Marka "Rzeszów" ma przyciągać

Maciej Chłodnicki
W skład komisji ds. promocji Rzeszowa weszli przedstawiciele lokalnych mediów, wyższych uczelni, największych firm, agencji reklamowych i władze miasta.
W skład komisji ds. promocji Rzeszowa weszli przedstawiciele lokalnych mediów, wyższych uczelni, największych firm, agencji reklamowych i władze miasta.
Koniec z przypadkowymi i prowizorycznymi akcjami. Władze Rzeszowa chcą opracować spójną strategię promocyjną miasta.

Strategię ma opracować specjalnie powołana komisja. Do udziału w jej pracach prezydent miasta zaprosił m.in. przedstawicieli największych firm, agencji reklamowych, uczelni wyższych i mediów.

Jak przyciągnąć do Rzeszowa turystów i inwestorów? Z czym mieszkańcom Polski i Europy ma się kojarzyć nasze miasto? Od czego zacząć i jak powinna pracować komisja? Te pytania padły się podczas wczorajszego spotkania z udziałem władz miasta i zaproszonych gości.

Mamy Dolinę Lotniczą

- Do promowania miasta możemy wykorzystać Dolinę Lotniczą, która ma już swoją markę w świecie. W branży lotniczej Rzeszów to bardzo dobrze znana nazwa - stwierdził Andrzej Rybka, prezes Stowarzyszenia Dolina Lotnicza.

Padały propozycje, aby promować Rzeszów jako siedzibę firm informatycznych i farmaceutycznych, które właśnie w naszym regionie mocno się rozwijają, jak również wydział lotniczy na Politechnice - jedyny taki w Polsce, czy wreszcie Podkarpacie jako zagłębie uprawy winorośli.

Również sport może być ważnym elementem promocji. Dobra okazja będzie już za dwa lata. W Rzeszowie odbędą się mistrzostwa świata w łucznictwie.

Rzeszów na bilboardach

100 tys. zł będzie kosztować kampania promocyjna miasta na 300 bilboardach w całej Polsce. To nagroda za wygranie ogólnopolskiego konkursu, w którym kalendarz stworzony przez dzieci zajął pierwsze miejsce.

- To będzie jednak krótka promocja. Mam deklarację dwóch banków oraz kilku dużych firm, które przeznaczą duże pieniądze na następne kampanie promocyjne miasta - mówił dr Dariusz Tworzydło z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie