Medyka > Otwarto port kolejowy

norbi
Tory kolejowe w zachodniej i wschodniej Europie mają różną szerokość, stad konieczność ich przeładowywania na naszej granicy. Dzięki Railportowi będzie łatwiej.
Tory kolejowe w zachodniej i wschodniej Europie mają różną szerokość, stad konieczność ich przeładowywania na naszej granicy. Dzięki Railportowi będzie łatwiej. NORBERT ZIĘTAL
Dzisiaj, w pobliżu polsko - ukraińskiego przejścia granicznego w Medyce, otwarto port kolejowy Centrum Obsługi Granicznej.

Oznacza to kilkadziesiąt nowych miejsc pracy w bardziej komfortowych, od dotychczasowych warunkach.

Należące do Przedsiębiorstwa Spedycyjnego Trade Trans centrum, to największy na wschodniej granicy kolejowy port przeładunkowy. Jego budowa kosztowała 33 mln złotych. Rocznie przejdzie przez niego 1,5 mln ton towarów.

Największe atuty nowego portu?

Bocznice z normalnym (europejskim) rozstawem torów i szerokim stosowanym za wschodnią granicą. Ogromny magazyn, którego do tej pory nie było na granicy wschodniej. Łatwo w nim przeładować towaru pomiędzy wagonami lub z tirów.

- Obok są tereny pod rozbudowę portu i myślę, że dość szybko dojdziemy do takiego poziomu, że będziemy musieli powiększyć port - mówi Ireneusz Gójski, prezes Trade Trans.

Wyższe mandaty od skarbówki z początkiem maja

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie