Open Forum HR: Profesjonalny HR w lokalnym wydaniu, ale globalnych standardach HR na Podkarpaciu i nie tylko

Opr. US
Aleksandra Chodasz i Inga Safader-Powroźnik
Aleksandra Chodasz i Inga Safader-Powroźnik Materiały prasowe
Już 13 maja odbędzie się Open Forum. Jak będzie wyglądała rzeczywistość w firmach po pandemii? Co czeka właścicieli i działy HR w dużych i średnich przedsiębiorstwach? Jak zmieni się rynek pracownika? Które firmy zyskają w oczach pracowników? Jak skutecznie radzić sobie z wyzwaniami związanymi z dostosowaniem procedur bezpieczeństwa? Te i inne pytania, szczególnie dziś zadają sobie właściciele firm i dyrektorzy HR w każdym regionie Polski. Trwa rejestracja. Zapraszamy.

Dziś szczególnie potrzebna staje się dyskusja i wymiana doświadczeń i taką właśnie okazją do rozmów będzie OPEN FORUM HR, które obędzie się 13 maja. Z uwagi na panującą sytuację, odbędzie się ono w formule online, dzięki czemu będzie mogło w nim wziąć udział 100 profesjonalistów HR z Podkarpacia i innych regionów Polski.

Dyskusjom przewodził będzie szerszy temat wypracowany przez Dyrektorów i Managerów HR z dziewięciu dużych firm z Podkarpacia. Temat ”HR- gdzie tu WARTOŚĆ? Lokalne wyzwania. Profesjonalne rozwiązania”: nabiera dziś szerszego znaczenia.

Bez wątpienia obecna sytuacja stała się wyzwaniem, a decyzje i obowiązki HR-owców stały się kluczowe w funkcjonowaniu wielu firm. Zagadnień, jakie konsultują między sobą piony HR, jest mnóstwo, dlatego otwarte spotkanie dla specjalistów z tej branży jest potrzebne, jak chyba nigdy wcześniej. Ale procedury w sytuacji kryzysowej to nie koniec wyzwań. Tych będzie w najbliższym czasie jeszcze wiele, począwszy od dbania o poczucie bezpieczeństwa pracowników po ciągłość pracy i efektywność procesów.

Open Forum dla branży HR

Open Forum adresowane jest do szerokiego grona osób, które na co dzień stykają się z problemami i zagadnieniami HR w swoich firmach. Do Dyrektorów HR, HR Managerów, HR Biznes Partnerów, pracowników działów HR. Jest także skierowane do prezesów, właścicieli firm i członków zarządu.

Formuła online, choć wymuszona przez zaistniałą sytuację, daje też nowe możliwości dla spotkania. Lokalność może być traktowana już nie tylko w kategorii Podkarpacia, ale firm działających w innych regionach. Wymiana doświadczeń i poszukiwanie nowych rozwiązań nabiera dzisiaj nowego znaczenia i potrzebuje szerszej perspektywy.

Open Forum HR – wyjątkowa formuła i wyjątkowy temat

Wartością Open Forum jest specyfika jego przebiegu, opartego o metodę Open Space Technology. Wydarzenie nie ma agendy i listy prelegentów, ma tylko temat przewodni. To uczestnicy tworzą program proponując ważne dla nich tematy i dyskutując w małych grupach.

- Open Space daje nam to, czego często brakuje nam na co dzień. To czas na zaufanie, współpracę, komunikację, zaangażowanie i branie odpowiedzialności. Jest tak, że jeżeli ludzie wypracują sami rozwiązania, zrobią to wspólnie z innymi, to ich wdrożenie będzie o wiele bardziej skuteczne, niż gdyby powiedzieli im to konsultanci czy prelegenci ze sceny - mówi Aleksandra Chodasz, Facylitatorka Open Space Technology, współtwórczyni wydarzenia. - Open Space ma efektywność biznesową. Ludzie podejmują tematy, które są dla nich naprawdę istotne. Mogą rozwiązywać złożone problemy, znajdować rozwiązania.

Temat przewodni wydarzenia stworzony został przez dyrektorów HR z dziewięciu firm na Podkarpaciu.: Śnieżka SA, ML System SA, Pratt&Whitney Poland; MB Aerospace; Geyer&Hosaja; LOT AMS; O-I Poland SA; Hutchinson Poland zakład w Dębicy oraz B&P Engineering.

Wypracowany temat przewodni nabiera dziś szczególnego znaczenia. Globalna sytuacja wymusza szukanie profesjonalnych rozwiązań, a lokalność zyskuje na znaczeniu. Już dziś mówi się o tym, że to szczególny czas sprawdzianu dla firm i komunikowanych przez nie wartości – zatem tematów do dyskusji na pewno nie braknie.

Trwa rejestracja na wydarzenie

- Open Forum HR jest zupełnie nową formułą nastawioną na wymianę wiedzy, doświadczeń i szukanie nowych rozwiązań w gronie profesjonalistów i liderów. Jest niezwykle wartościowe dla uczestników. Inspiruje i angażuje do pracy nad najlepszymi rozwiązaniami. Każdy aktywnie uczestniczy w spotkaniu i nie jest tylko biernym obserwatorem. Każdy dyskutuje z kim chce i o czym chce nie tracąc czasu na nieistotne problemy – mówi Inga Safader-Powroźnik, inicjatorka i organizatorka wydarzenia. - Wydarzenie już cieszy się dużym zainteresowaniem wśród osób z branży, a dzięki zorganizowaniu go w formule online, do wydarzenia mogą dołączyć profesjonaliści z całej Polski.

Open Forum odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Zoom i będzie trwać 4 godziny, z dwiema przerwami. Dyskusja będzie moderowana. Wydarzenie jest płatne. Liczba miejsc ograniczona. Zapraszamy do rejestracji przez stronę www.open-forum.pl

Program wydarzenia:

  • 08:30Rejestracja i support techniczny dla uczestników
  • 09:00Otwarcie wydarzenia - Inga Safader-Powroźnik i Partnerzy
  • 09:10Wprowadzenie do budowania relacji i merytoryki wydarzenia - Ola Chodasz i Marcin Świerczyński
  • 09:40Zgłaszanie tematów i wspólne tworzenie agendy
  • 10:10Przerwa (z opcją wizyty w wirtualnej kawiarence lub czasu off-line)
  • 10:20I sesja dyskusyjna
  • 11:10II sesja dyskusyjna
  • 11:50Przerwa (z opcją wizyty w wirtualnej kawiarence lub czasu off-line)
  • 12:00Plany działań
  • 12:20Podsumowanie rezultatów
  • 12:40Zakończenie
  • 12:40 - 13:00Wirtualna kawiarenka - dla chętnych

Covid nie odpuszcza. Będą kontrole

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3