MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Od 25 maja Narodowy Fundusz Zdrowia w Rzeszowie przywraca bezpośrednią obsługę klienta

beta/ mat. prasowe NFZ
Przy jednym stanowisku ma przebywać tylko jeden klient. Musi mieć założoną maseczkę lub przyłbicę i zdezynfekowane ręce.

Podczas wizyty osobistej w rzeszowskim NFZ za ruch klientów i ich liczbę na Sali Obsługi Klienta odpowiadać będzie osoba koordynująca. Ma dbać o to, aby przy jednym stanowisku przebywał tylko jeden klient.

Koordynator wyda również niezbędne formularze, ulotki, broszury, materiały informacyjne oraz druki wniosków.

Przed wejściem na SOK każdy z klientów musi zdezynfekować ręce dostępnym płynem.

Na Salę Obsługi Klienta mogą być wpuszczani tylko klienci posiadający środki ochrony osłaniające nos i usta. Mogą to być np. maseczki czy przyłbice (do czasu obowiązywania wytycznych rządowych).

Liczba osób mogących jednocześnie przebywać w SOK jest uzależniona od liczby czynnych stanowisk obsługi, przy zachowaniu wymaganej odległości pomiędzy stanowiskami obsługi min. 2 m. Kolejna osoba zostanie wpuszczona do sali dopiero po opuszczeniu jej przez poprzedniego klienta.

Do dyspozycji klientów będą udostępnione stanowiska:

  • dotyczące kart EKUZ (tylko w sprawach pilnych wyjazdów)
  • dotyczące potwierdzania profli zaufanych dla klientów indywidualnych - po wcześniejszej rejestracji przez klienta w domu poprzez stronę https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
  • dotyczące zaopatrzenia w wyroby medyczne - dla druków wystawionych przez lekarza w tradycyjnej formie papierowej
  • dotyczące udzielania informacji o zawieszonym leczeniu uzdrowiskowym
  • dotyczące ubezpieczenia dobrowolnego.

Bedzie też można zostawić niektóre dokumenty w siedzibie NFZ Rzeszów bez potrzeby kontaktu z pracownikiem sali obsługi. W tym celu został przygotowany specjalny pojemnik o nazwie „SKŁADANIE DOKUMENTÓW, WNIOSKÓW i PISM”. Zawartość skrzynki podlega kwarantannie przez 24 godziny.

Zmianom nie ulega możliwość kontaktu telefonicznego i elektronicznego. Nadal aktualne są numery telefonów i adresy e-mail
  • w sprawach pilnych:
  • w sprawach ogólnych: 17 86 04 252 oraz [email protected]
  • w sprawie wyrobów medycznych: 17 86 04 168 i 17 86 04 178 oraz [email protected]
  • w sprawie EKUZ: [email protected]
  • Możliwość wizyty osobistej w 9 punktach terenowych NFZ planowana jest na 8 czerwca (poniedziałek), a ich działalność będzie się odbywać na podobnych zasadach jak w siedzibie NFZ.


    ZOBACZ TEŻ: Ozdrowieniec z pow. lubaczowskiego drugi raz oddaje osocze, aby pomóc w walce z koronawirusem

    Polecane oferty

    Materiały promocyjne partnera
    Wideo
    Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24