wygadała się bliska osoba
- Wszyscy patrzyli na wyeksponowane krągłości Romanowskiej. Projektant gwiazd ocenia
- Wspólny występ Roksany Węgiel i Kevina Mgleja w cieniu tragedii. Znamy szczegóły