Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ile kasy z miast i gmin poszło na nagrody?

Grzegorz Michalski
Zapytaliśmy wszystkie samorządy w powiecie, ile pieniędzy w poprzednim roku burmistrzowie i wójtowie przeznaczyli na nagrody dla swoich pracowników. Zobaczcie, kto był hojny, a kto nie dał nic.

Ryszard Pabian, burmistrz Jasła

Burmistrz Jasła, podobnie jak w ze-szłym roku, nie udostępnił całego zestawienia z konkretnie przypisanymi kwotami do pracownika. Podał jedynie wysokość nagród przyznanych dla urzędników pełniących funkcje publiczne. Do tego przedziały kwotowe dla poszczególnych stanowisk urzędniczych. Łącznie w 2015 roku na nagrody dla pracowników Urzędu Miasta Jasła zostało przeznaczone 187 tys. zł. Dostali je :- Antoni Pikul, zastępca burmistrza --3600 zł, - Elwira Musiałowicz-Czech, zastępca burmistrza - 3300 zł,- Paweł Rzońca, sekretarz miasta -- 2800 zł,- Jacek Borkowski, skarbnik miasta - -3800 zł,- Magdalena Betlej-Kuc, inspektor w Wydziale Wymiaru Podatków i Opłat- - 200 zł,- Daniel Domasławski,kierownik Wydziału Wymiaru Podatków i Opłat -- 1400 zł, - Wojciech Głowa,kierownik Wydziału Geodezji - 1500 zł,- Julita Krajewska, podinspektor w Wydziale Wymiaru Podatków i Opłat - - 1000 zł,- Beata Owińska, kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich - 1500 zł,- Wioletta Wyżkiewicz, inspektor w Wydziale Wymiaru Podatków i Opłat - 1500 zł,- Monika Zbiegień, zastępca kierownika w Wydziale Wymiaru Podatków i Opłat -- 1400 zł,- Paweł Zawada, kierownik Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - 3900 zł.

Przedziały kwotowe, w jakich burmistrz Pabian przyznał nagrody:- kierownik wydziału 1200 - 1850 zł- zastępca kierownika 1000 - 1300 zł- inspektor 350 - 1200 zł- podinspektor 300 - 900 zł- referent 200 - 700 zł- stanowisko obsługi, pomocnicze 150 - 650 zł- funkcjonariusze straży miejskiej 180 - 500 zł

Mariusz Pykosz, wójt Osieka Jasielskiego

Wójt podobnie jak w poprzednim roku, również w 2015 nie przeznaczył na nagrody dużej sumy.Wydał tylko 4500 zł.
Nagrody uznaniowe, które zostały przyznane zgodnie z obowiązującym regulaminem wynagradzania przyjętym w UG Osiek Jasielski otrzymali trzej pracownicy:- inspektor do sprawy gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska - 1500 zł,- inspektor do spraw świadczeń rodzinnych w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym i Kadr - 1500 zł,- młodszy referent do spraw świadczeń rodzinnych w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym i Kadr - 1500 zł

Małgorzata Salacha, burmistrz Kołaczyc

Nasza zeszłoroczna publikacja dotycząca wysokości nagród, które przyznała burmistrz Małgorzata Salacha wywołała burzę wśród mieszkańców gminy Kołaczyce. W przeciągu kilku godzin nakład “Faktów Jasielskich” zniknął z półek sklepów w tamtejszej gminie. W tym burmistrz Małgorzata Salacha wydała na nagrody za 2015 rok w sumie 20 058 zł. Dostali je:- skarbnik gminy - 1003 zł- inspektor Referatu Budżetu Podat ków i Opłat Lokalnych - 501 zł- zastępca burmistrza - 1003 zł- kierownik Referatu Inwestycji i Go spodarki Komunalnej- 1003 zł- inspektor Referatu Inwestycji i Go spodarki Komunalnej - 501 zł- podinspektor Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - 501 zł- kierowca pracujący w Referacie Inwe stycji i Gospodarki Komunalnej - - 501 zł- robotnik gospodarczy z Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - 501 zł- radca prawny - 501 zł- zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - 501 zł- sekretarz gminy - 1003 zł- komendant straży miejskiej - 501 zł- informatyk - 501 zł- inspektor ( stanowisko samodzielne) - 501 zł- referent do spraw sportu i rekreacji - - 501 zł- pomoc administracyjna - 501 zł- opiekun dzieci i młodzieży w czasie przewozu - 501 zł
Jak tłumaczyła burmistrz Małgorzata Salacha, nagrody zostały przyznane za dyspozycyjność, sumienne wykonywanie obowiązków służbowych oraz wykonywanie dodatkowych zadań.

