Jak złagodzić PMS?

red
Janusz WóJtowicz / Polska Press Grupa
Rozdrażnienie i wybuchowość to sygnał, że zbliża się miesiączka. Na zespół napięcia przedmiesiączkowego uskarża się prawie połowa kobiet w wieku rozrodczym. Sprawdźmy, jak możemy złagodzić PMS i sprawić, by w tych dniach dopisywał nam dobry humor.

Napar z imbiru
Jest idealnym sposobem na złagodzenie bóli miesiączkowych i mdłości. Wspomaga koncentrcję, rozgrzewa organizm, poprawia metabolizm i zapobiega zatrzymywaniu wody w organizmie.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha
Mają działanie rozkurczające. W trakcie PMS warto postawić na jogę, która relaksuje, rozluźnia mięśnie macicy, a przy tym wspomaga oczyszczanie ciała z toksyn.

Napary ziołowe
W swojej kuchni warto mieć melisę czy dzięgiel chiński. Napary ziołowe również mają działanie rozkurczające i kojące, a ponadto w dużej mierze łagodzą hormonalną burzę.

Magnez
Typowa ochota na słodycze w trakcie PMS-u często wiąże się z brakiem tego pierwiastka. Dostarczaj go swojemu organizmowi w możliwie najzdrowszej formie np. spożywaj zielone koktajle na bazie szpinaku.

Wideo

Materiał oryginalny: Jak złagodzić PMS? - Polska Times

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie