Ostry list prezydenta Przemyśla Roberta Chomy do prezydenta Polski

Norbert Ziętal
Robert Choma, prezydent Przemyśla.
Robert Choma, prezydent Przemyśla. Norbert Ziętal
Prezydent Przemyśla Robert Choma w liście do prezydenta Polski Bronisława Komorowskiego pisze o wizycie tego drugiego w ukraińskim parlamencie w czasie, gdy podjęta została tam uchwała gloryfikująca Ukraińską Powstańczą Armię.

- Z satysfakcją przyjąłem wystąpienie pana prezydenta w ukraińskim parlamencie, w którym wspomniana została nasza wspólna historia i życzenia spokojnego oraz stabilnego rozwoju, pochwałę europejskich aspiracji Ukrainy - zaczyna Choma.

Dalej jest już jednak mniej przyjemnie.

- Moje oraz wielu mieszkańców Przemyśla zaniepokojenie, a nawet protest, budzi jednak fakt, że na tym samym posiedzeniu parlament ukraiński przyjął ustawę uznającą członków Ukraińskiej Powstańczej Armii za "bojowników o wolność", także tych odpowiedzialnych za zbrodnie m.in. na Wołyniu. W Przemyślu mieszka zbyt wielu ludzi, którzy jeśli nawet nie pamiętają okrucieństw dokonywanych przez członków UPA, to mogą wymienić osoby z rodziny, które zostały przez tych "bojowników o wolność" zamordowane - twierdzi Choma.

I dalej:

- Żałuję, że taką decyzję podjęto w ukraińskim parlamencie w dniu wizyty pana prezydenta, ponieważ w moim odczuciu i wielu osób, które przekazały mi swoje uwagi, nie służy to dobrze polsko-ukraińskim stosunkom, a nawet jest odbierane jako milcząca zgoda polskich władz na decyzję podjętą przez ukraińskich deputowanych. Nasze relacje z sąsiadem zza wschodniej granicy powinny być one oparte na prawdzie historycznej, uwzględniającej także te tragiczne wydarzenia, a pomijanie ich w imię racji, których nie rozumiem, budzi mój sprzeciw.

Flesz: Wegańskie ubrania. Made in Poland

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 107

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

R
Roxy

WON Z POLSKI

O
Obywatel
W dniu 16.04.2015 o 20:47, Polski patriota napisał:

Dzialanie Chomy obserwuje od wielu lat.Ten czlowiek to typowy karierowicz .Zmienia poglady jak rekawiczki.Gdy za PRLu studiowal w Rzeszowie zaprzedal sie SB i podpisal lojalke a rowniez dzialal jako TW pod pseudo Krzysiek.Potem wszystkiego sie wypieral do czasu dowodu dostarczonego przez IPN .Gdy zostal prezydentem to on zezwolil na przemarsz ukrainskich nacjonalistow ulicami przemysla pod flagami czerwono czarnymi symbolem UP OUN.To on zgodzil sie na nazwanie jednej z ulic Przemysla im Josefata Kocilowskiego znanego biskupa grekokatolickiego popierajacego Hitlera i faszyzm blogoslawiacego ukrainskich nacjonalistow i faszystow oraz dywizje SS Galicja.To on postanowil wyasygnowac z budzetu miasta jakze zadluzonego okolo milion zlotych na remont cmentarza ukrainskiego,To on 3 miliony zlotych postanowil przeznaczyc na remont Narodnego .To on na majdanie w Lwowie wykrzykiwal hasla slawa ukrainie i hierojam slawa znane hasla UPA OUN.Dzisiaj ten sam Choma podobno zwraca uwage innemu lizacemu d*** ukraincom Komorowcowi.  A tak ciekawe jak wyglada to pismo pisane przez Chomke?Moze ktos uwiarygodni to podajac pelna tresc pisma .

Szacun dla Pana.

ale jak długo MY Obywatele będziemy tolerować tego Xomę zdrajcę i nie gospodarza naszego Miasta ?

Dlaczego nie powstanie jakiś komitet, by rozliczyć  tego tego ludzika.

Panie Nowak, ma Pan pole do popisu.

Czy Xoma nie powinien trafić za ### za brak gospodarności i inne numery.

