Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Internauci o pracy w call center: nie jest tak różowo

Bartosz Gubernat
Gabriela Nycz, Office Manager w CCP w Rzeszowie.
Gabriela Nycz, Office Manager w CCP w Rzeszowie. Krzysztof Łokaj
Praca w Call Center Poland za ponad dwa tysiące złotych miesięcznie? Zdaniem naszych internautów bardzo trudno osiągnąć tu taką pensję.

O problemach związanych z poszukiwaniem pracowników przez firmę Call Center w Rzeszowie pisaliśmy w poniedziałek: Jest praca za dobrą pensję w Rzeszowie. Chętnych brak. Na naszych łamach jej przedstawiciele przekonywali, że chociaż oferują bardzo dobre warunki zatrudnienia, świetną atmosferę i elastyczne godziny pracy, nie mogą znaleźć do obsługi swoich klientów kilkudziesięciu osób. Nasza informacja wywołała gorącą dyskusję na forum.

- Wcale nie ma tam atrakcyjnych zarobków, czasami ciężko zarobić 500 zł na miesiąc, a dodatkowo pracuje się na umowę zlecenie. o premii już nie wspomnę - 50 gr brutto od sprzedaży przy wyniku 1 sprzedaż na godzinę. Dodatkowo wyrzucają z pracy, każą iść do domu bo nie ma się wyniku... kasa z tej pracy beznadziejna a atmosfera w niej jeszcze gorsza. nie polecam - pisze jeden z internautów.

- Kilka tysięcy to chyba za rok pracy... dają śmieszne pieniądze to i chętnych nie ma - PROSTE. To, że jest bezrobocie, to nie znaczy, że ludzie będą pracować za darmo! niech to w końcu zrozumieją pracodawcy - dodaje@Ralik.

- „Kilka tysięcy na rękę?” - to chyba jak będziesz rypać po 15 godzin dziennie i osiągniesz 400 procent prowizji. Teoretyków jest zawsze wiele ale realia są inne - komentuje @kol mi plis.

- Pracuję tam od około 10 miesięcy przy projekcie banku. Stawka na rękę za godzinę to ok. 10zł plus prowizje. 160 godzin to ok. 1600 zł, a dodatkowo zdecydowanie więcej można zarobić z prowizji. Mi wystarcza 140 godzin i zawsze wypłata na rękę powyżej 2000 zł. Jeśli chodzi o inne projekty, nie mam pojęcia jakie są warunki
- pisze @KT.

Gabriela Nycz z CCP odpowiada: - To naturalne, bez względu na branżę i zajmowane stanowisko, że nie wszyscy się w danej pracy odnajdują - rozumiemy to i szanujemy każdą opinię. Zasady naszej współpracy są jednak jasne - gwarantowana stawka godzinowa niezależna od osiąganych wyników i uczciwie wypracowywana premia za sukcesy - te zaangażowanym konsultantom przychodzą łatwo, ponieważ współpracujemy głównie ze stałymi, zaufanymi klientami naszych kontrahentów, przy prostych, ciekawych projektach.

Wiemy, że praca w call center nie jest lekka, ale to właśnie dlatego inwestujemy w kwalifikacje naszego zespołu: techniki sprzedaży, zbijanie obiekcji, efektywna komunikacja, profesjonalna obsługa klienta, pewność siebie - praca w żadnym innym sektorze nie zapewnia tak szybkiego i solidnego rozwoju tych kompetencji, przydatnych i zawodowo, i prywatnie. To między innymi powód, dla którego są z nami osoby, które pracują w Call Center Poland już kilka lat - niektórzy wciąż na przysłowiowej "słuchawce", a inni - już w roli specjalistów w strukturach operacyjnych czy działach wsparcia. Wybór każdy jednak podejmuje samodzielnie - mówi Gabriela Nycz.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24