HIT

Anna Janiik
Zespół czteroosobowy . Na rynku od 5 lat.
HIT
Archiwum Hit

(fot. Archiwum Hit)

1. Ile osób liczy zespół?

Skład to cztery wykształcone muzycznie osoby: dwie kobiety i dwóch mężczyzn. Wokalistki mają bogate doświadczenie estradowe i wiele nagród za wokal. Podobnie instrumentaliści, którzy z powodzeniem startowali w ogólnopolskich konkursach.

2. Od jak dawna gracie na weselach?

W obecnym składzie występujemy od pięciu lat. W ubiegłym roku rozszerzyliśmy go o dodatkową wokalistkę po to, by brzmieć jeszcze lepiej. Bo jak wiadomo, każdy ma inny głos, charakter śpiewu. Nie ma wokalistki, która potrafiłaby zaśpiewać wszystko. My posiadamy dwie wokalistki o bardzo zróżnicowanych barwach głosu, co pozwala na wykonywanie szerokiego repertuaru.

3. Jaką muzykę wykonujecie?

Muzykę z każdego gatunku muzycznego: od biesiadnej, przez rock, pop aż po jazz. Dla każdego coś się znajdzie. Naprawdę trudno zaskoczyć nas jakimś tytułem, a nawet, jeśli nie mamy go w repertuarze, większość potrafimy zagrać "z marszu".

4. Na jakich instrumentach gracie?

Instrumentarium w naszym zespole to najwyższa półka. Keyboardy, gitara, saksofon oraz ewi, czyli elektroniczny instrument dęty, który może naśladować wszystkie instrumenty świata. To nasza dumna, bo jest ich tylko kilka sztuk w Polsce. I, co najważniejsze, wszystko gramy na żywo, nie używamy żadnych gotowych podkładów czy półplaybacków.

5. Ile piosenek liczy repertuar zespołu?

Około 400 utworów, a z przysłowiowego kapelusza potrafimy zagrać dużo więcej.

6. Czy istnieje możliwość posłuchania tego, co i jak gracie?

Można umówić się z nami na spotkanie, na którym prezentujemy nasze wykonania w formie DVD z jednego z wesel. W ten sposób można dokładnie posłuchać zespołu, zobaczyć oświetlenie i sprzęt, poznać zabawy i ich prowadzenie oraz reakcje gości.

7. Czy jest możliwość obejrzenia nagrań video z udziałem zespołu lub zobaczenia go podczas występu na żywo ?

Poza weselami występujemy też na różnego rodzaju koncertach, gdzie można posłuchać nas na żywo. Posiadamy materiał DVD zarówno z wesel jak i koncertów.

8. Czy jesteście w stanie przygotować piosenkę spoza repertuaru zespołu?

Z tym nie ma najmniejszego problemu. Bardzo często takim utworem na życzenie jest piosenka na pierwszy taniec. Wystarczy odpowiednio wcześniej nas o tym powiadomić.

9. Czy posiadacie własny transport?

Dojeżdżamy własnym transportem w miejsce, gdzie ma się odbyć impreza oraz na błogosławieństwo młodej pary.

10. Czy zapewniacie własne nagłośnienie?

Posiadamy własne nagłośnienie najwyższej klasy. Sprzęt, którego używamy np. dbx 166XL, jest stosowany na koncertach największych gwiazd. Można poszukać w Internecie kilku informacji na temat choćby mikrofonu Neumann ksm 105 i porównać go cenowo z innymi mikrofonami. To da obraz klasy sprzętu, na jakim pracujemy.

(fot. Archiwum Hit)

11. Czy zajmujecie się oświetleniem sali?

To kolejna kwestia, w której możemy pochwalić się zawodowym sprzętem. Mamy m.in. "ruchome głowy", których używa się na największych festiwalach, koncertach oraz w telewizyjnych show np. "Taniec z gwiazdami". Wyobraźmy sobie utwór pt.: "Mój ty kwiatuszku" i efekt, jaki robi na gościach cała sala w czerwonych kwiatach. Wszystko to za sprawą naszego oświetlenia.

12. Jak i kiedy rezerwować termin?

Co do tego nie ma reguły. Najwcześniej pary zamawiają nas dwa i pół roku do przodu. To na te miesiące letnie, najbardziej oblegane. Ale zazwyczaj termin rezerwuje się rok wcześniej. Są też takie, np. luty, na które wystarczy zamówić nas kilka miesięcy wcześniej.

13. Co należy zapewnić zespołowi?

Potrzebujemy trochę prądu i coś do jedzenia.
.
14. Czy macie określony limit, co czasu pracy?

To para młoda decyduje, o której mamy skończyć grać. Nie ma sztywnych ram, a zaczynamy wtedy, kiedy jest potrzeba. Jeśli młoda para sobie tego życzy, towarzyszymy im również podczas błogosławieństwa i drogi do kościoła.

15. Jak długie są bloki muzyczne i przerwy między nimi?

Bloki muzyczne mogą trwać nawet do godziny. Wszystko zależy od bawiących się gości, bo nigdy nie zganiamy ludzi z parkietu. Jeśli chodzi o przerwy, to są one dostosowane do sytuacji, a więc odpowiednio krótkie, by nikt nie krzyknął "orkiestra grać" i wystarczająco długie, by spokojnie zjeść np. ciepły posiłek.

16. Czy podczas przerw serwujecie muzykę?

W trakcie przerw zapewniamy tzw. tło muzyczne. To bardzo umila czas. Istnieje też możliwość tzw. biesiadowania razem z gośćmi np. podczas grillowania przed lokalem.

17. Czy podczas wesela prowadzicie zabawy/konkursy? Jeśli tak, to jakie?

W repertuarze zabawowym mamy kilkanaście propozycji. O tym, które z nich pojawią się na weselu decyduje młoda para na spotkaniu przed weselem. Wtedy ustalamy wszystkie szczegóły.

18. Czy zespół posiada w składzie wodzireja?

Cała impreza jest prowadzona kompleksowo, tzn. są toasty, życzenia, oczepiny, zabawy itd. Jeśli jest taka potrzeba wszystkie toasty, życzenia i komunikaty mogą być zapowiadane także w językach: niemieckim i angielskim.

19. Czy podczas wesela goście będą mieli możliwość zamawiania i dedykowania utworów?

Z szerokiego repertuaru goście weselni mogą wybrać na życzenie dowolny utwór dla młodej pary, rodziców i innych gości. Za utwory na życzenie zespół nie pobiera żadnych opłat.

20. Czy zespół posiada stronę internetową?

www.hit.org.pl

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie