Budowa tego fragmentu trwała rok, a całej drogi - 10 lat. Roboty rozpoczęto od przebudowy ulic Hutniczej i Piłsudskiego oraz wybudowania mostu na Jasiołce. W 2005 r. drogowcy przenieśli się z pracami na ul. Metzgera, zaczęto budować też przejście podziemne, łączące dworce PKS i PKP. Najwięcej, bo 16 mln zł, kosztowały prace na dwukilometrowym odcinku, od mostu do ul. Bieszczadzkiej. Całość kosztowała około 25 mln zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?