Halo, tu praca!

Materiał powstał we współpracy z Polskimi ePłatnościami

Z analizy ofert opublikowanych w czołowych internetowych giełdach pracy w pierwszej połowie lipca 2021 roku, wynika iż pracodawcy opublikowali w Rzeszowie ponad 326 nowych ofert pracy. Nie brakuje pracy dla specjalistów z branży IT, handlowców, pracowników produkcji, inżynierów budowlanych oraz kierowców. W porównaniu do czerwca odnotowano blisko 12-procentowy wzrost propozycji zatrudnienia dla specjalistów w dziedzinie obsługi klienta. Eksperci zwracają uwagę, iż ten obszar jest wyjątkowo odporny na kryzys oraz najmniej odczuł skutki lockdownu. Jednocześnie rosną wymagania pracodawców.

Zwiększone zapotrzebowanie na nowych specjalistów wynika z rosnącej liczby nowych klientów Polskich ePłatności. – komentuje Żaklina Pawlak-Iwińska, Wiceprezes Zarządu Polskich ePłatności ds. zarządzania zasobami ludzkimi. Obecnie poszukujemy chętnych do pracy w naszym rzeszowskim Centrum Obsługi Akceptanta, czyli infolinii, która działa 24 godziny na dobę pełniąc rolę kompleksowej pomocy merytorycznej oraz technicznej dla tysięcy posiadaczy terminali płatniczych w całej Polsce. Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie naszymi ofertami pracy, tym bardziej, iż jesteśmy otwarci na kandydatów bez wcześniejszego doświadczenia w branży.

Czego oczekują pracodawcy od kandydatów? Przede wszystkim elastyczności – klienci, szczególnie biznesowi bywają różni. Umiejętność nawiązania z nimi kontaktu, zrozumienia i prowadzenia rozmowy jest w tym przypadku kluczowa – PeP oferuje dodatkowe szkolenia, warsztaty czy facylitacje w tej tematyce. Wysoka kultura osobista i łatwość w budowaniu relacji to podstawy obsługi klienta. Pracodawcy stawiają także na dyspozycyjnych kandydatów – praca w tej dziedzinie to także zmiany w godzinach nocnych, czy w weekendy. Klienci oczekują pomocy w każdym momencie – nawet w nocy. Szczególnie ważna jest także chęć niesienia pomocy, która stanowi podstawowy warunek czy pracownik rozwiąże problem klienta. Jak pracodawcy rozpoznają uczynność u kandydatów?

Kluczowa w tym przypadku jest rozmowa rekrutacyjna. Zwracamy uwagę na dobór słów podczas udzielanych odpowiedzi, autoprezentację kandydata, ton jego głosu oraz umiejętność odpowiadania w relatywnie krótkim czasie i pod presją. Warto jednak pamiętać, iż kandydaci, którzy pozytywnie przejdą proces rekrutacji biorą udział w procedurze onboardingowej, która obejmuje 3-tygodniowe szkolenie z wiedzy na temat produktów oraz specyfiki rozmów z klientami biznesowymi Polskich ePłatności. – dodaje Żaklina Pawlak-Iwińska. Nie rzucamy naszych pracowników na głęboką wodę, także po rozpoczęciu pracy mogą zawsze liczyć na pomoc i wsparcie ze strony swojego przełożonego oraz mentora.

Polskie ePłatności posiadają kompleksowy program wdrożenia nowych pracowników, otrzymują oni pełne wsparcie na każdym nowym etapie pracy. PeP stawia na poziom przekazywanej wiedzy, na każdym etapie szkolenia przełożeni monitorują satysfakcję ze szkolenia. W ostatnim badaniu satysfakcji pracowników wskaźnik zadowolenia w przypadku Centrum Obsługi Akceptanta wyniósł prawie 85 proc.

Wynagrodzenia w przypadku polskich ePłatności wynikają z firmowej ścieżki kariery. Kandydaci mogą liczyć na pensje w wysokości kilku tysięcy złotych. Do tego dochodzą premie oraz regularne podwyżki towarzyszące ocenom pracowniczym. PeP gwarantuje także wiele benefitów pozapłacowych w tym kursy językowe, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę zdrowotną oraz udział w projekcie „Freedom of Cycling” – czyli możliwość skorzystania z zajęć sportowym z trenerem personalnym. Istnieje także możliwość doposażenia stanowiska pracy za ponad 600 euro oraz pozyskania dofinansowania w wysokości 500 euro rocznie do łącza internetowego.

W przypadku Polskich ePłatności pracownicy mają możliwość awansu wewnętrznego – nawet poza standardowymi okresami ewaluacyjnymi. Co ciekawe, dla najlepszych pracowników istnieje także możliwość pracy zdalnej. Pomimo mniejszych restrykcji nadal zachowywane są odległości pomiędzy pracownikami i stanowiskami pracy i inne obowiązujące procedury bezpieczeństwa.

Oferujemy pracownikom naszej infolinii także możliwość wzięcia udziału w rekrutacji wewnętrznej. Z Centrum Obsługi Akceptanta wielu pracowników awansowało na wyższe stanowiska, także kierownicze w Polskich ePłatnościach. Co ważne, dotyczy to nie tylko Rzeszowa, lecz całej Polski, bo ze względu na biura w różnych lokalizacjach, jesteśmy elastyczni i potrafimy sprostać oczekiwaniom naszych pracowników. – dodaje Żaklina Pawlak-Iwińska.

Dodaj ogłoszenie