Open Forum HR: Profesjonalny HR w lokalnym wydaniu, ale globalnych standardach HR na Podkarpaciu i nie tylko

Opr. US
Aleksandra Chodasz i Inga Safader-Powroźnik
Aleksandra Chodasz i Inga Safader-Powroźnik Materiały prasowe
Już 13 maja odbędzie się Open Forum. Jak będzie wyglądała rzeczywistość w firmach po pandemii? Co czeka właścicieli i działy HR w dużych i średnich przedsiębiorstwach? Jak zmieni się rynek pracownika? Które firmy zyskają w oczach pracowników? Jak skutecznie radzić sobie z wyzwaniami związanymi z dostosowaniem procedur bezpieczeństwa? Te i inne pytania, szczególnie dziś zadają sobie właściciele firm i dyrektorzy HR w każdym regionie Polski. Trwa rejestracja. Zapraszamy.

Dziś szczególnie potrzebna staje się dyskusja i wymiana doświadczeń i taką właśnie okazją do rozmów będzie OPEN FORUM HR, które obędzie się 13 maja. Z uwagi na panującą sytuację, odbędzie się ono w formule online, dzięki czemu będzie mogło w nim wziąć udział 100 profesjonalistów HR z Podkarpacia i innych regionów Polski.

Dyskusjom przewodził będzie szerszy temat wypracowany przez Dyrektorów i Managerów HR z dziewięciu dużych firm z Podkarpacia. Temat ”HR- gdzie tu WARTOŚĆ? Lokalne wyzwania. Profesjonalne rozwiązania”: nabiera dziś szerszego znaczenia.

Bez wątpienia obecna sytuacja stała się wyzwaniem, a decyzje i obowiązki HR-owców stały się kluczowe w funkcjonowaniu wielu firm. Zagadnień, jakie konsultują między sobą piony HR, jest mnóstwo, dlatego otwarte spotkanie dla specjalistów z tej branży jest potrzebne, jak chyba nigdy wcześniej. Ale procedury w sytuacji kryzysowej to nie koniec wyzwań. Tych będzie w najbliższym czasie jeszcze wiele, począwszy od dbania o poczucie bezpieczeństwa pracowników po ciągłość pracy i efektywność procesów.

Open Forum dla branży HR

Open Forum adresowane jest do szerokiego grona osób, które na co dzień stykają się z problemami i zagadnieniami HR w swoich firmach. Do Dyrektorów HR, HR Managerów, HR Biznes Partnerów, pracowników działów HR. Jest także skierowane do prezesów, właścicieli firm i członków zarządu.

Formuła online, choć wymuszona przez zaistniałą sytuację, daje też nowe możliwości dla spotkania. Lokalność może być traktowana już nie tylko w kategorii Podkarpacia, ale firm działających w innych regionach. Wymiana doświadczeń i poszukiwanie nowych rozwiązań nabiera dzisiaj nowego znaczenia i potrzebuje szerszej perspektywy.

Open Forum HR – wyjątkowa formuła i wyjątkowy temat

Wartością Open Forum jest specyfika jego przebiegu, opartego o metodę Open Space Technology. Wydarzenie nie ma agendy i listy prelegentów, ma tylko temat przewodni. To uczestnicy tworzą program proponując ważne dla nich tematy i dyskutując w małych grupach.

- Open Space daje nam to, czego często brakuje nam na co dzień. To czas na zaufanie, współpracę, komunikację, zaangażowanie i branie odpowiedzialności. Jest tak, że jeżeli ludzie wypracują sami rozwiązania, zrobią to wspólnie z innymi, to ich wdrożenie będzie o wiele bardziej skuteczne, niż gdyby powiedzieli im to konsultanci czy prelegenci ze sceny - mówi Aleksandra Chodasz, Facylitatorka Open Space Technology, współtwórczyni wydarzenia. - Open Space ma efektywność biznesową. Ludzie podejmują tematy, które są dla nich naprawdę istotne. Mogą rozwiązywać złożone problemy, znajdować rozwiązania.

Temat przewodni wydarzenia stworzony został przez dyrektorów HR z dziewięciu firm na Podkarpaciu.: Śnieżka SA, ML System SA, Pratt&Whitney Poland; MB Aerospace; Geyer&Hosaja; LOT AMS; O-I Poland SA; Hutchinson Poland zakład w Dębicy oraz B&P Engineering.

Wypracowany temat przewodni nabiera dziś szczególnego znaczenia. Globalna sytuacja wymusza szukanie profesjonalnych rozwiązań, a lokalność zyskuje na znaczeniu. Już dziś mówi się o tym, że to szczególny czas sprawdzianu dla firm i komunikowanych przez nie wartości – zatem tematów do dyskusji na pewno nie braknie.

Trwa rejestracja na wydarzenie

- Open Forum HR jest zupełnie nową formułą nastawioną na wymianę wiedzy, doświadczeń i szukanie nowych rozwiązań w gronie profesjonalistów i liderów. Jest niezwykle wartościowe dla uczestników. Inspiruje i angażuje do pracy nad najlepszymi rozwiązaniami. Każdy aktywnie uczestniczy w spotkaniu i nie jest tylko biernym obserwatorem. Każdy dyskutuje z kim chce i o czym chce nie tracąc czasu na nieistotne problemy – mówi Inga Safader-Powroźnik, inicjatorka i organizatorka wydarzenia. - Wydarzenie już cieszy się dużym zainteresowaniem wśród osób z branży, a dzięki zorganizowaniu go w formule online, do wydarzenia mogą dołączyć profesjonaliści z całej Polski.

Open Forum odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Zoom i będzie trwać 4 godziny, z dwiema przerwami. Dyskusja będzie moderowana. Wydarzenie jest płatne. Liczba miejsc ograniczona. Zapraszamy do rejestracji przez stronę www.open-forum.pl

Program wydarzenia:

  • 08:30Rejestracja i support techniczny dla uczestników
  • 09:00Otwarcie wydarzenia - Inga Safader-Powroźnik i Partnerzy
  • 09:10Wprowadzenie do budowania relacji i merytoryki wydarzenia - Ola Chodasz i Marcin Świerczyński
  • 09:40Zgłaszanie tematów i wspólne tworzenie agendy
  • 10:10Przerwa (z opcją wizyty w wirtualnej kawiarence lub czasu off-line)
  • 10:20I sesja dyskusyjna
  • 11:10II sesja dyskusyjna
  • 11:50Przerwa (z opcją wizyty w wirtualnej kawiarence lub czasu off-line)
  • 12:00Plany działań
  • 12:20Podsumowanie rezultatów
  • 12:40Zakończenie
  • 12:40 - 13:00Wirtualna kawiarenka - dla chętnych

Kłopoty z pochówkami. Brakuje nam na nie pieniędzy

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie