Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Internauci z całego świata kręcą filmy o przemyskiej firmie

Norbert Ziętal [email protected] 16 670-42-49
Te kosmetyki firmy Inglot z Przemyśla można kupić na nowojorskim Broadwayu. Fot. Norbert Ziętal
Te kosmetyki firmy Inglot z Przemyśla można kupić na nowojorskim Broadwayu. Fot. Norbert Ziętal
Film o sklepie Inglota, przemyskiej firmy, w Nowym Jorku w ciągu dwóch tygodni obejrzało 1300 widzów.

Internauci na całym świecie publikują w sieci filmy o sklepach i wyrobach kosmetycznej firmy Inglot. Niektórzy nawet nie widzą, że jest to polska firma z Przemyśla.

Kilka tygodni temu Inglot otworzył swój sklep na rogu Broadway i 48. Ulicy w Nowym Jorku. To jedno z najbardziej prestiżowych miejsc handlowych w tym mieście.

W niedługim czasie pojawiły się w internecie filmy o sklepie, najwięcej na YouTube. Autorką jednego z nich jest nissiax83, znana w internecie z porad dotyczących kosmetyków, makijażu i recenzji. Kreci również filmy na ten temat. Na YuoTube zamieściła ich 40.

 

 

- Tutaj jest coś polskiego, coś fajnego, związanego z kosmetykami, nasz Inglot polski – mówi nissiax83 na videoclipie z nowojorskiego Broadway.

Na zdjęciach mamy efektownie wyglądający sklep Inglota w otoczeniu wieżowców i ruchliwych ulic. Chwilę potem widzowie mają okazję zobaczyć wnętrze salonu, poukładane na półkach kosmetyki. Często widać logo firmy.

Firma Inglot znana jest z tego, że konsekwentnie unika reklamy. Tradycyjnej i internetowej. Nie ma jednak wpływu na treści zamieszczane przez użytkowników.

- Taki filmik może być bardzo dobrą formą reklamy. Nie wiąże się z żadnymi kosztami dla firmy. Dla klientów jest bardziej przekonywujący niż zwykła reklama. Jednak pod jednym, głównym warunkiem, że jest naprawdę przygotowany przez niezależnego internautę. Jeżeli stoi za nim konkretna firma, która jest reklamowana, i film powstał z jej inspiracji, to przyniesie to wręcz odwrotny skutek. Takie przypadki internauci szybko wychwytują – mówi dr Dariusz Tworzydło, ekspert public relations z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Film na razie skomentowało kilkudziesięciu internautów. Same pozytywne komentarze, choć niektórzy się dziwią, że chodzi o firmę z polskiego Przemyśla.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24