Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lato i praca - to się opłaca

Artykuł sponsorowany
Wideo
od 16 lat
Studenci perspektywę 3 miesięcy wolnego mogą wykorzystać, aby podreperować swój budżet. Warto jednak wybrać pracę, która nie tylko pozwoli zarobić, ale też zdobyć konkretne umiejętności. Jednym słowem połączyć przyjemne z pożytecznym. Takim zajęciem może być praca w dobrym call center.

Dobre połączenia

Kiedy minie pierwsze zmęczenie sesją, studenci zaczynają myśleć o tym, gdzie „wyskoczyć w plener” ze znajomymi, na który z letnich koncertów lub imprezę się wybrać. Często jednak ich drugą myślą jest to, skąd w studenckim budżecie wziąć na to fundusze. I wtedy zaczynają rozglądać się za pracą. Najlepszą dla nich opcją byłoby takie zajęcie, które pozwoli im nie tylko zarabiać, ale też znaleźć czas na korzystanie z wakacji. A taką możliwość daje praca w call center. Zwłaszcza jeśli jest to stabilna firma z doświadczeniem, a jej oddział znajduje się w środku miasta. Wtedy ma się pewność, że wypłata będzie na czas, a po pracy od razu można być w centrum wydarzeń. Z tej perspektywy dobrym miejscem na wakacyjną pracę jest nowo otwarty oddział Call Center Poland przy ul. Zygmuntowskiej 9. Od stycznia firma należy do największej grupy call center w Polsce - CCIG Group więc jeszcze bardziej wzmocniła swój potencjał. Warto więc sprawdzić i samemu się przekonać. Również wtedy, gdy komuś wydaje się, że nie poradzi sobie „na słuchawce”.

Dzień dobry, w czym mogę pomóc…

W CCP doskonale zdają sobie sprawę, że pierwsze rozmowy bywają trudne. - Dlatego nim nowy Konsultant przystąpi do pracy, otrzymuje od nas pakiet szkoleń. Poznaje techniki profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży, sposoby na radzenie sobie z trudnym klientem, uczy się jak skutecznie argumentować. Dopiero tak przygotowany wykonuje pierwsze połączenia - mówi Magdalena Michalik, Specjalista HR w CCP Rzeszów. Oczywiście nie każdą rozmowę można zakończyć sukcesem, ale nie warto poddawać się po pierwszym, ewentualnym niepowodzeniu. Jak w każdej pracy i tu trzeba dać sobie czas na dojście do wprawy. Konsultant w tej drodze nie jest pozostawiony sam sobie. - Ma on regularne coachingi, czyli indywidualne spotkania z liderem swojego zespołu, podczas których na przykładzie konkretnych rozmów poznaje swoje mocne strony oraz obszary do poprawy. Tym sposobem ćwiczy umiejętności, które już zawsze przydadzą mu się w każdej pracy - dodaje Magda.

Jeszcze na jedną rzecz warto zwrócić uwagę. Wraz z końcem wakacji łączenie stałej pracy z zajęciami może być problematyczne. Część studentów będzie musiała rezygnować więc z zarobku, choć nie ma co ukrywać, że dodatkowy grosz w ich budżecie zawsze się przyda. Niewielu pracodawców może jednak zaoferować zajęcie osobom z wybiórczą dyspozycyjnością. W CCP jest inaczej. Ponieważ firma obsługuje różne projekty w systemie zmianowym, Konsultant może ułożyć swój grafik tak, aby pogodzić naukę i pracę. - Faktem jest też, że studenci pracujący w call center uczą się lepszej organizacji własnego czasu. Wzrasta też ich pewności co sprawia, że zaczynają łatwiej radzić sobie na uczelni.

Masz gadane?

Mówiąc najprościej praca w call center polega na odbieraniu lub wykonywaniu połączeń telefonicznych. Ale myli się ten kto myśli, że to nudne lub mało ambitne zadanie. Coraz więcej osób zaczyna dostrzegać wygodę z załatwiania spraw przez telefon - wtedy kiedy i gdzie ma na to ochotę i czas. Bez chodzenia do okienek lub sklepów. Konsultant Telefoniczny nie tylko więc sprzedaje, ale też informuje, doradza, rozwiązuje problemy, pomaga załatwić formalności.

W CCP Konsultanci zajmują się m.in. odbieraniem połączeń na infoliniach i telefonicznych biurach obsługi czy przedłużaniem umów stałym klientom. Firma umożliwia przejścia między projektami. Dlatego jeśli ktoś nie czuje się pewny jako sprzedawca, może spróbować sił w innym obszarze. Opcji jest sporo, bo firma obsługuje wielu klientów z różnych branż. To także dodatkowy plus - na przykład studenci kierunków finansowych mogą pracować na projekcie dla jednego z największych banków w Polsce. Tym sposobem w praktyce wykorzystują umiejętności zdobyte na studiach.

Porozmawiajmy o pracy

Mówią, że najlepsza praca to ta, którą się lubi. A CCP da się lubić. Nie trzeba tu chodzić w koszulach zapiętych po szyję, a większość pracowników to młode osoby. - Tworzymy zgrany zespół, który może na sobie polegać. Co ważne dla osób, które dopiero dołączają do firmy, w CCP pracuje się w kilkunastoosobowych teamach. Dzięki temu nowe osoby zawsze mogą zwrócić się o pomoc do kolegów i koleżanek z większym doświadczeniem. To wszystko sprawia, że łatwiej przyswaja się nowe obowiązki, a atmosfera pracy jest przyjazna - mówi Natalia Wójcik, która z CCP współpracuje od 8 lat.

Aktualnie Call Center Poland prowadzi rekrutację do roli Konsultantów na projekty z różnych sektorów - bankowego, FMCG, ubezpieczeniowego czy multimediach. To proste i jednocześnie ambitne i ciekawe projekty.

Aplikować można na www.ccp.com.pl/praca

www.facebook.com/callcenterpoland

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24