Kongres Marketingu Sportowego. Sport jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi promocji regionu - twierdzi Marszałek Władysław Ortyl

bell
Kongres skierowany jest do klubów sportowych, sportowców, agencji marketingowych i PR-owych oraz przedstawicieli biznesu
Kongres skierowany jest do klubów sportowych, sportowców, agencji marketingowych i PR-owych oraz przedstawicieli biznesu materiały prasowe
7 i 8 czerwca w G2A Arena odbędzie się Kongres Marketingu Sportowego. Dyskutowane będą możliwości marketingu i promocji poprzez kluby sportowe w ujęciu biznesowym i samorządowym. Uczestnicy kongresu otrzymają dużą dawkę cennej, praktycznej wiedzy na temat marketingu poprzez sport i sięgania po sukces.

Kongres, będący wspólną inicjatywą G2A Arena oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, koncentrował się będzie wokół tematyki marketingu poprzez kluby sportowe. W ramach paneli pierwszego dnia kongresu poruszone zostaną zagadnienia finansowania klubów sportowych, pozyskiwania środków ze sponsoringu, wartości promocji poprzez sport dla miast i regionów, budowania wizerunku i rozwijania marki klubu sportowego oraz tworzenia widowisk sportowych i zarządzania infrastrukturą sportową.

- Tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi sportu stanowi jedno z zadań naszego województwa. Podkarpackie kluby mają wieloletnią tradycję i sukcesy. Nasza promocja podczas widowisk sportowych z udziałem klubów i zdolnych sportowców ma przełożenie na budowę wizerunku Podkarpacia i wzrost rozpoznawalności naszego regionu - twierdzi Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego. - Podkarpackie kluby nie należą do krezusów finansowych; ich budżety z reguły są najniższe w rozgrywkach, w których występują. Mimo niskich budżetów, wyniki sportowe naszych klubów są bardzo dobre. Tylko przez wspomniane dyscypliny poziom ekwiwalentu promocyjnego za sezon 2016/17 wyniósł ponad 211 mln zł, a według wstępnych analiz sezon 2017/18 będzie jeszcze bardziej efektywny - prognozuje marszałek Ortyl. - Sport to doskonała i skuteczna forma promocji regionu, o czym świadczą wspomniane liczby, dlatego też chcemy uświadamiać samorządy, a także firmy, w jaki sposób można budować swój wizerunek i skutecznie realizować działania promocyjne. Temu służyć ma pierwsza edycja Kongresu Marketing Sportowy w G2A Arena. Termin tego wydarzenia nie jest przypadkowy, to właśnie tego dnia reprezentacja Polski w piłce nożnej zakończy zgrupowanie na Podkarpaciu przed Mundialem w Rosji. Z radością przyjęliśmy decyzję PZPN o organizacji kolejnego zgrupowania kadry na terenie naszego województwa. Jesteśmy przekonani, że reprezentanci naszego kraju znajdą na Podkarpaciu doskonałe warunki i profesjonalną infrastrukturę, które sprzyjać będą przygotowaniom do mundialu. Wierzymy mocno, że podobnie jak w 2016 roku pobyt w naszym pięknym regionie przyniesie szczęście piłkarzom i całej ekipie - kończy marszałek.

Wpanelach dyskusyjnych udział wezmą przedstawiciele topowych klubów piłki nożnej, siatkówki i koszykówki, m.in. Legii Warszawa, Asseco Resovii, Widzewa Łódź oraz podkarpackich, jak Stal Mielec czy Developres Rzeszów. Głos zabiorą także eksperci z zakresu szkolenia młodzieży i marketingu sportów dziecięcych, m.in. reprezentanci Polish Soccer Skills oraz AI Coach, którzy przedstawią system wspomagający trening i zarządzanie sportem.

W panelu na temat zarządzania infrastrukturą sportową dyskutować będą przedstawiciele czołowych polskich obiektów sportowo-rekreacyjnych, stowarzyszenia IAKS (International Association for Sport and Leisure Facilities) oraz Hotelu Arłamów, w którym odbywa się zgrupowanie reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Głównemu blokowi towarzyszyć będą panele równoległe dedykowane marketingowi sportów motorowych, sylwetkowych i siłowych oraz elitarnych, jak golf, żeglarstwo czy wspinaczka wysokogórska. Ważnym elementem kongresu będzie blok szkoleniowy dedykowany klubom sportowym. Warsztaty tworzenia oferty sponsorskiej, kreowania wizerunku w nowych mediach oraz personal brandingu.

Drugi dzień poświęcony będzie najnowszemu zjawisku w świecie marketingu sportowego - eSportowi. Oprócz dyskusji panelowych, odbędą się pokazy e-gamingowe na żywo. W strefie wystawienniczo-targowej zaprezentują się kluby sportowe, partnerzy wydarzenia oraz sklepy sportowe. Kongres kierowany jest do klubów sportowych, sportowców, agencji marketingowych i PR-owych. Organizatorzy zapraszają przedstawicieli biznesu. Godziny otwarcia: 9 - 17.15.

Wysokie czynsze, niewielu klientów. Restauratorzy zamykają biznesy.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3