- Nie mamy na razie żadnych informacji na ten temat, ale być może w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie prowadzone są jakieś działania i są one jeszcze w trakcie opracowywania - powiedziała nam Dorota Gibała, rzecznik Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Rzeszowie.
Udało nam się skontaktować z dyrektorką rzeszowskiego salonu Agata. Agnieszka Junkiewicz nie zaprzeczyła, ani nie potwierdziła informacji, którą otrzymaliśmy od Czytelnika.
- Proszę o kontakt z biurem prasowym - powiedziała.
Tak zrobiliśmy. O to, co usłyszeliśmy:
- Na chwilę obecną nie udzielamy żadnych informacji. Proszę o kontakt e-mailowy. Najpierw dokładnie wszystko zweryfikuję, sprawdzę i wtedy przekażemy komunikat - powiedziała nam przed godz. 18 Karolina Limanówka z biura prasowego Agata Meble.
Wysłaliśmy e-mailem pytanie. Czekamy na odpowiedź. Rzeszowski salon Agata funkcjonuje normalnie. Dziś jest czynny do godziny 20.
Do sprawy wrócimy.
Aktualizacja piątek 2.10 godz. 12:30
Wiesław Kwater, zastępca Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rzeszowie potwierdza informację o zarażeniu koronawirusem w salonie Agata w Rzeszowie.
Na chwilę obecną nie wiemy u kogo wykryto pozytywny wynik i ile osób jest zarażonych. Nadal czekamy na stanowisko biura prasowego salonu Agata.
Aktualizacja piątek 2.10 godz. 16:25
Biuro prasowe salonów Agata Meble poinformowało nas, że 30 września otrzymali informację o pozytywnym wyniku testu na obecność koronawirusa u jednego pracownika salonu w Rzeszowie przy Alei Powstańców Warszawy.
- Niezwłocznie przekazaliśmy niezbędne informacje do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie. Dzięki szybkiej i sprawnej współpracy z sanepidem, objęto kwarantanną 2 osoby, które miały bezpośredni kontakt z osobą z pozytywnym wynikiem testu. Kwarantanna zakończy się 5 października - napisali w oświadczeniu. - Niezwłocznie po pojawieniu się informacji dotyczącej zachorowania, uruchomiliśmy wszelkie przewidziane procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu.
Biuro prasowe salonów Agata Meble zapewnia, że wszystkie powierzchnie, z którymi miał kontakt zakażony wirusem Covid- 19 pracownik, zostały kilkukrotnie, kompleksowo zdezynfekowane.
- Salon pozostaje otwarty dla klientów przy udziale załogi, która nie miała kontaktu z tym pracownikiem - informuje biuro prasowe.
Informują również, że od początku pandemii ściśle realizują wszelkie zalecenia służb sanitarnych.
- Wdrożyliśmy także dodatkowe wewnętrzne procedury związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w salonie: lady, kasy, poręcze, uchwyty, klamki, guziki w windach czy Punkty Obsługi Klienta są czyszczone regularnie specjalnym preparatem dezynfekującym. W sklepach obowiązuje minimalna odległość od innych osób w pomieszczeniu – 2 m, o czym informują specjalne plakaty na terenie obiektu – zapewniają. - Zarówno klienci, jak i pracownicy zobowiązani są do noszenia maseczek oraz dezynfekcji rąk. Personel salonów Agata został odpowiednio przeszkolony, a kasjerzy wykonują swoją pracę w rękawiczkach i osłonach twarzy. Każde stanowisko obsługi klienta jest natomiast zabezpieczone specjalną przesłoną.
Rząd ogłasza nowe obostrzenia [FLESZ]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]
- Tamara Arciuch pokazała syna. Znacie go z telewizji, choć bardzo się zmienił [FOTO]
- Niespodziewane problemy u Cichopek i Kurzajewskiego. Poprosili o pomoc ekspertkę
- Prawda o tajemniczym związku Janiaka właśnie wyszła na jaw! Nikt tego nie wiedział