Rafał Papciak, wójt Brzysk

W gminie Brzyska wójt wydał 10 750 zł na nagrodzy. Dostało je 12 pracowników:- Grzegorz Mikoś, sekretarz - 500 zł nagrody okolicznościowej,- Janina Wolska, skarbnik - 500 zł nagrody okolicznościowej. Dodatkowo otrzymała 4000 zł nagrody uznaniowej, która została przyznana na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów oraz regulaminu wynagradzania i premiowania pracowników samorządowych w gminie Brzyska,- Zdzisława Krzyżek, kierownik Referatu Ogólno-Administracyjnego - 500 zł nagrody okolicznościowej,- Bogdan Maguda, kierownik Referatu Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska 500 zł nagrody okolicznościowej,- Barbara Nocek-Marcisz, inspektor w Referacie Ogólno-Administracyjnym- -250 zł nagrody okolicznościowej oraz 500 zł nagrody uznaniowej, która została przyznana na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów oraz regulaminu wynagradzania i premiowania pracowników samorządowych w gminie Brzyska,- Maria Pacana, inspektor w Referacie Finansowym - 500 zł nagrody okolicznościowej,- Maria Nocek, inspektor w Referacie Finansowym - 500 zł nagrody okolicznościowej oraz 500 zł nagrody uznaniowej, która została przyznana na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów oraz regulaminu wynagradzania i premiowania pracowników samorządowych w gminie Brzyska,- Anna Smoleń, pełniąca obowiązki kierownika Referatu Budownictwa, Inwestycji, Gospodarki Komunalnej - 500 zł nagrody okolicznościowej,- Wiesława Urban, inspektor w Referacie Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska- 500 zł nagrody okolicznościowej,- Marta Maguda, referent w Referacie Finansowym- 500 zł nagrody okolicznościowej,- Łukasz Czech, kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - 500 zł nagrody okolicznościowej,- Agata Klimczak, referent w Urzędzie Stanu Cywilnego - 500 zł nagrody okolicznościowej.

Zbigniew Staniszewski, wójt Dębowca

W 2015 roku wójt wydał na nagrody 57 350 zł. Jak tłumaczy, przyznanie pracownikom nagród związane było z powierzeniem im dodatkowych zadań nie objętych ich podstawowym zakresem czynności. Przydzielenie nowych obowiązków związane było z odejściem w 2015 roku dwóch pracowników na emeryturę oraz długotrwałą nieobecność 2 pracowników przebywających na zwolnieniu lekarskim. Nagrody dostali:- sekretarz - 350 zł,- skarbnik - 3700 zł,- kierownik Referatu Administracyjnego Spraw Społecznych i Obywatelskich - 1550 zł,- kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego, Rollnictwa i Gospodarki Przestrzennej - 4200 zł,- kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - - 5000 zł,- Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego Obrony Cywilnego i Ochrony Ludności - 350 zł,- informatyk - 1550 zł,- 4 pracownikom Referatu Administracyjnego Spraw Społecznych i Obywatelskich na stanowiskach inspektorów przyznano nagrody w kwocie ogółem 5400 zł,- pracownikom Referatu Rozwoju Gospodarczego, Rollnictwa i Gospodarki Przestrzennej przyznano nagrody w następujący sposób: stanowisko inspektora (5 pracowników) łącznie 14100 zł, stanowisko podinspektora (1 pracownik) - 1350zł,- pracownikom Referatu Finansowego na poszczególnych stanowiskach przyznano nagrody: inspektor (6 pracowników) łącznie 14500 zł, stanowisko referenta (1 pracownik) -350 zł,- stanowisko robotnika gospodarczego (1 pracownik) 2750 zł,- stanowisko konserwatora (1 pracownik) - 1850 zł,- stanowisko sprzątaczki (1 pracownik) - 350 zł.

Stanisław Pankiewicz, wójt Gminy Jasło

Nagrody otrzymało 50 pracowników. Wójt na nagrody przeznaczył 161 tys. zł. Otrzymali je:1. Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych:- kierownik - 4000 zł,- dwóch inspektorów po 2850 zł,- inspektor - 800 zł,- inspektor - 5650 zł,- zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - 3250 zł,- inspektor - 2950 zł,- inspektor - 3550 zł,- pomoc administracyjna - 3900 zł2. Referat Finansowy:- skarbnik - 6000 zł,- zastępca głównego księgowego -- 5200 zł,- pięciu inspektorów po 3000 zł,- inspektor - 2100 zł,- inspektor - 3400 zł.- inspektor - 6000 zł,3. Referat Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury:- kierownik - 4400 zł,- inspektor - 6500 zł,- inspektor - 3100 zł,- inspektor - 2900 zł,- dwóch inspektorów po 3000 zł,- inspektor - 6500 zł,- pomoc administracyjna - 1500 zł,4. Referat Administracyjno Gospodarczy i Ochrony Środowiska:- kierownik - 4000 zł,- inspektor 3500 zł,- dwóch inspektorów po 2600 zł,- inspektor 1300 zł,- inspektor 3300 zł,- inspektor 3700 zł,- dwóch kierowców po 2600 zł,- dwóch robotników gospodarczych po 1550 zł,- robotnik gospodarczy - 1950 zł,- robotnik gospodarczy - 1500 zł,- robotnik gospodarczy - 800 zł,- robotnik gospodarczy - 950 zł,robotnik gospodarczy - 1450 zł5. Samodzielne stanowiska:- inspektor - 3100 zł,- inspektor - 2600 zł,- konserwator - 1600 zł,- radca prawny - 4400 zł,- zastępca wójta - 6400 zł,- sekretarz - 6000 zł,- informatyk - 3000 zł.

