Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PKP Intercity czeka na zdjęcia brudnych pociągów

Edyta Hanszke [email protected]
Zdjęcia brudnych wagonów w pociągach wykonane przez podróżneych, pomogą PKP Intercity poprawić jakość usług. Fot. sxc.hu
Zdjęcia brudnych wagonów w pociągach wykonane przez podróżneych, pomogą PKP Intercity poprawić jakość usług. Fot. sxc.hu
Brudny przedział, śmierdząca i zalana wodą toaleta? Pasażerowie podróżujący pociągami spółki PKP Inter City będą mogą wysyłąć do przewoźnika zdjęcia lub krótkie filmy dokumentujące stan rzeczywisty w wagonach.

Akcja „Czysty Wagon” w PKP Intercity trwa od 16 listopada do 10 grudnia 2010 roku.

Do wysyłanych fotografii i filmów należy dołączyć krótki opis: datę podróży, godzinę zrobienia zdjęcia oraz relację pociągu (np. 17.11, godzina 12.01, relacja Warszawa – Kraków).

Pliki mogą być również opatrzone dodatkowymi uwagami i komentarzami. Zdjęcia orazfilmy można przesyłać na adres [email protected] oraz na numer telefonu 697-01-01-70.

Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB.

Firma zapewnia, że jej celem jest poprawa komfortu i jakości podróżowania,

- Pragniemy się zmieniać i dostosowywać nasze standardy do oczekiwań klientów. Ich opinia jest dla nas bardzo ważna, a dzięki płynącym z ich informacji wnioskom zależy nam na poprawie jakości naszych usług. Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku” – podkreśla Małgorzata Sitkowska, rzecznik Spółki PKP Intercity S.A.

- Bardzo ważny będzie dla nas dobry opis zdjęcia. Zależy nam na tym, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi nam precyzyjne określenie na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył – dodaje Jarosław Gacki, dyrektor Biura Przewozów.

Projekt będzie podzielony na dwa etapy. Pierwszy obejmuje okres od 16 listopada do

10 grudnia. Po nim zostanie przygotowany raport.

Ma on odpowiedzieć na pytania, które pomogą w opracowaniu planu wdrażania zmian oraz udogodnień dla klientów. Kluczowe będą informację o tym, które miejsca w pociągu wymagają częstszego sprzątania oraz w którym momencie podróży mogą pojawić się problemy.

- Drugim etapem akcji będzie utworzenie stałego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można zgłaszać uwagi dotyczące czystości w pociągach. „Liczymy na rzetelne i konstruktywne podpowiedzi” - dodaje Małgorzata Sitkowska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24