Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lego zostało uznane najmocniejszą marką świata. Zajęło miejsce Ferrari [wideo]

Redakcja
Ferrari spadło na 9. pozycję w rankingi Brand Finance.

Lego zostało uznane za najmocniejszą markę świata w rankingu Brand Finance - firmy zajmującej się wyceną brandów. Duński producent klocków zajął miejsce Ferrari, które otwierało listę w zeszłym roku, a w tym znalazło się na 9. pozycji.

Ustalając ranking, Brand Finance bierze pod uwagę m.in. rozpoznawalność marki, lojalność klientów wobec niej i reputację firmy. W komentarzu do rankingu Brand Finance zaznaczyła, że na "wycenę" tegorocznego zwycięzcy duży wpływ miała popularność filmu "Lego Movie".

Na podium znalazły się jeszcze PricewaterhouseCoopers oraz Red Bull. Oprócz mocy Brand Finance zmierzyła także wartość marek i opublikowała w osobnym rankingu. Ten otwierają technologiczni giganci, kolejno: Apple, Samsung i Google.

Źródło: CNN Newsource/x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Lego zostało uznane najmocniejszą marką świata. Zajęło miejsce Ferrari [wideo] - Gazeta Pomorska

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24