Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lidl nie chcę rozstać się z Pascalem i Okrasą. Ile wydaje na reklamy z nimi?

Redakcja
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa www.lidl.pl
Lidl kontynuuje kampanię reklamową "Pascal kontra Okrasa".

Jak pisze portal dlahandlu.pl, który powołuje się biznes.onet., Lidl z projektem reklamowym pod nazwą "Pascal kontra Okrasa" ruszyła pod koniec lipca ub.r. Wielokanałowa kampania z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy była zaplanowana na 52 tygodnie. Według wstępnych założeń powinna już się zakończyć. Działania z ich udziałem prowadzone są jednak nadal.

Przedstawiciele sieci w rozmowie z portalem Onet potwierdzają, że to nie koniec kampanii.  Według wyliczeń firmy Nielsen za okres od 26 sierpnia do 1 września tego roku firma wydała na reklamę w telwizji 4,47 mln zł i znalazła się na trzecim miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.

Przypomnijmy, z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku) - czytamy na biznes.onet.pl.

Źródło: biznes.onet.pl, dlahandlu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Lidl nie chcę rozstać się z Pascalem i Okrasą. Ile wydaje na reklamy z nimi? - Gazeta Pomorska

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24