Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jutro początek VIII Kongresu Public Relations

Andrzej Piątek
Rzeszowskie kongresy PR to znakomita okazja do wymiany doświadczeń. Fot. Archiwum
Rzeszowskie kongresy PR to znakomita okazja do wymiany doświadczeń. Fot. Archiwum
Ponad 340 gości i dyskutantów weźmie udział w jutrzejszym VIII Rzeszowskim Kongresie Public Relations, który odbędzie się w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania.

Podczas trzech dni obrad podyskutują na temat public relations czołowi przedstawiciele tej branży oraz reklamy, nauki, biznesu i mediów.

Przegląd filmów korporacyjnych

Na sesji głównej wykłady wygłoszą m.in. Paweł Trochimiuk - prezes Partner of Promotions, Paweł Netczuk - prezes Mediarum, Marcin Kandefer - manager ds. kluczowych klientów Ideo, Sebastian Chachołek - prezes Grupy PRC, Wiesław Gałązka - Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu, Adam Łaszyn - prezes Alter Media Communications Eskadra Publica.

Uczestnicy kongresu spotkają się z Dariuszem Tigerem Michalczewskim i poznają tajemnicę jego wizerunku.

Pierwszego dnia kongresu w ramach edycji Ogólnopolskiego Przeglądu Filmów Korporacyjnych Medial, zostanie przedstawiony dorobek agencji producenckich. Dzień zakończy debata „O PR bez PR”, a wieczorem firmom zaangażowanych społecznie rozdane zostaną statuetki - nagrody „Mocni wizerunkiem”.

Ciężkie czasy - jak nas zmieniają

„Ciężkie czasy. Witajcie ponownie!” będzie hasłem następnego dnia VIII Rzeszowskiego Kongresu PR pod patronatem Fundacji InternetPR. Wypełnionego sesją plenarna, którą poprowadzą Marek Wróbel (Neuron APR) i Michał Macierzyński (bankier.pl ).

Przewidziane są 3 bloki tematyczne: „Ciężkie czasy - na czym polegają?” Z wykładami m.in. Kuby Antoszewskiego, Sebastiana Bykowskiego, Norberta Kilena. Blok ten zakończy debata na temat podwójnego oblicza kryzysu, którą poprowadzi Jerzy Ciszewski - prezes CiszewskiPR.

Gośćmi specjalnymi 2 bloku: „Ciężkie czasy - jak nas zmieniają?” będą Oliver Ueberholz - mixxt GmbH, CEO oraz Lidia Marcinkowska - Neuron APR, Partner.

Sesję zakończy blok: „Ciężkie czasy - jak nas wypaczają?”. Debacie nt. wpływu, jaki wywiera słabsza koniunktura na człowieka, będzie towarzyszył wykład prof. Jerzego Olędzkiego z Uniwersytetu Warszawskiego i Sebastiana Łuczaka z agencji Eskadra Publica.

Relacje pracodawcy z pracownikami

Wizerunkowi pracodawcy i jego relacjom z pracownikami posłużą toczące się równolegle sesje. A więzi nauki z praktyką specjalne warsztaty.

Ostatni dzień VIII Kongresu PR ma dotyczyć Marketingu i Public Relations Miast i Regionów. Doświadczeniami podzielą się m.in. Szymon Sikorski z Polskiego Stowarzyszenia PR, Jarosław Flis - socjolog z UJ i Krzysztof Kozieł - pełnomocnik starosty będzińskiego ds. zarządzania kryzysowego. W panelu wezmą udział prezydenci i burmistrzowie miast południowej Polski.

Więcej informacji na www.kongrespr.pl

***

VIII Kongresowi Public Relations - Rzeszów 22 - 24 kwietnia 2009 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania patronują: Związek Firm Public Relations, Fundacja InternetPR oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Partnerem strategicznym jest Bank Pocztowy SA. Sponsorami głównymi PGNiG oraz Press-Service Monitoring Mediów. Organizatorzy Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz RPR Group Agencja Public Relations w Warszawie.

 

 

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24