Konkurencja wymusza coraz aktywniejsze działania uczestników rynku. Dlatego Polska Grupa Energetyczna przygotowała dla klientów oprócz nowej oferty „Prąd jak prąd” również szeroki wachlarz usług dodatkowych.
- „Prąd jak prąd” to oferta odpowiadająca na zapotrzebowanie współczesnego rynku energii i oczekiwania klientów, dla których nasza spółka nieustannie poszerza wachlarz usług. To propozycja dla tych, którzy chcą znaleźć dla siebie najkorzystniejsze rozwiązanie oraz zaoszczędzić na opłatach za energię – mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót.
Oferta skierowana jest do gospodarstw domowych z całego kraju. - Mogą z niej skorzystać również ci, którzy nie są jeszcze klientami PGE. Jeśli zechcą podpisać umowę, proces zmiany sprzedawcy zostanie przeprowadzony w ich imieniu przez wyspecjalizowanych pracowników spółki. Jest to usługa, która nie wymaga żadnych dodatkowych opłat - tłumaczy Piotr Wróbel, specjalista ds. Public Relations w PGE SA.
Decydując się na współpracę z PGE klient otrzymuje możliwość wyboru i dostosowania poszczególnych wariantów oferty spośród oferowanych przez sprzedawcę usług dodatkowych.
- Tym, którzy cenią proste oferty i aktualnie nie chcą korzystać z dodatkowych usług, PGE proponuje rozwiązanie z gwarancją niezmienności ceny aż do końca 2017 roku. W przypadku wyboru tej propozycji rachunki za energię elektryczną będą dotyczyły wyłącznie zużytych kilowatogodzin - dodaje Piotr Wróbel.
Klientom oczekującym dodatkowego wsparcia PGE oferuje wachlarz usług dodatkowych, spośród których każdy może wybrać wariant odpowiadający swoim potrzebom.
Tym klientom, którzy chcieliby zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi awariami w domu PGE proponuje usługę „Bezpieczny dom”. Dzięki temu rozwiązaniu można otrzymać pomoc fachowca, m.in. elektryka, hydraulika lub ślusarza, który w razie potrzeby usunie awarię lub naprawi zepsuty sprzęt. Z wachlarza oferowanych usług można również wybrać wariant „Pewnie i bezpiecznie z PGE”, który gwarantuje opłacanie rachunków przez ubezpieczyciela w przypadku nieszczęśliwego wypadku lub innego zdarzenia losowego. Potrzebujący pomocy prawnej mogą natomiast skorzystać z usługi „Mecenas Direct”, w ramach której skorzystać można z profesjonalnych bezpłatnych porad prawnika, radcy prawnego lub doradcy podatkowego.
Oferta jest elastyczna, ponieważ w okresie promocji, czyli do 31 grudnia 2015 r., klient, który wybrał dany wariant, może zmienić go na inny, zwiększając liczbę usług dodatkowych już w czasie trwania umowy. W tym celu wystarczy pojawić się w Biurze Obsługi Klienta lub telefonicznie skontaktować z PGE Contact Center
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ostrzegamy: Daniel Martyniuk znowu "śpiewa". Ekspertka wysyła go na oddział
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS