Pierwszy etap to wymiana okien - nie byle jakie przedsięwzięcie, bo na 11 piętrach jest ich dokładnie 267. Prace zaczęły się na początku lipca, a potrwają do końca sierpnia. Koszt - 300 tys. zł.
Kolejny etap - to gruntowna modernizacja wnętrza budynku, piętro po piętrze. Ocieplone zostaną ściany i poprawiona estetyka otoczenia budynku.
Wybudowany w latach 70-tych budynek komendy od dawna wymagał remontu - mówi nadkom. Marek Cecuła, rzecznik krośnieńskiej policji. - Najwięcej problemów przysparzała nieszczelna i częściowo zbutwiała stolarka okienna. W czasie silnych wiatrów okna groziły wręcz wypadnięciem. Straty ciepła pociągały za sobą wysokie koszty ogrzewania budynku.
W czasie remontu nie tylko policjanci pracujący w komendzie, ale także interesanci muszą się liczyć z utrudnieniami. - Może się zdarzyć, że pokój, do którego miał się zgłosić wezwany, jest akurat w remoncie i policjant przyjmie go w innym pomieszczeniu. Będą też ograniczenia w korzystaniu z wind - mówi nadkom. Cecuła.
Policja zapewnia jednak, że każdy interesant będzie przyjęty, nie ulegnie również zmniejszeniu liczba patroli.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?