Kazimierz Miśkowicz, wójt Krempnej

W Krempnej pracownikom urzędu, oprócz ustawowo przyznawanych trzynastych pensji, wójt nie przyznał dodatkowych nagród.

Grzegorz Bara, wójt Nowego Żmigrodu

Na nagrody dla pracowników urzędu w 2015 roku wójt przeznaczył ponad 45 tys. złotych. Wszystkie, to nagrody uznaniowe.Otrzymali je:- zastępca wójta - 2000 zł,- sekretarz - 2200 zł,- kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - -1450 zł,1. Referat Budżetu i Finansów:- skarbnik - 2200 zł,- inspektor - 1850 zł,- dwóch inspektorów po 1600 zł,- dwóch inspektorów po 1450 zł,- inspektor - 1500 zł.2. Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych:- kierownik - 1800 zł,- inspektor - 1900 zł,- inspektor - 1600 z ł,- inspektor - 1500 zł,- inspektor - 1450 zł,- inspektor - 1100 zł, - starszy informatyk - 1450 zł.3. Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska:- kierownik - 1700 zł,- trzech inspektorów po 1450 zł, - inspektor - 1350 zł,- podinspektor - 1450 zł,- podinspektor - 1200 zł. Pozostałym pracownikom administracja (stanowiska pomocnicze i obsługi - łącznie 9 pracownikom) wypłacono nagrody w kwocie 7345 zł.

Zenon Szura, wójt Skołyszyna

Wójt roku na nagrody przeznaczył ponad 80 tys. zł. Oto lista nagrodzonych:- Urszula Grycha, kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- 2100 zł,- dwóch inspektorów w Referacie Administracyjno - Organizacyjnym otrzymało po 1700 zł- inspektor - samodzielne stanowisko - -1800 zł- podinspektor w Referacie Administracyjno - Organizacyjnym - - 2000 zł- pracownik obsługi- 2000 zł- Janina Byczek, sekretarz - 3000 zł,- trzech podinspektorów w Referacie Budżetu i Finansów po 1700 zł,- inspektor w Referacie Budżetu i Finansów - 1800 zł, - dwóch podinspektorów w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Handlu po 1700 zł,- dwóch radców prawnych po 850 zł,- Jacek Kędzior, skarbnik - 3000 zł,- kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Handlu - 2300 zł,- inspektor w Referacje Administracyjno - Organizacyjnym - 2000 zł,- inspektor w Referacje Administracyjno - Organizacyjnym - 3000 zł- podinspektor w Referacie Budżetu i Finansów - 1800 zł- pomoc administracyjna w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Handlu - 850 zł,- podinspektor w Referacie Budżetu i Finansów - 1300 zł,- Stanisław Pawluś, zastępca wójta - - 2000 zł,- inspektor w Referacje Administracyjno - Organizacyjnym - 1800 zł,- inspektor w Referacie Budżetu i Finansów - 1900 zł,- inspektor samodzielne stanowisko- 1700 zł,- dwóch inspektorów w w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Handlu po 1700 zł,- podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Handlu 1900 zł,- inspektor w Referacje Administracyjno-Organizacyjnym - 1800 zł,- inspektor w w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Handlu - 1800 zł,- inspektor w w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Handlu - 900 zł,- podinspektor w Referacie Budżetu i Finansów - 2000 zł- pomoc administracyjna w Referacie Budżetu i Finansów - 1500 zł,- pomoc administracyjna w Referacie Budżetu i Finansów - 1700 zł,- dwóch pracowników obsługi po 1300 zł,- sześciu pracowników obsługi po 1100 zł,- pracownik obsługi - 1200 zł,- pracownik obsługi - 1500 zł,- dwóch pracowników obsługi po 1150 zł,- dwóch pracowników obsługi po 575 zł.

Jan Czubik, wójt Tarnowca

Wójt na nagrody za 2015 rok wydał 29 550 zł. Wszystkie nagrody były uzasadnione dyspozycyjnością pracowników w zakresie wykonywania ważnych i pilnych zadań objętych zakresem obowiązków oraz wykonywaniem dodatkowych zadań poza zakresem. Poszczególne nagrody według stanowisk kształtowały się następująco:- skarbnik - 2000 zł,- kierownicy wydziałów - 1500 zł,- radca prawny - 750 zł,- inspektorzy - 1000 zł proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy,- podinspektor - 1000 zł,- pomoc administracyjna - 800 zł,- sprzątaczka - 800 zł proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24