Lego zostało uznane za najmocniejszą markę świata w rankingu Brand Finance - firmy zajmującej się wyceną brandów. Duński producent klocków zajął miejsce Ferrari, które otwierało listę w zeszłym roku, a w tym znalazło się na 9. pozycji.
Ustalając ranking, Brand Finance bierze pod uwagę m.in. rozpoznawalność marki, lojalność klientów wobec niej i reputację firmy. W komentarzu do rankingu Brand Finance zaznaczyła, że na "wycenę" tegorocznego zwycięzcy duży wpływ miała popularność filmu "Lego Movie".
Na podium znalazły się jeszcze PricewaterhouseCoopers oraz Red Bull. Oprócz mocy Brand Finance zmierzyła także wartość marek i opublikowała w osobnym rankingu. Ten otwierają technologiczni giganci, kolejno: Apple, Samsung i Google.
Źródło: CNN Newsource/x-news
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Andrzej Sołtysik dostał fuchę w TVP! Wiemy, z kim będzie pracował
- Piotr Gąsowski pokazuje w Polsacie drugą twarz?! Stroi fochy na młodszego kolegę
- Tak wygląda grób Krzysztofa Krawczyka tydzień przed rocznicą. Szczegół łamie serce
- Tak żyje po zwolnieniu z TVP. Dawno niewidziana Nowakowska przyłapana na mieście!