Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pectus poleca Rzeszów. Zespół dostanie za reklamę 50 tys. zł

Beata Terczyńska
Bilboardy zawisną od 1 do 15 marca. Oto ich miejsca: Warszawa - 70, Chorzów - 5, Gdańsk - 25, Gdynia - 10, Gliwice - 10, Katowice - 25, Kraków - 35, Lublin - 15, Łódź - 20, Poznań - 30, Rzeszów - 10, Wrocław - 30, Zabrze - 5, Kielce - 5, Tarnów - 5.
Bilboardy zawisną od 1 do 15 marca. Oto ich miejsca: Warszawa - 70, Chorzów - 5, Gdańsk - 25, Gdynia - 10, Gliwice - 10, Katowice - 25, Kraków - 35, Lublin - 15, Łódź - 20, Poznań - 30, Rzeszów - 10, Wrocław - 30, Zabrze - 5, Kielce - 5, Tarnów - 5. Urząd Miasta
"Rzeszów poleca zespół Pectus. Pectus poleca Rzeszów. Miejsce-dla-Ciebie.pl". To hasła reklamowe 300 bilboardów, które rozmieszczone będą w największych miastach Polski. Nowa kampania promocyjna rusza 1 marca.

Dziś Mariusz Sidor dyr. wydziału promocji, kultury i sportu Urzędu Miasta w Rzeszowie zdradził pomysł na nowe zareklamowanie miasta.

- My będziemy reklamowali naszą gwiazdę - Pectusa, a zespół miasto, z którego pochodzi - mówi M. Sidor.

Kampania rusza od marca, równocześnie z ukazaniem się płyty Pectusa. Reklama ma dotrzeć do młodych mieszkańców Rzeszowa (15 - 35 lat), okolicznych gmin, a także przyszłych studentów pochodzących z całej Polski.

- Specjalnie dla nich stworzyliśmy stronę internetową www.miejsce-dla-ciebie.pl O Rzeszowie i o Pectusie, m.in. z filmem reklamowym, najnowszym albumem fotograficznym miasta - mówi M. Sidor. - I z zachętą do wzięcia udziału w konkursie na wymyślenie i nagranie finałowej zwrotki piosenki do melodii "To co chciałbym Ci dać". Ale takiej, która najlepiej odda duch Rzeszowa.

Zwycięzca wystąpi z Pectusem podczas festiwalu Carpathia. Dodatkowa nagroda to weekend romantyczny w czterogwiazdkowym apartamencie Grand Hotelu. I zwiedzanie Rzeszowa w towarzystwie osobistego przewodnika.

Oprócz bilboardów, miasto wykupiło spot w telefonii 36,6, reklamy w radio Zet, telewizji TVN, telewizji VH1. Rzeszów i Pectus zareklamują się również w tygodniku Gala, na portalu onet.pl, naszej-klasie, qlmusic.pl, switch2one i plejadzie.

Zespół zamieści logo miasta na okładce płyty, plakatach, na odzieży swojej i grupy technicznej oraz na wozie przewożącym sprzęt. Miasto będzie promowane podczas koncertów grupy.

Za reklamę miasto zapłaciło ok. 85 tys. zł. 50 tys. dostanie Pectus.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24