Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kłopoty z kupnem biletów u kierowców PKS

Bartosz Gubernat
Archiwum
- Kupiłem bilet miesięczny 7 maja, a kierowca wystawił mi go z datą 3 maja. W ten sposób zapłaciłem za cały miesiąc, ale stracę 4 dni - żali się w mailu do redakcji pasażer PKS.

Pan Tomek z okolic Rzeszowa (nazwisko do wiadomości redakcji) z usług PKS korzysta codziennie. W poniedziałek chciał doładować u kierowcy elektroniczny bilet miesięczny.

- Kierowca sprzedał mi bilet z datą cztery dni wcześniejszą. Tłumaczył, że musi zachować ciągłość biletu, a ten skończył mi się 3 maja. Odesłał mnie do kasy. Tutaj panie kazały mi przyjść za kilka dni. Czuję się oszukany - pisze czytelnik.

Skąd problem? Jak ustaliliśmy w rzeszowskiej siedzibie przewoźnika, winę za zamieszanie ponosi system sprzedaży biletów. Bilety bez problemu można przedłużać właśnie w kasach biletowych PKS. W autobusach niedoskonałe oprogramowanie automatów sprzedających bilety pozwalało kierowcom tylko przedłużyć okres ważności karty, od dnia, w którym traciła ważność.

- Np. jeśli komuś bilet skończył się 5 maja, a postanowił przedłużyć go 10 maja, system liczył opłatę od tej pierwszej daty. Od kilkunastu dni w autobusach wymieniamy już oprogramowanie i ten problem niebawem zostanie zażegnany - zapewniają w PKS.

Aby uniknąć problemów, pasażerowie PKS, muszą zgłosić się do kasy na dworcu autobusowym i przeprogramować swoje karty. Od tej pory bilety będą mogli przedłużać bez przeszkód w autobusie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24