G
Gość
W dniu 19.04.2015 o 17:52, Michal napisał:

wykasowali mój wpis, ale już policzone są wasze dni nienawistnicy, którzy nie potraficie wybaczyć, prędzej wielbłąd przejdzie przez oko igielne, niż taki człowiek, którzy nie potrafi przebaczyć wszystkiego

Wybaczyć można a nawet trzeba ale czy sprawca i winowajca oraz ich potomkowie i naśladowcy nie powinni pierwsi poprosić o wybaczenie? Przypomnę ze chodzi tu nie tylko o słowa ale i o uczynki  ,zadośćuczynienie ofiarom i ich potomkom wszystkim których dotknęło okrucieństwo oun upa. 

M
Michal

wykasowali mój wpis, ale już policzone są wasze dni nienawistnicy, którzy nie potraficie wybaczyć,

 

prędzej wielbłąd przejdzie przez oko igielne, niż taki człowiek, którzy nie potrafi przebaczyć wszystkiego

 

W dniu 16.04.2015 o 20:26, Polski patriota napisał:

Wielu idiotow widzialem ale takiego jak ty nigdy.Ty jestes zV kolumny UPA OUN.

P
Polski patriota

Dzialanie Chomy obserwuje od wielu lat.Ten czlowiek to typowy karierowicz .Zmienia poglady jak rekawiczki.Gdy za PRLu studiowal w Rzeszowie zaprzedal sie SB i podpisal lojalke a rowniez dzialal jako TW pod pseudo Krzysiek.Potem wszystkiego sie wypieral do czasu dowodu dostarczonego przez IPN .Gdy zostal prezydentem to on zezwolil na przemarsz ukrainskich nacjonalistow ulicami przemysla pod flagami czerwono czarnymi symbolem UP OUN.To on zgodzil sie na nazwanie jednej z ulic Przemysla im Josefata Kocilowskiego znanego biskupa grekokatolickiego popierajacego Hitlera i faszyzm blogoslawiacego ukrainskich nacjonalistow i faszystow oraz dywizje SS Galicja.To on postanowil wyasygnowac z budzetu miasta jakze zadluzonego okolo milion zlotych na remont cmentarza ukrainskiego,To on 3 miliony zlotych postanowil przeznaczyc na remont Narodnego .To on na majdanie w Lwowie wykrzykiwal hasla slawa ukrainie i hierojam slawa znane hasla UPA OUN.Dzisiaj ten sam Choma podobno zwraca uwage innemu lizacemu d*** ukraincom Komorowcowi.  A tak ciekawe jak wyglada to pismo pisane przez Chomke?Moze ktos uwiarygodni to podajac pelna tresc pisma .

j
jehor
W dniu 16.04.2015 o 10:21, wrog rezunow napisał:

Czy mam dla ciebie odpowiedź,? Ty jersteś plugawy rezun i mogę na ciebie ansikać i nic więcej. Polak z rezunem nie ma nic do gadania.Szkoda moich plwocin by na takiego śmeicia jak ty  pluć.

Nie pal tych ziół bo przedwcześnie umrzesz. Mózg już Ci zniszczyły,za chwilę padnie reszta organów.

Tata Putin płaci dobrze ale zdrowia nie wróci.

P
Polski patriota
W dniu 16.04.2015 o 13:23, MIchal napisał:

Przemyśl to miasto-twierdza pseudo-kresowiaków i 5tej kolumny Putina, którzy chętnie zapomną o 2 milionach Polaków pomordowanych na Kresach Rzeczypospolitej przez NKVD, co Rosjanie rozpoczęli SYSTEMATYCZNIE I METODYCZNIE już w latach 30-tych. Niemniej chętnie się przysłużą kremlowskiej propagandzie i będą rozpamiętywać mord Wołyński dokonany na terytorium okupowanej przez NKVD oraz Abwere Ukrainy, rękoma zielonych ludzików NKVD i niepiśmiennych Ukraińskich chłopów.

Wielu idiotow widzialem ale takiego jak ty nigdy.Ty jestes zV kolumny UPA OUN.

P
Przemyś
W dniu 16.04.2015 o 16:01, Gość napisał:

Zamordowali na Ukrainie dwóch dziennikarzy Olesia Buzina i Siergieja Suchoboka dlatego tylko,że byli żle nastawieni do nowej władzy nie pochwalali bandytyzmu UPA nie chwalili Prawego Sektora. Pan Prezydent Choma ma prawo protestować przeciw tym zbrodniarzom z UPA , bo ten terror może rozlać się do nas.Niedawno był przypadek przemytu broni przez ukrainca.Zobaczycie co się bedzie dziać na Ukrainie. Gospodarke rozkradają oligarchowie zydowskiego pochodzenia, Rząd Ukrainy to też sami żydzi. W całym kraju szaleje Prawy Sektor. Zabójstwa na porządku dziennym i ta wojna wyniszczająca kraj. Do tego podwyżki kilkuset procentowe gazu i innych srodków.Ludzie masowo będą uciekać z Ukrainy i muszą trafić do Przemyśla. Miekka polityka naszego rządu doprowadzi do paraliżu i zakłóceń w naszych miastach.

Masz całkowitą rację , tez tak myślę, szkoda że nasi skundleni politycy i media tego nie widzą , lub udają że nie widzą , poza Milerem który ostatnio mówi na ten temat.Aha i nie jestem żadnym trolem Putina , jestem Polakiem zatrwożonym tą sytuacją ze sciany wschodniej

G
Gość

Zamordowali na Ukrainie dwóch dziennikarzy Olesia Buzina i Siergieja Suchoboka dlatego tylko,że byli żle nastawieni do nowej władzy nie pochwalali bandytyzmu UPA nie chwalili Prawego Sektora. Pan Prezydent Choma ma prawo protestować przeciw tym zbrodniarzom z UPA , bo ten terror może rozlać się do nas.Niedawno był przypadek przemytu broni przez ukrainca.Zobaczycie co się bedzie dziać na Ukrainie. Gospodarke rozkradają oligarchowie zydowskiego pochodzenia, Rząd Ukrainy to też sami żydzi. W całym kraju szaleje Prawy Sektor. Zabójstwa na porządku dziennym i ta wojna wyniszczająca kraj. Do tego podwyżki kilkuset procentowe gazu i innych srodków.Ludzie masowo będą uciekać z Ukrainy i muszą trafić do Przemyśla. Miekka polityka naszego rządu doprowadzi do paraliżu i zakłóceń w naszych miastach.

w
wrog rezunow
W dniu 16.04.2015 o 09:29, wołyński napisał:

Wiele bzdur,kłamstw,przeinaczeń,matactw i podłości zawiera Twój tekst.Po pierwsze,ośmielasz się wplątywać chorego psychicznie pedofila do tragicznej historii Polaków,zamordowanych na Wołyniu.  Nie zabijano moich Rodaków  dlatego,że Ukraińcy chcieli ich seksualnie wykorzystać,ale dlatego,że byli wiernymi obywatelami Polski.To pierwsza podłość.Być może są ludzie,którzy kierują się w swym życiu nienawiścią. Bardzo bliski jesteś tej definicji.Większość Polaków zna i pamięta historię własnego kraju. To nie Ukraińcy 3-krotnie dokonywali rozbiorów naszego państwa,mordując przy okazji setki tysięcy narodowych bohaterów. To nie Ukraińcy dokonali mordu w Katyniu/Miednoje, Kozielsk,Ostaszków,Bykownia/ na najlepszych synach narodu. To nie Ukraińcy okupowali nasz kraj do 1991 roku.To druga podłość.Kogo chcesz oszukać wrednymi w treści tekstami?

Czy mam dla ciebie odpowiedź,? Ty jersteś plugawy rezun i mogę na ciebie ansikać i nic więcej. Polak z rezunem nie ma nic do gadania.Szkoda moich plwocin by na takiego śmeicia jak ty  pluć.

w
wróg rezunów

Staram się wyobrazić sobie strach, przerażenie, w oczach oczekujących na swoją śmierć dzieci, patrzących na mordowane siekierą, nożem, młotkiem dzieci, na dzieci przybijane do pnia drzewa gwoździem przez oko! Staram się wyobrazić sobie śmierć przecinanego piłą do drzewa ojca, matkę syna , córkę,  patrzących na to jeszcze żywych ludzi. Staram się wyobrazić sobie przerażenie katowanych i oczekujących na katowanie  ludzi którzy mają nadzieję że Bóg im pomoże, nie było tam Boga, nie pomógł! Staram się wyobrazić sobie  widok rozpruwanych nożami  brzuchów, wydzierania ludzkich płodów z łona matki. To wszystko potrafię sobie wyobrazić, ale nie umiem sobie wyobrazić przebaczenia dla sprawców tych potworności!  Nie jestem w stanie darować sprawcom takich zbrodni!  Nie jestem w stanie uznać okupacyjny faszystowski plugawy rząd III RP,  za swój polski rząd, gdy ten plugawy, zbrodniczy faszystowski  rząd, wspomaga bękartów sprawców tych zbrodni, gdy ustanawia ich bohaterami narodowymi. Nie da się coś takiego uznać  za ludzi, a co dopiero za rząd. Aktem patriotyzmu jest pozbycie się tych plugawych faszystowskich władz, które akceptują zbrodnie ludobójstwa swoich kompanów, które uznają ludobójców 200 000 Polaków za swoich bohaterów! Nie mamy rządu, nie mamy polityków, to co jest, to kloaka, to cuchnący kał wystrojony w garnitury i garsonki!  Plugawe rządy, plugawe prawo, plugawi „politycy”

 

 

w
wołyński
W dniu 15.04.2015 o 04:55, rzeszowiak wrog banderowco napisał:

 Czy Waszym zdaniem istnieje taka- choćby teoretyczna, możliwość by rodzice, krewni zakatowanych czterech chłopców przez pedofila Trynkiewicza, zabiegali o pomoc dla Trynkiewicza, wspierali Trynkiewicza, lub w jakikolwiek sposób pomagali mu na przykład wysyłając mu pieniądze by mu się lepiej żyło?.To USA kierują nienawiścią do Rosji, opluwaniem Rosji, judzeniem nas przeciw Rosji.

Wiele bzdur,kłamstw,przeinaczeń,matactw i podłości zawiera Twój tekst.

Po pierwsze,ośmielasz się wplątywać chorego psychicznie pedofila do tragicznej historii Polaków,zamordowanych na Wołyniu.  Nie zabijano moich Rodaków  dlatego,że Ukraińcy chcieli ich seksualnie wykorzystać,ale dlatego,że byli wiernymi obywatelami Polski.

To pierwsza podłość.

Być może są ludzie,którzy kierują się w swym życiu nienawiścią. Bardzo bliski jesteś tej definicji.

Większość Polaków zna i pamięta historię własnego kraju. To nie Ukraińcy 3-krotnie dokonywali rozbiorów naszego państwa,mordując przy okazji setki tysięcy narodowych bohaterów. To nie Ukraińcy dokonali mordu w Katyniu/Miednoje, Kozielsk,Ostaszków,Bykownia/ na najlepszych synach narodu. To nie Ukraińcy okupowali nasz kraj do 1991 roku.

To druga podłość.

Kogo chcesz oszukać wrednymi w treści tekstami?

G
Gość
W dniu 15.04.2015 o 04:55, rzeszowiak wrog banderowco napisał:

