Narodowy Fundusz Zdrowia w Rzeszowie przywrócił obsługę klienta

Ula Sobol
Ula Sobol
Rozmowa z Rafałem Śliżem, rzecznikiem Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie.
Rafał Śliż, rzecznik podkarpackiego oddziału NFZ w Rzeszowie
Rafał Śliż, rzecznik podkarpackiego oddziału NFZ w Rzeszowie Materiały prasowe

NFZ w Rzeszowie przywraca bezpośrednią obsługę klienta...

Tak. Przywracanie pełnego zakresu realizowanych zadań w salach obsługi klientów podkarpackiego oddziału NFZ w Rzeszowie oraz 9 terenowych punktach obsługi odbywać się będzie etapowo, a środki ostrożności będą dostosowywane do aktualnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej w Polsce i powiązane z regulacjami prawnymi i zaleceniami rządowymi. Od 25 maja działalność sali obsługi klienta jest możliwa na kilka sposobów.

Czyli...?

Obsługa bezpośrednia jest już możliwa w Rzeszowie od poniedziałku, a w 9 punktach terenowych będzie od 8 czerwca. Zachęcam jednak, by korzystać jak najczęściej z dwóch pozostałych form, które ograniczają konieczność kontaktu i przebywania w zamkniętym budynku do minimum. Można zatem pozostawić wniosek czy inny dokument w specjalnym pojemniku, skąd po 24 godzinach zostanie przekazany urzędnikowi, który zajmie się naszą sprawą. Jeśli wymagana jest odpowiedź lub potwierdzenie wniosku - wszystko dotrze bezpłatnie do pacjenta listownie na podany przez niego adres, a jeśli konieczna jest telefoniczna informacja, wystarczy podać numer. Jednak wciąż zachęcamy do zdalnej obsługi, którą zapewniamy na kilka sposobów. Bezpłatna i czynna całą dobę oraz 7 dni w tygodniu Telefoniczna Informacja Pacjenta. Pod numerem 800 190 590 jest możliwość otrzymania całego szeregu informacji dotyczących obecnej sytuacji, postępowania w przypadku zachorowania, otwartych gabinetów stomatologicznych czy wielu innych przydatnych wiadomości. Podkarpacki NFZ udostępnił również kilka numerów telefonów i adresów poczty e-mail, dzięki którym możemy załatwić wiele swoich spraw bez wychodzenia z domu. Podane są one na naszej stronie internetowej. Oczywiście, platforma ePUAP działa nieprzerwanie, pomagając w wielu sprawach, np. kartach EKUZ.

W jaki sposób odbywa się bezpośrednia obsługa?

Podczas wizyty osobistej za ruch klientów oraz ich liczbę na sali obsługi klienta (SOK) odpowiada osoba koordynująca, tak aby przy jednym stanowisku przebywał tylko jeden klient.


ZOBACZ TEŻ: Ozdrowieniec z pow. lubaczowskiego drugi raz oddaje osocze, aby pomóc w walce z koronawirusem

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3