Mając na uwadze jak istotna jest komunikacja z otoczeniem, nie tylko dla sportowców, ale również klubów sportowych czy przedsiębiorstw działających w tej branży, organizatorzy Forum obrali sobie za cel stworzenie miejsca do dyskusji i wymiany doświadczeń w zakresie marketingu sportowego.
Wydarzenie dedykowane jest specjalistom ds. marketingu w klubach różnych dyscyplin sportowych, managerom agencji marketingu sportowego, a także przedstawicielom związków sportowych, jednostek samorządu terytorialnego oraz firm dostarczających stroje, akcesoria i sprzęt sportowy oraz suplementy diety.
– Marketing sportowy może być bardzo szeroko rozumiany. Część podmiotów działających w sporcie na co dzień wykonuje działania, które nawiązują do marketingu, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Dlatego dyskusja w tym kontekście jest tak ważna.
Równie istotna jest też nauka, możliwość wymiany doświadczeń oraz poznanie efektywnych narzędzi marketingowych, które mogą być z powodzeniem wykorzystywane przez kluby sportowe czy zawodników nie dysponujących często dużymi nakładami finansowymi na promocje i marketing. Podczas Forum przedstawię – moim zdaniem – najlepsze i najciekawsze wydarzenia oraz działania, które zostały podjęte w 2019 roku w kontekście marketingu sportowego – mówi Bohdan Pawłowicz, Doradca w NASK, były dyrektor marketingu SKRY Bełchatów, dwukrotnie Executive Director CEV Champions League „Final Four”.
Wśród prelegentów znaleźli się także: Michał Leksiński – Director of PR (CEC GR), Rzecznik Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18, Maciej Jaskot – Dyrektor ds. Marketingu i komunikacji, Olimp Laboratories Sp. z o.o., Tomasz Chamera – Prezes Polskiego Związku Żeglarskiego, Adam Kasprzyk – Rzecznik prasowy Grupy Lotos oraz Tomasz Leyko – Rzecznik prasowy, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.
W drugiej części dnia odbędą się warsztaty, które dla młodych sportowców poprowadzi Krzysztof Ignaczak – polski siatkarz, reprezentant Polski, a obecnie Prezes Asseco Resovii Rzeszów. Tematyka prowadzonych zajęć koncentrować się będzie wokół kreowania wizerunku przyszłego sportowca.
Podkarpackie Forum Marketingu Sportowego jest częścią przedsięwzięcia pn. #sportowepodkarpacie2020, którego organizatorem jest Województwo Podkarpackie.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęła Gazeta Codzienna Nowiny.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Rejestracji można dokonać TUTAJ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Koroniewska po śmierci matki została zupełnie sama. Smutne, co mówi o relacji z ojcem
- Paulla prała brudy z ojcem swojego dziecka. Teraz on ma raka. Padły słowa o żerowaniu
- Andrzej Piaseczny przeszedł operację? Wygląda na to, że chciał ukryć opatrunki...
- Kim jest córka Kowalewskiego? Gabriela idzie w ślady rodziców. Będzie wielką gwiazdą?