Do moich rodaków. Do wszystkich ludzi na świecie. Czy Waszym zdaniem istnieje taka- choćby teoretyczna, możliwość by rodzice, krewni zakatowanych czterech chłopców przez pedofila Trynkiewicza, zabiegali o pomoc dla Trynkiewicza, wspierali Trynkiewicza, lub w jakikolwiek sposób pomagali mu na przykład wysyłając mu pieniądze by mu się lepiej żyło? Czy taka sytuacja jest możliwa? Czy Waszym zdaniem jest taka możliwość by rodzice zamordowanej kobiety i jej piątki dzieci, wspierali ich mordercę, wzorowego męża i ojca, który zamknął ich w domu i podpalił dom by otrzymać odszkodowanie. Czy zdaniem normalnych ludzi, bez względu na nację, jest taka możliwość? W takim razie dlaczego świat, chce wierzyć, że są tacy Polacy, którzy mimo pełnej wiedzy o zakatowaniu 200 tysięcy Polaków wspierają bękartów tych ludobójców, bękartów, którzy ustanowili ich swoimi narodowymi bohaterami! Tych bękartów ludobójców wspierają tylko i wyłącznie tacy sami bękarty osiedleni w naszym kraju po akcji Wisła. Te hybrydy mają obywatelstwo polskie i zieją nienawiścią do nas tak samo jak ziali ich przodkowie mordując nas, nie tylko na Wołyniu!.Jakikolwiek wpis w obronie junty kijowskiej pochodzi wyłącznie od plugawego pokolenia z akcji Wisła! Bez sensu jest podejmowanie jakiejkolwiek dyskusji z hybrydami udającymi Polaków. Żaden wpis w obronie bękartów ludobójców nie pochodzi od Polaka. Żaden! Tak samo jak żaden wpis w obronie Trynkiewicza nie pochodzi od rodziców i krewnych zakatowanych chłopców! Histeria nienawiści wobec Rosji jest sterowana i dozowana przez USA za pomocą obcych wrogich nam mediów w teoretycznie naszym kraju. Nic nie usprawiedliwia zakatowania 200 tysięcy Polaków, nic nie usprawiedliwia ohydy tej zbrodni. Tylko w dołach ofiar rezunów , trupy są potwornie okaleczone, tylko w dołach ofiar rezunów, są pogruchotane szkielety malutkich dzieci, kobiet, mężczyzn. Nie ma ofiar zastrzelonych, zabitych, wszystkie ofiary są zakatowane! Obce wrogie nam media na polecenie USA, plugawią nasz naród w oczach świata informacją, że my, właśnie my, wspieramy bękartów swoich katów, którzy ustanowili ich swoimi bohaterami! To tak jakbyśmy rozpowszechniali opinię o rodzicach zakatowanych chłopców przez Trynkiewicza , że oni, właśnie oni, domagają się pomocy dla kata swoich dzieci! Rozpowszechniane informacje przez obce wrogie nam media, właśnie tak nas przedstawiają, jako plugawą nację, niegodną bycia nacją! Żaden Polak nie wspiera bękartów ludobójców 200 tysięcy Polaków reprezentowanych przez juntę kijowską , która mianowała ich swoimi narodowymi bohaterami!- II-Jeżeli ktokolwiek myśli, że są tacy Polacy, którzy wspierają interesy junty kijowskiej, to musi nie mieć żadnego szacunku do naszego narodu! To media, obce wrogie nam media, sterowane przez USA bez naszej zgody w naszym imieniu informują, nas, informują świat, kogo wspieramy kogo potępiamy. Głoszona przez obce media nasza rzekoma sympatia do bękartów ludobójców 200 tysięcy Polaków, w oczach świata czyni z nas podły naród, naród bez wstydu, godności i honoru. Plugawy naród! To obce wrogie media na usługach USA głoszą czego my chcemy, czego nie chcemy, teraz tematem jest sprawa motocyklistów Rosji, którzy chcą przejechać przez nasz kraj do Berlina w związku z 70 rocznicą zwycięstwa nad faszyzmem, w którym ZSRR poniósł największe ofiary, większe niż cała Europa razem wzięta! I raptem obce media w naszym imieniu, bez naszej wiedzy i zgody ogłasza, ze my Polacy „nie chcemy” przepuścić motocyklistów rosyjskich przez nasz kraj do Berlina. Tak nie twierdzi ani jeden Polak , ani jeden! Tak twierdzą obce wrogie nam media na usługach USA. 100% (sto procent) mediów o zasięgu ogólnopolskim jest w obcych rękach, 100%.!! Nie da się żydowskiego plugawego szmatławca na usługach okupacyjnych władz III RP zaliczyć do polskich mediów, to plugawy żydowski szmatławiec, Polak takiego gówna nie bierze do ręki. Podobnie wygląda własność rozgłośni radiowych, własność TVN, Polsatu a TVP, to tuba okupacyjnej władzy III RP kundli na usługach USA. Jestem Polak od zawsze i nie mam nic przeciw by Rosjanie jechali przez mój kraj, nic.. Nie ma ani jednego takiego Polaka, co pomimo wiedzy o ludobójstwie 200 tysięcy Polaków przez rezunów, wiedzy o tym, że bękarty tych ludobójców uznali ich za bohaterów narodowych, uznaje juntę kijowską za godnych udzielania im poparcia, lub jakiejkolwiek pomocy! Takiego Polaka nie ma! Dla każdego Polaka, rezun to ohydny plugawy ludobójca. To nie my Polacy, to obce wrogie nam media na polecenie USA głoszą bez naszej zgody, bez pytania o nią co myślą Polacy, czego chcą Polacy, kogo wspierają kogo nie wspierają. Źródło informacji i kształtowania opinii jest w USA. To USA kierują nienawiścią do Rosji, opluwaniem Rosji, judzeniem nas przeciw Rosji. To USA wyznaczyli mediom rolę kreowania pozytywnego wizerunku rezunów, mimo ich zbrodni ludobójstwa 200 tysięcy Polaków , której się nie da ukryć! Wiara w to, że są jacyś Polacy, którzy wspierają juntę kijowską, czyni z nas w oczach świata, w oczach innych nacji nację pozbawioną wstydu, godności, honoru, szacunku do samych siebie i swoich przodków. Bo kim, czym jest naród, który mimo wiedzy o zbrodni ludobójstwa 200 tysięcy Polaków, wspiera bękartów tych ludobójców, którzy bezczelnie ogłaszają ich bohaterami narodowymi, stawiają im pomniki! Kim jest taki naród? Tylko kosmopolityczni zdrajcy, bękarty prostytutek i ludobójców ocalałych z akcji Wisła wspierają juntę kijowską. Wysiedlono ich ok. 145 tysięcy rodzin, rezuny mnożą się jak wszy. Rezun, to nie człowiek, to hybryda, to krzyżówka świni i lisa prymitywny twór człowieka, mnożą się jak wszy, można przyjąć jako pewnik, że jest ich ponad milion! Grubo ponad milion. Obleźli nas jak wszawica! I te wszy, te cuchnące gnidy wyhodowane u nas, na naszym chlebie, po raz kolejny szykują nam nowy Wołyń, tym razem z pomocą USA, z pomocą mediów sterowanych przez USA z pomocą okupacyjnych faszystowskich kosmopolitycznych władz. Jestem święcie przekonany, Nie ma ani jednego, jedynego Polaka, który wspiera juntę kijowską mając wiedzę kim są, kogo reprezentują. Błędem władz PRL było podarowanie im ich plugawego życia. Moim zdaniem, trzeba było ich wszystkich zakatować na grobach zakatowanych Polaków, nie tylko na Wołyniu. Dziś nie byłoby groźby wojny, nie byłoby junty kijowskiej i ich bohaterów ludobójców Powtarzam, nie ma takiego Polaka , który wspiera juntę kijowską, taki Polak nie istnieje, nie ma takiego Polaka co jest przeciw przejazdowi motocyklistów rosyjskich przez nasz kraj do Berlina. To obce wrogie media sterowane przez USA głoszą za nas, w naszym imieniu, bez naszej zgody, kłamstwa o wspieraniu junty kijowskiej i bękartów naszych ludobójców! Nie ma takiego Polaka , taki Polak nie istnieje! To ludobójcy z USA za pomocą obcych wrogich nam mediów tworzą wirtualną prawdę, prawdę mediów rodem z USA! Nigdy wcześniej nie spotkaliśmy się z taką ohydną propagandą pełną zoologicznej nienawiści. Ohyda. Fizyczne istnienie USA wyklucza pokój na świecie. Jak świat nie zlikwiduje USA za jakiś czas USA zacznie likwidować świat już , na naszych oczach, przemienia kraje świata w swój folwark!

POPIERAM

G
Gość
W dniu 15.04.2015 o 20:53, Horst napisał:

 Nie Slyszaleś :Toś głuchy jak pień.Przytoczę Ci tylko:Huta Pieniacka,Huta Stepańska,Ostrówki,Janowa Dolina,Poryck.Straty POLSKIE Idą wTysiące Pomordowanych rodakow barbarzyńsko za pomocą: Noży,kos,siekier,widel i pil.oraz bronia palnej.Mówi Ci coś Bat.Nahtigal,Rroland,SS Halyczyna i potem UPA.To zrob bilans rzeczowy i bezstronny.Ujrzysz PIEKLO jakie zgotowali barbarzyńcy upowscy POLAKOM.Odwolywanie sie przez prezydenta Przemysla do masowych mordow na Polakach na Wolyniu nie powinno przeslaniac faktu, ze w przemyskiem to Ukraincy byli czesciej ofiarami. Nie slyszalam o polskiej wsi w ktorej zamordowano 365 osob, jak to sie stalo z Ukraincami w Pawlokomie. A byly jeszcze Malkowice - 138, Berezka - 181, Bachow, 69, Skopow - 67, Korytniki 53, Trojczyce 28, Wola Krzywiecka/Krecowska 27 i jeszcze kilka innych wsi.Wstydliwym faktem jest ze w morach na ludnosci cywlnej brali udzial zarowno zbrojene podziemie jak i mieszkancy sasiednich polskich wsi. 

 

 

MYŚLAŁEM, ŻE CHODZI O TO ŻE POLACY TO NARÓD WYJĄTKOWY A TY DOWODZISZ NAMIĘTNIE, ŻE ROBILI TO SAMO CO UKRAIŃCY.

NO ALE ZGODA - MASZ RACJĘ :)

H
Horst

Podzielam opinię i lącze sie w spójnośći i trafnośći, tej dobitnej ANALIZY Naszych urojonych przyjaciół (banderowcow i amerykanów) :) .

