Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Idealne biuro - jak je urządzić

Materiał Partnera Serwisu
Urządzanie biura firmy nie jest sztuką prostą. Powinniśmy zadbać o to, by było ono funkcjonalne i mogło zaspokoić wiele różnych potrzeb pracowników. Już na samym początku aranżacji przestrzeni trzeba się zastanowić, czy ma być jedynie miejscem spotkań przy pracy pracowników firmy, czy może spełniać również funkcję reprezentacyjną – być miejscem w którym prowadzi się rozmowy biznesowe.

5 obowiązkowych stref w firmowym biurze:

1. Miejsce pracy dla pracownika. Każdy z pracowników firmy powinien mieć wygodne stanowisko pracy – duże biurko z krzesłem, oraz komputer służbowy. Warto zadbać o to, by sprzęt spełniał wymagania pracownika, można nawet pomyśleć o tym, by ten sam wybrał komputer, który jest dla niego optymalny. Przy biurku powinna się znaleźć niewielka szafka na dokumenty – zadbajmy by z łatwością zmieściły się w niej duże teczki na dokumenty i segregatory.

2. Pomieszczenie socjalne. Stanowi najczęściej strefę do plotek i prywatnych rozmów pracowników – to tutaj spędza się przerwę w pracy. Powinno być to miejsce w którym można przechować żywność, przez to warto zadbać by znalazła się w nim niewielka lodówka oraz zamykana półka na kawę, herbatę. Możemy także dostawić szafkę ze zlewem i miejsce w którym można usiąść – niewielki stolik z taboretami.

3. Miejsce do rozmów biznesowych. Jeśli istnieje taka możliwość – wygospodarujmy na nie osobne, eleganckie pomieszczenie, które będzie miało charakter reprezentacyjny. Będzie to opcja optymalna dla pracownika działu sprzedaży i potencjalnego klienta. Zapewni poufność informacji i komfort dla handlowca, który będzie prowadził rozmowę. Jeśli nie mamy takiej możliwości – postarajmy się znaleźć trochę miejsca na terenie głównego openspace’a – ustawmy tam dwa fotele, niewielki stolik kawowy.

4. Przechowywanie dokumentów. Niezbędny będzie zakup kilku regałów albo szaf na dokumenty. Zadbajmy, by zmieściły się na nich teczki w formacie A4, duże segregatory na dokumenty i wszelkie inne przedmioty niezbędne do codziennego funkcjonowania firmy.

5. Wieszak albo szafa na wierzchnie odzienie. Znajdźmy koniecznie miejsce na szafę z kilkoma wieszakami. Dzięki temu będziemy mieli większy porządek w pomieszczeniach, unikniemy problemu walających się po podłodze ubrań. Wszystko będzie miało swoje miejsce, a my będziemy mogli skupić się na pracy.
Pamiętajmy, że w biurze komfortowo powinni się czuć przede wszystkim pracownicy – dostosujmy to miejsce tak, by było urządzone optymalnie. W końcu w pracy spędzamy nawet 40 godzin tygodniowo! Nie na darmo jedno z głównych powiedzeń PRL-u mówiło – „Zakład pracy Twoim drugim domem”!

Pamiętajmy, że w biurze komfortowo powinni się czuć przede wszystkim pracownicy – dostosujmy to miejsce tak, by było urządzone optymalnie. W końcu w pracy spędzamy nawet 40 godzin tygodniowo! Nie na darmo jedno z głównych powiedzeń PRL-u mówiło – „Zakład pracy Twoim drugim domem”!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24