MTU Aero Engines: Tymczasowo zawiesimy większość naszych działań w wielu miejscach w Europie, m.in. w Jasionce

beta/ info MTU FB/ mtu.de
Biorąc pod uwagę pandemię koronavirusa musieliśmy ogłosić, że tymczasowo zawiesimy większość naszych działań w wielu miejscach w Europie, od 30 marca - informuje MTU Aero Engines na swoim profilu na Facebooku. - Przyczyną są rozpoczęte przerwy w zaopatrzeniu materiałów w produkcji i konserwacji silników. Przerwa dotyczy najpierw Monachium i Rzeszowa. - Tam montuje się napędy i produkuje komponenty.

- Szczególnie ważne jest, aby w tym trudnym czasie chronić naszych pracowników - tłumaczy MTU Aero Engines.

Spółka MTU Aero Engines Polska rozpocząła produkcję podzespołów do silników lotniczych w kwietniu 2009 r.. W ciągu pięciu lat poziom zatrudnienia w zakładzie wzrósł z 200 do 500 wykwalifikowanych specjalistów. Dziś, 10 lat od rozpoczęcia działalności, liczy ponad 900 pracowników.

MTU Aero Engines Polska prowadzi prace badawczo-rozwojowe, a także produkuje podzespoły i łopatki do silników, które napędzają m.in. rodzinę samolotów Airbus A320, Airbus A380, Boeing 787 - Dreamliner/777X, a także do samolotów biznesowych typu Cessna czy Gulfstream oraz do turbiny gazowej serii LM6000.

Zakład w Tajęcinie zajmuje się także montażem turbin niskiego ciśnienia do wyżej wymienionych samolotów oraz turbin najnowszej generacji silników GTF, jak również montażem centralnej części turbin.

MTU Aero Engines Polska specjalizuje się także w naprawach części silników lotniczych, w tym przewodów rurowych i elementów osprzętu zewnętrznego. Zakres działalności Zakładu w Tajęcinie obejmuje także zarządzanie częściami do silnika V2500. Do zadań MTU Aero Engines Polska należą: zakup i certyfikacja jakościowa części, prace konstrukcyjne oraz obsługa logistyczna.


ZOBACZ TEŻ: Nowa inwestycja w Jasionce za pół miliarda złotych. Nowoczesna baza serwisowania samolotów

Wideo

Dodaj ogłoszenie