 

 

 


Do moich rodaków. Do wszystkich ludzi na świecie. Czy Waszym zdaniem istnieje taka- choćby teoretyczna, możliwość by rodzice, krewni zakatowanych czterech chłopców przez pedofila Trynkiewicza, zabiegali o pomoc dla Trynkiewicza, wspierali Trynkiewicza, lub w jakikolwiek sposób pomagali mu na przykład wysyłając mu pieniądze by mu się lepiej żyło? Czy taka sytuacja jest możliwa? Czy Waszym zdaniem jest taka możliwość by rodzice zamordowanej kobiety i jej piątki dzieci, wspierali ich mordercę, wzorowego męża i ojca, który zamknął ich w domu i podpalił dom by otrzymać odszkodowanie. Czy zdaniem normalnych ludzi, bez względu na nację, jest taka możliwość? W takim razie dlaczego świat, chce wierzyć, że są tacy Polacy, którzy mimo pełnej wiedzy o zakatowaniu 200 tysięcy Polaków wspierają bękartów tych ludobójców, bękartów, którzy ustanowili ich swoimi narodowymi bohaterami! Tych bękartów ludobójców wspierają tylko i wyłącznie tacy sami bękarty osiedleni w naszym kraju po akcji Wisła. Te hybrydy mają obywatelstwo polskie i zieją nienawiścią do nas tak samo jak ziali ich przodkowie mordując nas, nie tylko na Wołyniu!.Jakikolwiek wpis w obronie junty kijowskiej pochodzi wyłącznie od plugawego pokolenia z akcji Wisła! Bez sensu jest podejmowanie jakiejkolwiek dyskusji z hybrydami udającymi Polaków. Żaden wpis w obronie bękartów ludobójców nie pochodzi od Polaka. Żaden! Tak samo jak żaden wpis w obronie Trynkiewicza nie pochodzi od rodziców i krewnych zakatowanych chłopców! Histeria nienawiści wobec Rosji jest sterowana i dozowana przez USA za pomocą obcych wrogich nam mediów w teoretycznie naszym kraju. Nic nie usprawiedliwia zakatowania 200 tysięcy Polaków, nic nie usprawiedliwia ohydy tej zbrodni. Tylko w dołach ofiar rezunów , trupy są potwornie okaleczone, tylko w dołach ofiar rezunów, są pogruchotane szkielety malutkich dzieci, kobiet, mężczyzn. Nie ma ofiar zastrzelonych, zabitych, wszystkie ofiary są zakatowane! Obce wrogie nam media na polecenie USA, plugawią nasz naród w oczach świata informacją, że my, właśnie my, wspieramy bękartów swoich katów, którzy ustanowili ich swoimi bohaterami! To tak jakbyśmy rozpowszechniali opinię o rodzicach zakatowanych chłopców przez Trynkiewicza , że oni, właśnie oni, domagają się pomocy dla kata swoich dzieci! Rozpowszechniane informacje przez obce wrogie nam media, właśnie tak nas przedstawiają, jako plugawą nację, niegodną bycia nacją! Żaden Polak nie wspiera bękartów ludobójców 200 tysięcy Polaków reprezentowanych przez juntę kijowską , która mianowała ich swoimi narodowymi bohaterami!
- II-

