Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Michał Wiśniewski zatrudniony przez podkarpackich biznesmenów

al
Fragment plakatu, na którym Michał Wiśniewski reklamuje sieć Avans.
Fragment plakatu, na którym Michał Wiśniewski reklamuje sieć Avans. Avans
Ruszyła duża kampania reklamowa sieci AVANS, która została przejęta przez podkarpacką spółkę OpenMedia. Twarzą marki elektromarketów po raz kolejny został Michał Wiśniewski, który jako prowokator ma promować nową strategię sieci - czyli podbój polskiego rynku Multimedia/RTV/AGD.

Kampania reklamowa marki AVANS, której twarzą jest Michał Wiśniewski, ruszyła 1 grudnia. Scenariusz kampanii podkreśla zmianę w branży, jaką niesie za sobą mocniejsze wkroczenie do gry sieci AVANS. Cała kampania posiada czytelny i mocny przekaz, stawiający przede wszystkim na promocję sprzedaży internetowej jako bezpiecznego i zaufanego kanału zakupów sprzętu Multimedia/RTV/AGD.

Wiśniewski pomoże

- Nowa kampania reklamowa ma za zadanie zobrazować zupełnie nową strategię dla marki AVANS – rewolucyjną zmianę sposobu myślenia, obalenie zastałego porządku, dynamiczną ekspansję i budowę silnej sieci elektromarketów w całej Polsce - mówi Arkadiusz Tomala, wiceprezes Avans Sp. z o.o. - Dlatego też atrybutem tej kampanii stał się mur - symbolizujący stagnację na rynku branży Multimedia/RTV/AGD, młot - burzący ten porządek i jednocześnie rewolucjonizujący układ sił w branży oraz wyrazisty celebryta - Michał Wiśniewski, który cały czas bardzo mocno identyfikowany jest z brandem AVANS. Kampania ta ma również na celu pokazanie w sposób czytelny podstawowej korzyści dla klienta - sprzęt zamówiony w sklepie internetowym, można odebrać i sprawdzić w sklepie, który istnieje realnie.

To sygnał dla tych klientów, w których wirtualne zakupy cały czas budzą opór. Chcemy ich przekonać, że zakupy w sklepie internetowym są równie bezpieczne, jak zakupy w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, jeśli dokonuje się ich pod brandem obdarzonym takim zaufaniem, jak Avans - oświadcza wiceprezes.

Na kampanię z Michałem Wiśniewskim składają się spoty telewizyjne oraz szeroko zakrojone działania w innych mediach.

Chcemy zdominować rynek

- AVANS staje się ważnym graczem w branży, a poprzez kampanię reklamową chcemy wzmocnić komunikację o intensywnym rozwoju wielokanałowej sieci sprzedaży oraz oferowaniu najwyższej jakości sprzętu multimedialnego w niezwykle konkurencyjnych cenach. Dziś po latach dominacji gigantów stajemy do walki zarówno w wirtualnym, jak i realnym świecie  – dodaje Arkadiusz Tomala.     

Reklamę telewizyjną na zlecenie AVANS przygotowała agencja DEMO Effective Launching, spot wyreżyserował Kuba Łubniewski, a za produkcję filmu odpowiedzialna była Alvernia Studios – nowoczesne studio filmowe, łączące kompleksowe usługi filmowe z inwestycjami we własne produkcje i koprodukcje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24