Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Lubuskie derby wywołały ogrom emocji na trybunach stadionu w Zielonej Górze |ZDJĘCIA

Lubuskie derby wywołały ogrom emocji na trybunach stadionu w Zielonej Górze |ZDJĘCIA

Wizyta Donalda Trumpa przyniosła im szczęście. Lando Norris wygrywa po raz pierwszy

Wizyta Donalda Trumpa przyniosła im szczęście. Lando Norris wygrywa po raz pierwszy

Polecamy

European Le Mans Series. Team Kubicy trzeci we francuskim Le Castellet

European Le Mans Series. Team Kubicy trzeci we francuskim Le Castellet

Demi Vollering zwyciężczynią La Vuelta Femenina 2024. Kapitalne pożegnanie Polek

Demi Vollering zwyciężczynią La Vuelta Femenina 2024. Kapitalne pożegnanie Polek

Iga Świątek wyrównała osiągnięcie Agnieszki Radwańskiej. A to nie koniec!

Iga Świątek wyrównała osiągnięcie Agnieszki Radwańskiej. A to nie koniec!