Jeżeli ktokolwiek myśli, że są tacy Polacy, którzy wspierają interesy junty kijowskiej, to musi nie mieć żadnego szacunku do naszego narodu! To media, obce wrogie nam media, sterowane przez USA bez naszej zgody w naszym imieniu informują, nas, informują świat, kogo wspieramy kogo potępiamy. Głoszona przez obce media nasza rzekoma sympatia do bękartów ludobójców 200 tysięcy Polaków, w oczach świata czyni z nas podły naród, naród bez wstydu, godności i honoru. Plugawy naród! To obce wrogie media na usługach USA głoszą czego my chcemy, czego nie chcemy, teraz tematem jest sprawa motocyklistów Rosji, którzy chcą przejechać przez nasz kraj do Berlina w związku z 70 rocznicą zwycięstwa nad faszyzmem, w którym ZSRR poniósł największe ofiary, większe niż cała Europa razem wzięta! I raptem obce media w naszym imieniu, bez naszej wiedzy i zgody ogłasza, ze my Polacy „nie chcemy” przepuścić motocyklistów rosyjskich przez nasz kraj do Berlina. Tak nie twierdzi ani jeden Polak , ani jeden! Tak twierdzą obce wrogie nam media na usługach USA. 100% (sto procent) mediów o zasięgu ogólnopolskim jest w obcych rękach, 100%.!! Nie da się żydowskiego plugawego szmatławca na usługach okupacyjnych władz III RP zaliczyć do polskich mediów, to plugawy żydowski szmatławiec, Polak takiego gówna nie bierze do ręki. Podobnie wygląda własność rozgłośni radiowych, własność TVN, Polsatu a TVP, to tuba okupacyjnej władzy III RP kundli na usługach USA. Jestem Polak od zawsze i nie mam nic przeciw by Rosjanie jechali przez mój kraj, nic.. Nie ma ani jednego takiego Polaka, co pomimo wiedzy o ludobójstwie 200 tysięcy Polaków przez rezunów, wiedzy o tym, że bękarty tych ludobójców uznali ich za bohaterów narodowych, uznaje juntę kijowską za godnych udzielania im poparcia, lub jakiejkolwiek pomocy! Takiego Polaka nie ma! Dla każdego Polaka, rezun to ohydny plugawy ludobójca. To nie my Polacy, to obce wrogie nam media na polecenie USA głoszą bez naszej zgody, bez pytania o nią co myślą Polacy, czego chcą Polacy, kogo wspierają kogo nie wspierają. Źródło informacji i kształtowania opinii jest w USA. To USA kierują nienawiścią do Rosji, opluwaniem Rosji, judzeniem nas przeciw Rosji. To USA wyznaczyli mediom rolę kreowania pozytywnego wizerunku rezunów, mimo ich zbrodni ludobójstwa 200 tysięcy Polaków , której się nie da ukryć! Wiara w to, że są jacyś Polacy, którzy wspierają juntę kijowską, czyni z nas w oczach świata, w oczach innych nacji nację pozbawioną wstydu, godności, honoru, szacunku do samych siebie i swoich przodków. Bo kim, czym jest naród, który mimo wiedzy o zbrodni ludobójstwa 200 tysięcy Polaków, wspiera bękartów tych ludobójców, którzy bezczelnie ogłaszają ich bohaterami narodowymi, stawiają im pomniki! Kim jest taki naród? Tylko kosmopolityczni zdrajcy, bękarty prostytutek i ludobójców ocalałych z akcji Wisła wspierają juntę kijowską. Wysiedlono ich ok. 145 tysięcy rodzin, rezuny mnożą się jak wszy. Rezun, to nie człowiek, to hybryda, to krzyżówka świni i lisa prymitywny twór człowieka, mnożą się jak wszy, można przyjąć jako pewnik, że jest ich ponad milion! Grubo ponad milion. Obleźli nas jak wszawica! I te wszy, te cuchnące gnidy wyhodowane u nas, na naszym chlebie, po raz kolejny szykują nam nowy Wołyń, tym razem z pomocą USA, z pomocą mediów sterowanych przez USA z pomocą okupacyjnych faszystowskich kosmopolitycznych władz. Jestem święcie przekonany, Nie ma ani jednego, jedynego Polaka, który wspiera juntę kijowską mając wiedzę kim są, kogo reprezentują. Błędem władz PRL było podarowanie im ich plugawego życia. Moim zdaniem, trzeba było ich wszystkich zakatować na grobach zakatowanych Polaków, nie tylko na Wołyniu. Dziś nie byłoby groźby wojny, nie byłoby junty kijowskiej i ich bohaterów ludobójców Powtarzam, nie ma takiego Polaka , który wspiera juntę kijowską, taki Polak nie istnieje, nie ma takiego Polaka co jest przeciw przejazdowi motocyklistów rosyjskich przez nasz kraj do Berlina. To obce wrogie media sterowane przez USA głoszą za nas, w naszym imieniu, bez naszej zgody, kłamstwa o wspieraniu junty kijowskiej i bękartów naszych ludobójców! Nie ma takiego Polaka , taki Polak nie istnieje! To ludobójcy z USA za pomocą obcych wrogich nam mediów tworzą wirtualną prawdę, prawdę mediów rodem z USA! Nigdy wcześniej nie spotkaliśmy się z taką ohydną propagandą pełną zoologicznej nienawiści. Ohyda. Fizyczne istnienie USA wyklucza pokój na świecie. Jak świat nie zlikwiduje USA za jakiś czas USA zacznie likwidować świat już , na naszych oczach, przemienia kraje świata w swój folwark!

 

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3