Od 25 maja Narodowy Fundusz Zdrowia w Rzeszowie przywraca bezpośrednią obsługę klienta

beta/ mat. prasowe NFZ
Przy jednym stanowisku ma przebywać tylko jeden klient. Musi mieć założoną maseczkę lub przyłbicę i zdezynfekowane ręce.

Podczas wizyty osobistej w rzeszowskim NFZ za ruch klientów i ich liczbę na Sali Obsługi Klienta odpowiadać będzie osoba koordynująca. Ma dbać o to, aby przy jednym stanowisku przebywał tylko jeden klient.

Koordynator wyda również niezbędne formularze, ulotki, broszury, materiały informacyjne oraz druki wniosków.

Przed wejściem na SOK każdy z klientów musi zdezynfekować ręce dostępnym płynem.

Na Salę Obsługi Klienta mogą być wpuszczani tylko klienci posiadający środki ochrony osłaniające nos i usta. Mogą to być np. maseczki czy przyłbice (do czasu obowiązywania wytycznych rządowych).

Czytaj także

Liczba osób mogących jednocześnie przebywać w SOK jest uzależniona od liczby czynnych stanowisk obsługi, przy zachowaniu wymaganej odległości pomiędzy stanowiskami obsługi min. 2 m. Kolejna osoba zostanie wpuszczona do sali dopiero po opuszczeniu jej przez poprzedniego klienta.

Do dyspozycji klientów będą udostępnione stanowiska:

  • dotyczące kart EKUZ (tylko w sprawach pilnych wyjazdów)
  • dotyczące potwierdzania profli zaufanych dla klientów indywidualnych - po wcześniejszej rejestracji przez klienta w domu poprzez stronę https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
  • dotyczące zaopatrzenia w wyroby medyczne - dla druków wystawionych przez lekarza w tradycyjnej formie papierowej
  • dotyczące udzielania informacji o zawieszonym leczeniu uzdrowiskowym
  • dotyczące ubezpieczenia dobrowolnego.

Bedzie też można zostawić niektóre dokumenty w siedzibie NFZ Rzeszów bez potrzeby kontaktu z pracownikiem sali obsługi. W tym celu został przygotowany specjalny pojemnik o nazwie „SKŁADANIE DOKUMENTÓW, WNIOSKÓW i PISM”. Zawartość skrzynki podlega kwarantannie przez 24 godziny.

Zmianom nie ulega możliwość kontaktu telefonicznego i elektronicznego. Nadal aktualne są numery telefonów i adresy e-mail
  • w sprawach pilnych:
  • w sprawach ogólnych: 17 86 04 252 oraz sprawy.ubezpieczonych@nfz-rzeszow.pl
  • w sprawie wyrobów medycznych: 17 86 04 168 i 17 86 04 178 oraz srodki_ort@nfz-rzeszow.pl
  • w sprawie EKUZ: ekuz@nfz.gov.pl
  • Możliwość wizyty osobistej w 9 punktach terenowych NFZ planowana jest na 8 czerwca (poniedziałek), a ich działalność będzie się odbywać na podobnych zasadach jak w siedzibie NFZ.


    ZOBACZ TEŻ: Ozdrowieniec z pow. lubaczowskiego drugi raz oddaje osocze, aby pomóc w walce z koronawirusem

    Wideo

    Komentarze

    Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

    Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

    Podaj powód zgłoszenia

    Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
    Dodaj ogłoszenie

    Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

    To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

    Dziękujemy za Twoje wsparcie!

    Jasne, chcę odblokować
    Przycisk nie działa ?
    1.
    W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
    krok 1
    2.
    Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
    krok 2
    3.
    Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
    krok 3