Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lidl powalczy o klientów bogatym asortymentem win francuskich z Bordeaux

Oprac. (d-ka)
Trunki z nowej oferty Lidla pochodzić będą z 4 regionów Francji - Alzacji, Doliny Rodanu, Burgundii oraz Bordeaux, z przewagą liczebną win właśnie z tego ostatniego.
Trunki z nowej oferty Lidla pochodzić będą z 4 regionów Francji - Alzacji, Doliny Rodanu, Burgundii oraz Bordeaux, z przewagą liczebną win właśnie z tego ostatniego. SXC
Lidl postanowił mocno poszerzyć półkę z winami w swoich ponad 420 sklepach w całej Polsce.

Jak pisze portal dlahandlu.pl, wprowadzeniu nowej oferty win do sklepów Lidl towarzyszyć będzie wydanie przewodnika, w którym poza szczegółowymi informacjami o wybranych winach znajdziemy przepisy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy wraz z rekomendacją wina pasującego do potrawy.

W nowej ofercie sieci Lidl dostępnych będzie około 50 różnych win francuskich, z których większość( 44), będzie można znaleźć na półkach sklepowych od 1 października. W kolejnych terminach oferta będzie uzupełniana o kolejne wina. Trunki z nowej oferty sieci pochodzić będą z 4 regionów Francji - Alzacji, Doliny Rodanu, Burgundii oraz Bordeaux, z przewagą liczebną win właśnie z tego ostatniego - informuje portal dlahandlu.pl

- Przeprowadzone na zlecenie firmy Lidl badania dotyczące konsumpcji wina pokazują, że cieszy się ono w Polsce coraz większą popularnością - powiedziała portalowi dlahandlu.pl Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. - Dla co piątego Polaka wino stanowi najczęściej wybierany trunek. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. W sklepach pojawią się wina za ok. 15 zł, jak również te w cenie ok. 150 zł za butelkę.

Z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie firmy Lidl, na które również powołuje się portsl dlahandlu.pl,  wynika, że wino jest obecnie jednym z najczęściej wybieranym przez Polaków alkoholi, a 63 proc. przynajmniej od czasu do czasu sięga po wino. Grupy konsumentów, które sięgają po wino najczęściej kobiety, osoby w wieku 40-49 lat oraz osoby z wyższym wykształceniem. Spośród tych ostatnich, niemal połowę stanowią osoby regularnie spożywające wino.

 

Źródło: dlahandlu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Lidl powalczy o klientów bogatym asortymentem win francuskich z Bordeaux - Gazeta Pomorska

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24