W TOP 10 transmisji z PlusLigi z najwyższą oglądalnością w kwietniu 2023 znajdują się trzy mecze Asseco Resovii. We wszystkich trzech rzeszowianie rywalizowali z Grupą Azoty Zaksą Kędzierzyn - Koźle. Miały one kolejno następująca średnią oglądalność: 210 609; 205 086 i 201 814 telewidzów. W rankingu oglądalności zajmują one odpowiednio miejsca 4, 5 i 6.
Jesteśmy bardzo zadowoleni i zarazem wdzięczni polskim kibicom siatkówki, że w tak licznym gronie oglądali decydujące starcia sezonu, zarówno w halach, jak i przed telewizorami
– mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki.
Wyniki są znakomite, a początek maja, gdy wszystko się ostatecznie rozstrzygało, z pewnością nie będzie gorszy. Wkrótce dostaniemy badania za te ostatnie tygodnie ligowej walki i one pewnie pokażą jeszcze lepsze wyniki. Nasze zespoły ligowe są chętnie oglądane, a ponad milion trzysta tysięcy średniej widowni polskiego finału Ligi Mistrzów udowadnia, jak wielki potencjał drzemie w PlusLidze
– dodaje prezes.
TOP 10 transmisji z PlusLigi z najwyższą oglądalnością w kwietniu 2023
Stacja Mecz Średnia liczba widzów
- Polsat Sport Projekt Warszawa – Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle 231 253
- Polsat Sport Jastrzębski Węgiel – Aluron CMC Warta Zawiercie 228 458
- Polsat Sport Projekt Warszawa – Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle 218 338
- Polsat Sport Asseco Resovia – Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle 210 609
- Polsat Sport Asseco Resovia – Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle 205 086
- Polsat Sport Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle – Asseco Resovia 201 814
- Polsat Sport Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle – Jastrzębski Węgiel 179 626
- Polsat Sport Aluron CMC Warta Zawiercie – Jastrzębski Węgiel 177 452
- Polsat Sport Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle - Projekt Warszawa 163 798
- Polsat Sport Aluron CMC Warta Zawiercie – Jastrzębski Węgiel 148 593
Zwracają uwagę rewelacyjne wyniki oglądalności drużyn PlusLigi w Lidze Mistrzów. W kwietniu najwyższą średnią oglądalność w Polsacie Sport miało starcie Sir Safety Perugia – Grupa Azoty ZAKSA – aż 505 421 widzów. Drugi decydujący półfinał – Jastrzębski Węgiel – Halkbank Ankara oglądało aż 287 153 widzów.
Te wyniki oglądalności przekładają się także na wyniki marketingowe rozgrywek, które są doskonałe. W kwietniu 2023 roku siatkówka mężczyzn wygenerowała aż 214 354 ekspozycje, co dało ponad 63 miliony złotych ekwiwalentu reklamowego. Piłka nożna wygenerowała w tym samym okresie 68 milionów, trzecie w zestawieniu skoki narciarskie ponad 35 milionów. Dodatkowo siatkówka kobiet to ponad 11 milionów ekwiwalentu, więc po dodaniu cała siatkówka w tej kategorii wyprzedza piłkę nożną.
Wyniki oglądalności zostały przygotowane przez partnera PlusLigi, firmę Sponsoring Insight.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?