MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Narodowy Fundusz Zdrowia w Rzeszowie przywrócił obsługę klienta

Urszula Sobol
Rozmowa z Rafałem Śliżem, rzecznikiem Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie.
Rafał Śliż, rzecznik podkarpackiego oddziału NFZ w Rzeszowie
Rafał Śliż, rzecznik podkarpackiego oddziału NFZ w Rzeszowie Materiały prasowe

NFZ w Rzeszowie przywraca bezpośrednią obsługę klienta...

Tak. Przywracanie pełnego zakresu realizowanych zadań w salach obsługi klientów podkarpackiego oddziału NFZ w Rzeszowie oraz 9 terenowych punktach obsługi odbywać się będzie etapowo, a środki ostrożności będą dostosowywane do aktualnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej w Polsce i powiązane z regulacjami prawnymi i zaleceniami rządowymi. Od 25 maja działalność sali obsługi klienta jest możliwa na kilka sposobów.

Czyli...?

Obsługa bezpośrednia jest już możliwa w Rzeszowie od poniedziałku, a w 9 punktach terenowych będzie od 8 czerwca. Zachęcam jednak, by korzystać jak najczęściej z dwóch pozostałych form, które ograniczają konieczność kontaktu i przebywania w zamkniętym budynku do minimum. Można zatem pozostawić wniosek czy inny dokument w specjalnym pojemniku, skąd po 24 godzinach zostanie przekazany urzędnikowi, który zajmie się naszą sprawą. Jeśli wymagana jest odpowiedź lub potwierdzenie wniosku - wszystko dotrze bezpłatnie do pacjenta listownie na podany przez niego adres, a jeśli konieczna jest telefoniczna informacja, wystarczy podać numer. Jednak wciąż zachęcamy do zdalnej obsługi, którą zapewniamy na kilka sposobów. Bezpłatna i czynna całą dobę oraz 7 dni w tygodniu Telefoniczna Informacja Pacjenta. Pod numerem 800 190 590 jest możliwość otrzymania całego szeregu informacji dotyczących obecnej sytuacji, postępowania w przypadku zachorowania, otwartych gabinetów stomatologicznych czy wielu innych przydatnych wiadomości. Podkarpacki NFZ udostępnił również kilka numerów telefonów i adresów poczty e-mail, dzięki którym możemy załatwić wiele swoich spraw bez wychodzenia z domu. Podane są one na naszej stronie internetowej. Oczywiście, platforma ePUAP działa nieprzerwanie, pomagając w wielu sprawach, np. kartach EKUZ.

W jaki sposób odbywa się bezpośrednia obsługa?

Podczas wizyty osobistej za ruch klientów oraz ich liczbę na sali obsługi klienta (SOK) odpowiada osoba koordynująca, tak aby przy jednym stanowisku przebywał tylko jeden klient.


ZOBACZ TEŻ: Ozdrowieniec z pow. lubaczowskiego drugi raz oddaje osocze, aby pomóc w walce z koronawirusem

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24